Gaan wel Feyenoord voorbij hebben nu 1 doelpunt meer gemaakt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:19 schreef Razor21 het volgende:
Stijgen 1 plaats toch? Ivm doelsaldo kunnen ze Feyenoord niet voorbij?
Thnx.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaan wel Feyenoord voorbij hebben nu 1 doelpunt meer gemaakt.
quote:
quote:doe dat maar vakerOp zaterdag 23 oktober 2010 19:17 schreef Wilskracht het volgende:
Hersi in mijn fok voetbalmanager team gezet en hij scoort.
quote:Omdat ie een lompe prutser is.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Morendo het volgende:
Waarom speelt Dost niet? Dit kost me punten Jan Rons.....
quote:Zo doet ie goedOp zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Wilskracht het volgende:
Mevrouw Hersi
http://wiijzeman.files.wordpress.com/2009/01/elaine-ten-cate3.jpg
quote:Dochter van Henk ten Cate? Die had toch ook ooit een keer wat met Tom de Mul?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Wilskracht het volgende:
Mevrouw Hersi
http://wiijzeman.files.wordpress.com/2009/01/elaine-ten-cate3.jpg
quote:?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, bij FC Groningen had 'ie toch redelijk wat succes.
quote:Waarom speelt Dost niet? Dit kost me punten Jan Rons.....
quote:Omdat ie een lompe prutser is.
quote:Ik maakte een grapje. Jij doelde met je reply natuurlijk op Dost, maar zoals het er stond kon het ook op Jans slaan.Mwoah, bij FC Groningen had 'ie toch redelijk wat succes.
quote:Idd, die mogen wel wat zachter.Op zondag 24 oktober 2010 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
dat commentaar bij eredivisie live met al die kutsupporters die er doorheen schreeuwen
quote:die moeten gewoon hun klep houden
quote:Die vraag kwam ik ook stellen, volgens mij wel.Op zondag 24 oktober 2010 12:55 schreef Swomp het volgende:
wat roepen ze steeds als die keeper trapt ??
Poepsex ofzo ?
quote:DitOp zondag 24 oktober 2010 12:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan had hij die van Enoh ook met rood kunnen bestraffen .. op Enoh.
quote:alsjeblieft zeg. Dan houdt je weinig wedstrijden over tegenwoordig.Op zondag 24 oktober 2010 12:59 schreef Wilskracht het volgende:
Gewoon van het veld aflopen met zijn allen kan niet tegen onrecht
quote:Dan kan je mooi de tv beelden aan de scheids laten zien.Op zondag 24 oktober 2010 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg. Dan houdt je weinig wedstrijden over tegenwoordig.
quote:Ga jij je nou maar zorgen maken over andere dingen.Op zondag 24 oktober 2010 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
Anita hoort dan ook niet op een voetbalveld thuis, ik snap Wegereef wel.
quote:Normaal doen (en spellen) is er ook niet bij of?Op zondag 24 oktober 2010 13:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hey kankerscheids, je bent een nsberr!
Ongelovelijk ook dit.
quote:omdat ze net bij Steek hooooooo homo! riepen.Op zondag 24 oktober 2010 13:00 schreef reetveter het volgende:
Fantastisch weer. Wegereef altijd met zijn waardeloze beslissingen.
Weet iemand overigens waarom ze steeds poepsex roepen of is dat gewoon random.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |