nee hoor, want ik zie net dat doordekken zometeen begint op eredivisie 1, en aangezien ik die tot 31 oktober via ziggo gratis kan kijken, is de keus natuurlijk vrij makkelijk gemaaktquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:08 schreef erkel het volgende:
[..]
En toch kijk je weer vanavond.
Henk Spaan, geweldige gast
tegenwicht tegen de Ajaxinvasiequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Geen Mulder, maar Van 't Hek.
Reus weer met een goal van een PSV-er.
Ja idd, en er was toch ook nog iets met Nigel de Jong?? Staat me vaag iets van mij, hoop dat ze daar ook nog even wat over zeggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Het WK, goed dat ze het er nog even over hebben, ik weet er niks meer van.
Komt 'ie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, en er was toch ook nog iets met Nigel de Jong?? Staat me vaag iets van mij, hoop dat ze daar ook nog even wat over zeggen.
Dat was inderdaad een beetje jammer en heeft mijn kijk op hem toch wel een tikje aangetast.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef rubbereend het volgende:
Hiddinkhij had alleen niet over Oranje moeten praten, zou hij zelf ook niet fijn gevonden hebben
Zie boven, niks gemist eigenlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef tong80 het volgende:
Eerste kwartier niet kunnen zien.
Wat heb ik gemist ?
Schat het zelf eens een beetje in.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef tong80 het volgende:
Eerste kwartier niet kunnen zien.
Wat heb ik gemist ?
huhquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:29 schreef rubbereend het volgende:
Dat Van Bommel Bayern in de stront laat zakken, dat is echt niet normaal van Bayern hoor
Ja, maar nu is Bommel erbij gekomen, dus kunnen ze het nog eens helemaal behandelen en er zelfs voor naar München reizenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Aha, dit onderwerp hebben ze al het hele seizoen
Ben één van de weinigen die hem leuker vond en vindt dan Vermeegenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Met dat hoofd van Spaan behoor je toch gewoon scheikunde leraar of Chemicus te worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |