Ja echt waardeloos dit. En dan doet ze ook nog alsof ik me aanstel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fijn he... dat je je beste vrienden pas leert kennen als je ze nodig hebt.
Ja ik dus ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet oordelen.. Maar toch ga ik t doen..
En ik vind t egoistisch van haar.. Vooral als jij wel steeds voor haar klaar staat
Gaat vaak zo.. Te vaak, jammer genoeg.. De een geeft en geeft maar en krijgt er uiteindelijk niks voor terug..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt waardeloos dit. En dan doet ze ook nog alsof ik me aanstel.
[..]
Ja ik dus ookhet is zo gemeen, zij is echt letterlijk al een jaar echt één en al ellende en ik blijf maar luisteren naar de verhalen over duizenden ruzies, ik blijf bellen hoe het gaat, ik zorg dat ik er voor haar ben etc.. En dan heb ik verdomme ÉÉN keertje iets en dan krijg ik dit.
Ja, helaas is het herkenbaar. Je voelt je dan zo waardeloos he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt waardeloos dit. En dan doet ze ook nog alsof ik me aanstel.
[..]
Ja ik dus ookhet is zo gemeen, zij is echt letterlijk al een jaar echt één en al ellende en ik blijf maar luisteren naar de verhalen over duizenden ruzies, ik blijf bellen hoe het gaat, ik zorg dat ik er voor haar ben etc.. En dan heb ik verdomme ÉÉN keertje iets en dan krijg ik dit.
Veel geluk, oh waarde prinses Allurequote:
Ik vroeg om het verhaal dus is het ook zo netjes om te reageren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:16 schreef Dqod het volgende:
Oh en Mouzur, als je niet inhoudelijk kunt reageren, reageer dan gewoon niet
Doe gewoon lekker normaal of tief lekker op
Dan lees je er overheen.. Ik hoef ook geen uitleg trouwens.. Zat ik niet op te wachtenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vroeg om het verhaal dus is het ook zo netjes om te reageren.
En ik reageer er niet inhoudelijk op aangezien we dan een nutteloze discussie krijgen of het goed is of niet van die vriendin terwijl wij er niks van weten en BT zelf maar moet oordelen.
We willen wel straks weten wat er gebeurt is .. tot in afcajos detailquote:
Ik zeg toch ik vroeg om een verhaal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan lees je er overheen.. Ik hoef ook geen uitleg trouwens.. Zat ik niet op te wachten
Je zegt teveel en je irriteert me.. Hier zal ik het bij latenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik vroeg om een verhaal.
Ik moest er een beetje van blozenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga even mijn vagina strelen terwijl ik aan Dqod denk.
Daarna ga ik weg, xxx.
Dat is wederzijds.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je zegt teveel en je irriteert me.. Hier zal ik het bij laten
Dat kan ik niet voor je oplossenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:26 schreef haakon het volgende:
Zou ik wel, of niet naar het café gaan...
Ben zo lam als wat
Dat probleem heb ik ook ja. Plus dat ik niks kan drinken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor je oplossen
Ik zou naar t café gaan, maar ik heb daar dan ook persoonlijk zin in.. Alleen kan ik niet..
Nja ik kan wel, maar dan moet ik alleen
Dat is kutquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook ja. Plus dat ik niks kan drinken.
Was het maar kut, dan was het nog wat.quote:
Vuig dondertjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
/dooddoener.
Ik ben al vanaf 6 uur aan het drinkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook ja. Plus dat ik niks kan drinken.
Vanochtend?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 6 uur aan het drinken
Van jou geleerd.quote:
Mallerdquote:
Tozzzzz, hoe durf jequote:
Je liegtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef BobbyB het volgende:
Chris is hier om te WoW-en. Fijne avond.
Oh.quote:
WoWquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef BobbyB het volgende:
Chris is hier om te WoW-en. Fijne avond.
Hij houdt je voor het spreekwoordelijke lapje mien jong'quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij houdt je voor het spreekwoordelijke lapje mien jong'
DE SMIECHT!!
Deugniet!!!quote:
En, bevalt t een beetje?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:13 schreef haakon het volgende:
k ben hele tijd counter-strike 1.6 aant doen
jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deugniet!!!
[..]
En, bevalt t een beetje?
Ik ben old skool he, wij maakten nog CD'squote:Op zondag 17 oktober 2010 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is geen CD, slechts een lullig verzamelingetje liedjes
Hihi, oude Bobbyquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben old skool he, wij maakten nog CD'sof cassette bandjes.
Maar goede verzameling.
Niks tegen Tayliequote:Op zondag 17 oktober 2010 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
Taylor Swift?
Dan ben je wel heul verdrietig.
Hoe komt dat tochquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:17 schreef BobbyB het volgende:
Doe ik ook niet.
Ik heb zin in pantosti's.
Heb jij ze nog nooit gemaakt in een pan Bt? O_oquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pantosti gewoon als in, gebakken in een pan?
Ik nu ook door joueentje met ei in het brood en ham en kaas
heerlijk!
Een lief meisje bracht me op dat idee.quote:
Jawelquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch
[..]
Heb jij ze nog nooit gemaakt in een pan Bt? O_o
Weet je hoe lekker
Heb je haar wel lief en teder in haar wangetje geknepen nadat ze je op t idee had gebracht?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een lief meisje bracht me op dat idee.
Ik zou willen dat ik dat kon op het moment.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je haar wel lief en teder in haar wangetje geknepen nadat ze je op t idee had gebracht?
Gelukkig maar, ik schrok alquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaweljonge dat is veel lekkerder dan uit een tosti ding ja
!
Al wil ik ook zo'n tosti oventje hebbendan zijn ze net zo lekker als uit de pan.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon op het moment.
Oh ja.. Die bovenste is wel hipquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
Meer zoiets:
[ afbeelding ]
ipv:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
JUST DIED IN YOUR ARMS TONIIIIIIIIGHT.
Zoveel liefde kent deze SC enkel 's nachts.quote:
Echt eh.. Voorbeeldige users dat we zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel liefde kent deze SC enkel 's nachts.
Remlof zou trots op ons zijn.
We verdienen een tagje. u_uquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Voorbeeldige users dat we zijn
Dan wil ik een roze u_uquote:
Nu ga je te furrrr.quote:
Nou zeg, wromquote:
Nou, bananen zijn toch ook niet roze?quote:
nee, maar.. Framboosjes zijn het helemaal dit jaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, bananen zijn toch ook niet roze?
Maar daar hadden we het niet over. Het ging over peren en die kun je nu eenmaal niet met appels vergelijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee, maar.. Framboosjes zijn het helemaal dit jaar
Kinderen die vragen worden overgeslagen. u_uquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:43 schreef Dqod het volgende:
REMLOFFFFFFFFF IK WIL EEN TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGG
Watermeloenen winnen het toch u_uquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar daar hadden we het niet over. Het ging over peren en die kun je nu eenmaal niet met appels vergelijken.
Ik vroeg nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen. u_u
Bt'tje, ben je d'r nog bij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
JUST DIED IN YOUR ARMS TONIIIIIIIIGHT.
Van druiven ja. Niet van sinaasappels.quote:
Oh.quote:Ik vroeg niet
Tofquote:
Tozzzzzzzzzzzquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van druiven ja. Niet van sinaasappels.
[..]
Oh.
Mwoppp, ok welterusten Bobbehquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:50 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed ik ga slapen. Anders gaan jullie me nog missen.
Doei
Oh hai.quote:
Welterustenquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:50 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed ik ga slapen. Anders gaan jullie me nog missen.
Doei
Bohh, nu nog? O_o.. T is al zo laatquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet nog een opdracht maken voordat ik ga slapen
Mensen die alles op het laatste moment doen, sterf langzaam en pijnlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet nog een opdracht maken voordat ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |