Echt waar joh.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:43 schreef Morendo het volgende:
De selectie van Feyenoord is volledig uit balans qua samenstelling, simpelweg te veel jeugspelers (17-jarig jochie als spits in een zwalkend elftal). Daar red je het dus schijnbaar niet mee.
Tja, het is nu eenmaal uit noodzaak geboren, dat snap ik. Wat overigens onverlet laat dat de beleidsbepalers bij Feyenoord de afgelopen vijf jaar een wanprestatie van formaat hebben geleverd.quote:
Interessante observatie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, het is nu eenmaal uit noodzaak geboren, dat snap ik. Wat overigens onverlet laat dat de beleidsbepalers bij Feyenoord de afgelopen vijf jaar een wanprestatie van formaat hebben geleverd.
Janko was niet echt sterk neequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een gigantische miskoop, die Janko
Vier 100% kansen gekregen en hij doet er geen fuck mee. Wat een statische clown is dat.
Was toch de duurste aankoop uit de geschiedenis? Maar goed, Twente heeft de afgelopen jaren zó extreem goed ingekocht dat er ook wel eens een flater bij mag zitten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een gigantische miskoop, die Janko
Parker, Akram, Carney, Osei, Wellington. Vind ik nou niet echt goed ingekocht diequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was toch de duurste aankoop uit de geschiedenis? Maar goed, Twente heeft de afgelopen jaren zó extreem goed ingekocht dat er ook wel eens een flater bij mag zitten.
Da's waar, maar die man raakt echt HELEMAAL niks. Honderd procent kansen verprutst hij elke wedstrijd, en als ie nou eens inzet toont, maar hij blijft alleen maar een beetje lafjes lopen in de spits en gaat duels niet in. Daarbij staat hij sowieso ook nog minimaal 3x vijf meter buitenspel per wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was toch de duurste aankoop uit de geschiedenis? Maar goed, Twente heeft de afgelopen jaren zó extreem goed ingekocht dat er ook wel eens een flater bij mag zitten.
Moet natuurlijk wel een waardig opvolger van de recordhouder buitenspel zijn hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Da's waar, maar die man raakt echt HELEMAAL niks. Honderd procent kansen verprutst hij elke wedstrijd, en als ie nou eens inzet toont, maar hij blijft alleen maar een beetje lafjes lopen in de spits en gaat duels niet in. Daarbij staat hij sowieso ook nog minimaal 3x vijf meter buitenspel per wedstrijd.
Bajrami.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Parker, Akram, Carney, Osei, Wellington. Vind ik nou niet echt goed ingekocht die
Oh nee dat zeg ik ook niet. Maar ze hebben wel meer dan één miskoop gedaan. Bajrami geef ik voorlopig nog het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bajrami.
Maar dat betekent nog niet dat Twente's transferbeleid van de laatste vijf jaar slecht te noemen is.
Hehe, je kunt zeggen van N'Kufo wat je wil, maar van die kansen die Janko kreeg vandaag, had Kufo er minimaal twee ingekregen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel een waardig opvolger van de recordhouder buitenspel zijn he
Op een goeie dag wel. Op een slechte dag was hij gaan liggen en gefrustreerd gaan doen. Maar het blijft een geweldige speler die voor Twente heel belangrijk is geweestquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hehe, je kunt zeggen van N'Kufo wat je wil, maar van die kansen die Janko kreeg vandaag, had Kufo er minimaal twee ingekregen.
Zal nooit vergeten dat hij de 1-1 en de 1-2 uit tegen Fenerbahce scoordequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Op een goeie dag wel. Op een slechte dag was hij gaan liggen en gefrustreerd gaan doen. Maar het blijft een geweldige speler die voor Twente heel belangrijk is geweest
Preciesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten dat hij de 1-1 en de 1-2 uit tegen Fenerbahce scoorde
Kufo olequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies
Er zit achter mij in het stadion een man die compleet idolaat was van 'NKufo. Sjaaltje om en maar roepen dat 'NKufo alles wel goed zou maken
quote:
En z'n Franse accent.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Ik vond m altijd zo aardig overkomen ook
met zn brilletje en zn zachte stemmetje. Zo'n groot verschil met die grote boze neger op het veld
En elke keer in een andere taal. Dan Engels, dan Frans, dan Duitsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |