Waarom zolangquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef halfbearad het volgende:
Nee, maar zeker weet ik niet en een test laten doen heeft twee maanden wachttijd
herpes?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef Boomvorm het volgende:
Ja. Weet niet precies hoe het heet, maar het kan bij vrouwen baarmoederhalskanker veroorzaken. Schijnt dat ik als man er niks van krijg. Plus dat zo'n 90% van de bevolking dit heeft, alleen verschillende types.
Nee, niet herpes. Dan had ik de naam wel geweten. Plus dat dat voor zover ik weet geen baarmoederhalskanker kan veroorzaken.quote:
Chlamydia?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef Boomvorm het volgende:
Ja. Weet niet precies hoe het heet, maar het kan bij vrouwen baarmoederhalskanker veroorzaken. Schijnt dat ik als man er niks van krijg. Plus dat zo'n 90% van de bevolking dit heeft, alleen verschillende types.
Ik heb degene die bij vrouwen baarmoederhalskanker kan veroorzaken, dus niet degene die chlamydia of genitiale wratten kan veroorzaken. Ik heb dus een manvriendelijke soa.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Chlamydia?
Ik ken alleen HPV mbt baarmoederhalskanker, daar ging die hele inentingshype over, maar geen idee hoe dat precies zit bij mannen. Volgens mij heb je verschillende soorten HPV die SOA's veroorzaken zoals chlamydia en genitiale wratten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |