Ja echt waardeloos dit. En dan doet ze ook nog alsof ik me aanstel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fijn he... dat je je beste vrienden pas leert kennen als je ze nodig hebt.
Ja ik dus ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet oordelen.. Maar toch ga ik t doen..
En ik vind t egoistisch van haar.. Vooral als jij wel steeds voor haar klaar staat
Gaat vaak zo.. Te vaak, jammer genoeg.. De een geeft en geeft maar en krijgt er uiteindelijk niks voor terug..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt waardeloos dit. En dan doet ze ook nog alsof ik me aanstel.
[..]
Ja ik dus ookhet is zo gemeen, zij is echt letterlijk al een jaar echt één en al ellende en ik blijf maar luisteren naar de verhalen over duizenden ruzies, ik blijf bellen hoe het gaat, ik zorg dat ik er voor haar ben etc.. En dan heb ik verdomme ÉÉN keertje iets en dan krijg ik dit.
Ja, helaas is het herkenbaar. Je voelt je dan zo waardeloos he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt waardeloos dit. En dan doet ze ook nog alsof ik me aanstel.
[..]
Ja ik dus ookhet is zo gemeen, zij is echt letterlijk al een jaar echt één en al ellende en ik blijf maar luisteren naar de verhalen over duizenden ruzies, ik blijf bellen hoe het gaat, ik zorg dat ik er voor haar ben etc.. En dan heb ik verdomme ÉÉN keertje iets en dan krijg ik dit.
Veel geluk, oh waarde prinses Allurequote:
Ik vroeg om het verhaal dus is het ook zo netjes om te reageren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:16 schreef Dqod het volgende:
Oh en Mouzur, als je niet inhoudelijk kunt reageren, reageer dan gewoon niet
Doe gewoon lekker normaal of tief lekker op
Dan lees je er overheen.. Ik hoef ook geen uitleg trouwens.. Zat ik niet op te wachtenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vroeg om het verhaal dus is het ook zo netjes om te reageren.
En ik reageer er niet inhoudelijk op aangezien we dan een nutteloze discussie krijgen of het goed is of niet van die vriendin terwijl wij er niks van weten en BT zelf maar moet oordelen.
We willen wel straks weten wat er gebeurt is .. tot in afcajos detailquote:
Ik zeg toch ik vroeg om een verhaal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan lees je er overheen.. Ik hoef ook geen uitleg trouwens.. Zat ik niet op te wachten
Je zegt teveel en je irriteert me.. Hier zal ik het bij latenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik vroeg om een verhaal.
Ik moest er een beetje van blozenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga even mijn vagina strelen terwijl ik aan Dqod denk.
Daarna ga ik weg, xxx.
Dat is wederzijds.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je zegt teveel en je irriteert me.. Hier zal ik het bij laten
Dat kan ik niet voor je oplossenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:26 schreef haakon het volgende:
Zou ik wel, of niet naar het café gaan...
Ben zo lam als wat
Dat probleem heb ik ook ja. Plus dat ik niks kan drinken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor je oplossen
Ik zou naar t café gaan, maar ik heb daar dan ook persoonlijk zin in.. Alleen kan ik niet..
Nja ik kan wel, maar dan moet ik alleen
Dat is kutquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook ja. Plus dat ik niks kan drinken.
Was het maar kut, dan was het nog wat.quote:
Vuig dondertjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
/dooddoener.
Ik ben al vanaf 6 uur aan het drinkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook ja. Plus dat ik niks kan drinken.
Vanochtend?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 6 uur aan het drinken
Van jou geleerd.quote:
Mallerdquote:
Tozzzzz, hoe durf jequote:
Je liegtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef BobbyB het volgende:
Chris is hier om te WoW-en. Fijne avond.
Oh.quote:
WoWquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef BobbyB het volgende:
Chris is hier om te WoW-en. Fijne avond.
Hij houdt je voor het spreekwoordelijke lapje mien jong'quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij houdt je voor het spreekwoordelijke lapje mien jong'
DE SMIECHT!!
Deugniet!!!quote:
En, bevalt t een beetje?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:13 schreef haakon het volgende:
k ben hele tijd counter-strike 1.6 aant doen
jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deugniet!!!
[..]
En, bevalt t een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |