We verdienen een tagje. u_uquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Voorbeeldige users dat we zijn
Dan wil ik een roze u_uquote:
Nu ga je te furrrr.quote:
Nou zeg, wromquote:
Nou, bananen zijn toch ook niet roze?quote:
nee, maar.. Framboosjes zijn het helemaal dit jaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, bananen zijn toch ook niet roze?
Maar daar hadden we het niet over. Het ging over peren en die kun je nu eenmaal niet met appels vergelijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee, maar.. Framboosjes zijn het helemaal dit jaar
Kinderen die vragen worden overgeslagen. u_uquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:43 schreef Dqod het volgende:
REMLOFFFFFFFFF IK WIL EEN TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGG
Watermeloenen winnen het toch u_uquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar daar hadden we het niet over. Het ging over peren en die kun je nu eenmaal niet met appels vergelijken.
Ik vroeg nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen. u_u
Bt'tje, ben je d'r nog bij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
JUST DIED IN YOUR ARMS TONIIIIIIIIGHT.
Van druiven ja. Niet van sinaasappels.quote:
Oh.quote:Ik vroeg niet
Tofquote:
Tozzzzzzzzzzzquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van druiven ja. Niet van sinaasappels.
[..]
Oh.
Mwoppp, ok welterusten Bobbehquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:50 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed ik ga slapen. Anders gaan jullie me nog missen.
Doei
Oh hai.quote:
Welterustenquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:50 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed ik ga slapen. Anders gaan jullie me nog missen.
Doei
Bohh, nu nog? O_o.. T is al zo laatquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet nog een opdracht maken voordat ik ga slapen
Mensen die alles op het laatste moment doen, sterf langzaam en pijnlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet nog een opdracht maken voordat ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |