zegt hijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goedzo! Beter is om helemaal niet te blowen.
Sowieso wel. Je wil toch geen lelijk ding draaien en oproken. Je moet er wel trots op kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Koop wat wiet/hasj (los), vloeitjes en zorg dat je tabak hebt
Ga daar in die koffieshop naast een vaste klant zitten en vraag of hij/zij 't je even voor doet/wil leren.
Dan zit er én meer spul in je joint, en je kunt 't voortaan zelf.
Overigens maakt vorm geen flikker uit. Ik kan ook nog steeds geen mooie strakke joints draaien, maar er zit altijd wel genoeg spul inDan kan de vorm je ook niet meer boeien
![]()
Geen probleem meequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso wel. Je wil toch geen lelijk ding draaien en oproken. Je moet er wel trots op kunnen zijn
Gekkiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen probleem meegaat om de inhoud
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat knap, ik heb het langer volgehouden, 1 week
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja okee maar het gaat niet over dagelijks gebruik![]()
Doe het misschien 1 a 2 x in de maand ofzo
Ja, maar ik ben al wat verneukter, dus vandaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat knap, ik heb het langer volgehouden, 1 week
dat verklaart een hele hoopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al wat verneukter, dus vandaar
Ah, zo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die keer was de 1e keer deze maand slimbo
ja als je het constant doet merk je er ook niet veel van waarom het leuk isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, zo.
Niets mis met blowen, maar doe het wel met mateIk ga er denk ik ook maar één opsteken, is alweer een tijdje geleden
Jepquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat verklaart een hele hoop
O ja? Hoezo dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je doet het toch heel goed in deze maatschappij hoor
geenidee, ik zeg ook maar wat, 9 van de 10 x slaat het nergens op maar die ene keer kan het een diepere betekenis hebben,quote:
Er zijn er die beter doen, maar gelukkig doet het overgrote deel minderquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, ik zeg ook maar wat, 9 van de 10 x slaat het nergens op maar die ene keer kan het een diepere betekenis hebben,
waaronder dus dat je niet zo´n grote mongool bent
interessant manquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:39 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik zeg altijd: "aanbieding van 30 euro".
of
"10tje PP"
Graag gedaan, er zijn er altijd bij die het slechter doen, zo is de maatschappij opgebouwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er zijn er die beter doen, maar gelukkig doet het overgrote deel minder![]()
Evengoed bedankt.
Ik wel, kom nou. Naar het hoogste streven he, niet settlen met minder. Ik hoop dat ik toch wel boven de middenklasse/plebs kom te staan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Graag gedaan, er zijn er altijd bij die het slechter doen, zo is de maatschappij opgebouwd
je hebt de Mongolen de middenklasse en over de top mensen, vaak zou je denken dat mensen bij de over de top mensen willen maar dat is niet zo want het is een overschatte klotegroep.
ik adviseer de middenklasse aan gewoon omdat dat safe is.
meestal zijn ze nogal overdrevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik wel, kom nou. Naar het hoogste streven he, niet settlen met minder. Ik hoop dat ik toch wel boven de middenklasse/plebs kom te staan.
quote:Vertel ik je in onvervalst Twents hoe je een kant en klare moet bestellen, is het weer niet goed
quote:ik woon niet in Twente dus ik hoef het niet in het Twents te wetenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vertel ik je in onvervalst Twents hoe je een kant en klare moet bestellen, is het weer niet goed
quote:Stel dat je hier verzeild raakt en een coffeeshop ziet. En bij jezelf denkt: "OMG, hoe zeg ik dat in het Twents?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik woon niet in Twente dus ik hoef het niet in het Twents te weten
quote:ja daar heb je gelijk inOp zaterdag 23 oktober 2010 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stel dat je hier verzeild raakt en een coffeeshop ziet. En bij jezelf denkt: "OMG, hoe zeg ik dat in het Twents?". Dan is het toch handig om het te weten!
quote:ja hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Thas het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog topics in PUB die niet na een paar uur in slowchat van Chocolate-chick veranderen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:11 schreef Thas het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog topics in PUB die niet na een paar uur in slowchat van Chocolate-chick veranderen
quote:ja dat gaan ze verstaan natuurlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vertel ik je in onvervalst Twents hoe je een kant en klare moet bestellen, is het weer niet goed
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie, ik zal er wat mee doen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie, ik zal er wat mee doen
quote:PreciesOp zaterdag 16 oktober 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen probleem meegaat om de inhoud
quote:ik heb al vaker geblowd het gaat er alleen om dat ik het binnenkort zelf kan kopen, maar iig bedanktOp zaterdag 23 oktober 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou wel een paar voorgedraaide halen, het is zo'n teleurstelling als je na de eerste niets voelt en je dan niets meer hebt(en die kans acht ik groot, zelfs voor een beginner).
Verder gewoon vragen om een voorgedraaide joint, en dan zeggen of je wiet of hasj wil.
quote:OkayOp zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb al vaker geblowd het gaat er alleen om dat ik het binnenkort zelf kan kopen, maar iig bedankt
quote:een reactie waar je wat aan hebtOp zondag 24 oktober 2010 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okayjust saying! Misschien had je de vorige keren geen voorgedraaide..
Maar dus gewoon 'Mag ik een voorgedraaide met wiet?'
quote:Of pak gewoon zoals hier, de map erbij en kies uit..Op zondag 24 oktober 2010 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okayjust saying! Misschien had je de vorige keren geen voorgedraaide..
Maar dus gewoon 'Mag ik een voorgedraaide met wiet?'
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of pak gewoon zoals hier, de map erbij en kies uit..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |