quote:wat zeiden ze dan?:POp zondag 24 oktober 2010 13:01 schreef Kaasje. het volgende:
Ahh! Ik herinner me mijn eerste keer nog! (zo'n 10 maanden geleden.)
Ik vroeg om kneedbare wiet! Nou zolang je dat niet doet zal het wel goedkomen.
quote:ja weet ik veel ik laat het altijd halenOp zondag 24 oktober 2010 13:28 schreef noksala het volgende:
Mensen die jointjes roken, en te bang zijn om ze te kopen
quote:Ze moesten nogal lachen geloof ik.. Ik weet het niet meer helemaal, want ik was toen al behoorlijk sjaak.
quote:ik zie het al voor meOp zondag 24 oktober 2010 13:33 schreef Kaasje. het volgende:
[..]
Ze moesten nogal lachen geloof ik.. Ik weet het niet meer helemaal, want ik was toen al behoorlijk sjaak.
quote:wiriOp zondag 24 oktober 2010 17:53 schreef Nitrouz het volgende:
Je moet gewoon binnen komen en vragen naar een voorgedraaide wiri/assie
En niet daar sigaretten kopen, 1 sigaret kost daar 1 euro
quote:Beter is om wiet puur te roken.Op zaterdag 16 oktober 2010 21:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goedzo! Beter is om helemaal niet te blowen.
quote:Ik nu Marokkaan.Op woensdag 27 oktober 2010 00:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hasj![]()
Gister nog 2 assies gerookt, genieten.. Afghaan![]()
Kunnen ze daar niet gewoon nederlands dan?quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stel dat je hier verzeild raakt en een coffeeshop ziet. En bij jezelf denkt: "OMG, hoe zeg ik dat in het Twents?". Dan is het toch handig om het te weten!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:01 schreef Kaasje. het volgende:
Whaha.. die dachten zeker, die is kkstoned!quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:01 schreef Kaasje. het volgende:
deze bradda is de expert, jatog.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef kanovinnie het volgende:
Koop er meteen 2, als je bang bent dat ze je uitlachen. Dan weten ze in ieder geval dat het met jouw blowkunsten wel goed zit.
En een eckte tip,
Ga niet met 5 man die coffeeshop in, daar houden ze meestal niet zo van.
Net blowde je nog 2x per maand.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat knap, ik heb het langer volgehouden, 1 week
Je moet me even uitleggen hoe 2x per maand blowen en 1 week niet geblowd hebben elkaar uitsluiten. Ik zie het namelijk niet.quote:Op zondag 26 december 2010 01:41 schreef Luman het volgende:
[..]
Net blowde je nog 2x per maand.
Faler.
ja iedereen kent telersquote:Op zondag 26 december 2010 16:01 schreef Berlitz het volgende:
Waarom zou je wiet sowieso al in zo,n negerhut kopen?
Meestal 2x zo duur dan als bij een teler
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |