Mag van mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
Jammer, Twente verdiende zeker geen 3 punten.
Nou ja, volgende week dan maar winnen van PSV.
Echt waar joh.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:43 schreef Morendo het volgende:
De selectie van Feyenoord is volledig uit balans qua samenstelling, simpelweg te veel jeugspelers (17-jarig jochie als spits in een zwalkend elftal). Daar red je het dus schijnbaar niet mee.
Tja, het is nu eenmaal uit noodzaak geboren, dat snap ik. Wat overigens onverlet laat dat de beleidsbepalers bij Feyenoord de afgelopen vijf jaar een wanprestatie van formaat hebben geleverd.quote:
Interessante observatie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, het is nu eenmaal uit noodzaak geboren, dat snap ik. Wat overigens onverlet laat dat de beleidsbepalers bij Feyenoord de afgelopen vijf jaar een wanprestatie van formaat hebben geleverd.
Janko was niet echt sterk neequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een gigantische miskoop, die Janko
Vier 100% kansen gekregen en hij doet er geen fuck mee. Wat een statische clown is dat.
Was toch de duurste aankoop uit de geschiedenis? Maar goed, Twente heeft de afgelopen jaren zó extreem goed ingekocht dat er ook wel eens een flater bij mag zitten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een gigantische miskoop, die Janko
Parker, Akram, Carney, Osei, Wellington. Vind ik nou niet echt goed ingekocht diequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was toch de duurste aankoop uit de geschiedenis? Maar goed, Twente heeft de afgelopen jaren zó extreem goed ingekocht dat er ook wel eens een flater bij mag zitten.
Da's waar, maar die man raakt echt HELEMAAL niks. Honderd procent kansen verprutst hij elke wedstrijd, en als ie nou eens inzet toont, maar hij blijft alleen maar een beetje lafjes lopen in de spits en gaat duels niet in. Daarbij staat hij sowieso ook nog minimaal 3x vijf meter buitenspel per wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was toch de duurste aankoop uit de geschiedenis? Maar goed, Twente heeft de afgelopen jaren zó extreem goed ingekocht dat er ook wel eens een flater bij mag zitten.
Moet natuurlijk wel een waardig opvolger van de recordhouder buitenspel zijn hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Da's waar, maar die man raakt echt HELEMAAL niks. Honderd procent kansen verprutst hij elke wedstrijd, en als ie nou eens inzet toont, maar hij blijft alleen maar een beetje lafjes lopen in de spits en gaat duels niet in. Daarbij staat hij sowieso ook nog minimaal 3x vijf meter buitenspel per wedstrijd.
Bajrami.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Parker, Akram, Carney, Osei, Wellington. Vind ik nou niet echt goed ingekocht die
Oh nee dat zeg ik ook niet. Maar ze hebben wel meer dan één miskoop gedaan. Bajrami geef ik voorlopig nog het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bajrami.
Maar dat betekent nog niet dat Twente's transferbeleid van de laatste vijf jaar slecht te noemen is.
Hehe, je kunt zeggen van N'Kufo wat je wil, maar van die kansen die Janko kreeg vandaag, had Kufo er minimaal twee ingekregen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel een waardig opvolger van de recordhouder buitenspel zijn he
Op een goeie dag wel. Op een slechte dag was hij gaan liggen en gefrustreerd gaan doen. Maar het blijft een geweldige speler die voor Twente heel belangrijk is geweestquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hehe, je kunt zeggen van N'Kufo wat je wil, maar van die kansen die Janko kreeg vandaag, had Kufo er minimaal twee ingekregen.
Zal nooit vergeten dat hij de 1-1 en de 1-2 uit tegen Fenerbahce scoordequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Op een goeie dag wel. Op een slechte dag was hij gaan liggen en gefrustreerd gaan doen. Maar het blijft een geweldige speler die voor Twente heel belangrijk is geweest
Preciesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten dat hij de 1-1 en de 1-2 uit tegen Fenerbahce scoorde
Kufo olequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies
Er zit achter mij in het stadion een man die compleet idolaat was van 'NKufo. Sjaaltje om en maar roepen dat 'NKufo alles wel goed zou maken
quote:
En z'n Franse accent.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Ik vond m altijd zo aardig overkomen ook
met zn brilletje en zn zachte stemmetje. Zo'n groot verschil met die grote boze neger op het veld
En elke keer in een andere taal. Dan Engels, dan Frans, dan Duitsquote:
Eredivisie Live kopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef patrickpsv het volgende:
stream houd er mee op, net op het moment van de goal
KPN pakketje voor een paar euro per maand, ben je er vanaf.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef patrickpsv het volgende:
Al een nieuwe gevonde?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef patrickpsv het volgende:
Kaartje kopen, maak je het echt meequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef patrickpsv het volgende:
jullie hebben nog moeite om van 9 man van excelsior te winnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:53 schreef HaagsPietje het volgende:
willem 2![]()
hahaha, tering wat zijn die slecht zegdie verdedigers....ach ach ach, welcome to the mickey mouse league
![]()
heeeeeerlijk om te beseffen dat mn eigen clubje dit jaar zich geen zorgen hoeft te maken over degradatievoetbal, met dit soort teams als concurrenten voor de onderste plekken
Wat kom jij nu weer tof doen. Jullie spelen binnen 3 jaar weer netjes Jupiler League.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:53 schreef HaagsPietje het volgende:
willem 2![]()
hahaha, tering wat zijn die slecht zegdie verdedigers....ach ach ach, welcome to the mickey mouse league
![]()
heeeeeerlijk om te beseffen dat mn eigen clubje dit jaar zich geen zorgen hoeft te maken over degradatievoetbal, met dit soort teams als concurrenten voor de onderste plekken
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef muzas het volgende:
Als ajax-supporter is dit best een nare wedstrijd om naar te kijken... Je WEET dat psv wel als winnaar de bus instapt.. Maar op deze manier ga je nog een beetje hopen op puntverlies...
Walsen even in 5 min Vitesse voorbij, 3-0.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel staat 't? spelen ze goed?
Ik vertrouw sowieso geen mensen die vernoemd zijn naar een ijsmerk.quote:
Netjes ..quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Walsen even in 5 min Vitesse voorbij, 3-0.
Daarom kijk ik naar Everton-Liverpoolquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef muzas het volgende:
Als ajax-supporter is dit best een nare wedstrijd om naar te kijken... Je WEET dat psv wel als winnaar de bus instapt.. Maar op deze manier ga je nog een beetje hopen op puntverlies...
Gaat ook een naar seizoen worden, maar dat weet jij nog nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef muzas het volgende:
Nee, ik heb de rest nog niet gezien.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat ook een naar seizoen worden, maar dat weet jij nog niet
Ah je snapt hem niet, maakt niet uitquote:
goh, wat een origineel en creatief antwoord zeg!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat kom jij nu weer tof doen. Jullie spelen binnen 3 jaar weer netjes Jupiler League.
Volgens mij heb je het verstandelijk vermogen van een stoeptegel, vandaar de simpelheid.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
goh, wat een origineel en creatief antwoord zeg!
Ik kijk naar Everton-Liverpool en Willem 2-PSVquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:14 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Daarom kijk ik naar Everton-Liverpool
hahahahahaha! die is wel leuk, ja, hahaha!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het verstandelijk vermogen van een stoeptegel, vandaar de simpelheid.
Ik heb ook af en toe gezapt naar Everton - Liverpool maar heb niet echt een indruk gekregen van het niveau en wie de betere is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk naar Everton-Liverpool en Willem 2-PSV
Helaas wel maar Willem 2 heeft tenminste wat vertrouwen gewonnen vandaagquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
minder lastig dan utrecht thuis, want psv gaat wel winnen vandaag
Aaah, onze held.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
minder lastig dan utrecht thuis, want psv gaat wel winnen vandaag
zou je denken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas wel maar Willem 2 heeft tenminste wat vertrouwen gewonnen vandaag
In aanknopingspunten en dat soort onzin geloof ik ook niet. In vertrouwen echter wel de jongens zien nu zelf dat ze goed kunnen voetballen en kunnen scoren dat zal ze zeker helpen in de aankomende wedstrijden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zou je denken?
van dat trainersjargon.....aanknopingspunten zien, stapjes gemaakt enzo.....
resultaat: 0 punten, degradatiezone, volgende wedstrijd weer helemaal kut![]()
overigens, die Pieters, wat voor knurft is dat zegschandalig dat zo'n grote klungel het Oranje shirt mag aantrekken
+ Lens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zou je denken?
van dat trainersjargon.....aanknopingspunten zien, stapjes gemaakt enzo.....
resultaat: 0 punten, degradatiezone, volgende wedstrijd weer helemaal kut![]()
overigens, die Pieters, wat voor knurft is dat zegschandalig dat zo'n grote klungel het Oranje shirt mag aantrekken
ik vind jou een kwalletje die de boel hier loopt te provoceren met je willem2 opmerking, alleen een beetje jammer dat je iets te voorbarig was met je gejen: 2-4.....quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Woorden te kort? Ik vindt jou gewoon een held, en dan krijg je dit weer.
Nee was ik helemaal niet, het bleek toch dat WillemII lastig was de eerste helft?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:43 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik vind jou een kwalletje die de boel hier loopt te provoceren met je willem2 opmerking, alleen een beetje jammer dat je iets te voorbarig was met je gejen: 2-4.....
Joh wrijf het er dan niet inquote:
Mooie goal van die cokesnuiverquote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:45 schreef Wilskracht het volgende:
Heeft Affelay nog een assist gegeven vandaag?
Jammer staat in mijn voetbalmanager teamquote:
Laat maar wat ik net zei. Mijn site die ook de assists aangeeft doet raar. :Squote:Op zondag 17 oktober 2010 15:47 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Jammer staat in mijn voetbalmanager team
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
fluiten....maar na 7 minuten waarvan 6 balbezit voor psv hielden ze er maar mee op
Uhm niet...quote:
Ze staan anders wel bovenaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:18 schreef Nuchterheid het volgende:
In dit PSV moet dit jaar kampioen gaan worden?
Ja klopt, maar vind ze niet zo goed spelen .. aanvallend is het leuk, helemaal met Reis .. maar verdedigend is het niet best.quote:
Ja, en? Ajax gaat met gemak die onderlinge confrontaties winnen als PSV zo speelt als vandaag.quote:
Wedstrijden met elkaar vergelijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja, en? Ajax gaat met gemak die onderlinge confrontaties winnen.
Ga er maar niet vanuit dat ze zo tegen Ajax spelen ..quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja, en? Ajax gaat met gemak die onderlinge confrontaties winnen als PSV zo speelt als vandaag.
Zover onder hun haalbare niveau zaten ze vandaag niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:23 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wedstrijden met elkaar vergelijken![]()
PSV gaat echt wel anders zo'n wedstrijd in dan tegen Willem 2 hoor.. snap je dat niet?
Want PSV-Ajax is geen wedstrijd opzich, natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja, en? Ajax gaat met gemak die onderlinge confrontaties winnen als PSV zo speelt als vandaag.
Ga toch weg manquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zover onder hun haalbare niveau zaten ze vandaag niet.
Nee. Kan altijd beter, maar matig is het zeker niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij vindt het geen matig elftal?
Bedankt voor je analyse, volgens mij kunnen we wel stoppen met de Eredivisie, de eindstand is toch al bekend.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zover onder hun haalbare niveau zaten ze vandaag niet.
Je denkt te nuchterquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Feyenoord staat 14e. En bij 1-0 blijft dat zo, bij 2-0 worden ze 15e.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit wordt een 16e plek voor Feyenoord. Ik zie Nec eigenlijk niet scoren namelijk.
Ah inderdaad ik was Vitesse hun wanprestatie ff vergeten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Feyenoord staat 14e. En bij 1-0 blijft dat zo, bij 2-0 worden ze 15e.
En als Ajax net zo speelt als tegen Utrecht wordt het onderling 3-0 voor PSV wat is nou je punt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gaan wel Feyenoord voorbij hebben nu 1 doelpunt meer gemaakt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:19 schreef Razor21 het volgende:
Stijgen 1 plaats toch? Ivm doelsaldo kunnen ze Feyenoord niet voorbij?
Thnx.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaan wel Feyenoord voorbij hebben nu 1 doelpunt meer gemaakt.
quote:
quote:doe dat maar vakerOp zaterdag 23 oktober 2010 19:17 schreef Wilskracht het volgende:
Hersi in mijn fok voetbalmanager team gezet en hij scoort.
quote:Omdat ie een lompe prutser is.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Morendo het volgende:
Waarom speelt Dost niet? Dit kost me punten Jan Rons.....
quote:Zo doet ie goedOp zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Wilskracht het volgende:
Mevrouw Hersi
http://wiijzeman.files.wordpress.com/2009/01/elaine-ten-cate3.jpg
quote:Dochter van Henk ten Cate? Die had toch ook ooit een keer wat met Tom de Mul?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Wilskracht het volgende:
Mevrouw Hersi
http://wiijzeman.files.wordpress.com/2009/01/elaine-ten-cate3.jpg
quote:?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, bij FC Groningen had 'ie toch redelijk wat succes.
quote:Waarom speelt Dost niet? Dit kost me punten Jan Rons.....
quote:Omdat ie een lompe prutser is.
quote:Ik maakte een grapje. Jij doelde met je reply natuurlijk op Dost, maar zoals het er stond kon het ook op Jans slaan.Mwoah, bij FC Groningen had 'ie toch redelijk wat succes.
quote:Idd, die mogen wel wat zachter.Op zondag 24 oktober 2010 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
dat commentaar bij eredivisie live met al die kutsupporters die er doorheen schreeuwen
quote:die moeten gewoon hun klep houden
quote:Die vraag kwam ik ook stellen, volgens mij wel.Op zondag 24 oktober 2010 12:55 schreef Swomp het volgende:
wat roepen ze steeds als die keeper trapt ??
Poepsex ofzo ?
quote:DitOp zondag 24 oktober 2010 12:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan had hij die van Enoh ook met rood kunnen bestraffen .. op Enoh.
quote:alsjeblieft zeg. Dan houdt je weinig wedstrijden over tegenwoordig.Op zondag 24 oktober 2010 12:59 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon van het veld aflopen met zijn allen kan niet tegen onrecht
quote:Dan kan je mooi de tv beelden aan de scheids laten zien.Op zondag 24 oktober 2010 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg. Dan houdt je weinig wedstrijden over tegenwoordig.
quote:Ga jij je nou maar zorgen maken over andere dingen.Op zondag 24 oktober 2010 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
Anita hoort dan ook niet op een voetbalveld thuis, ik snap Wegereef wel.
quote:Normaal doen (en spellen) is er ook niet bij of?Op zondag 24 oktober 2010 13:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hey kankerscheids, je bent een nsberr!
Ongelovelijk ook dit.
quote:omdat ze net bij Steek hooooooo homo! riepen.Op zondag 24 oktober 2010 13:00 schreef reetveter het volgende:
Fantastisch weer. Wegereef altijd met zijn waardeloze beslissingen.
Weet iemand overigens waarom ze steeds poepsex roepen of is dat gewoon random.
quote:Hap hapOp zondag 24 oktober 2010 13:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar zorgen maken over andere dingen.
Degradatie van je club ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |