quote:Is die lekker? Ik heb alleen nog de babi pangang (tja, lijkt wel of ik in die sfeer zit) gehad, was nou niet echt bijzonder lekker ofzo.
quote:Daar ben ik ook benieuwd naarOp zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is die lekker? Ik heb alleen nog de babi pangang (tja, lijkt wel of ik in die sfeer zit) gehad, was nou niet echt bijzonder lekker ofzo.
quote:hijs zeker lekker ja! veel beter dan de pangang chipsOp zondag 24 oktober 2010 17:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is die lekker? Ik heb alleen nog de babi pangang (tja, lijkt wel of ik in die sfeer zit) gehad, was nou niet echt bijzonder lekker ofzo.
quote:Hoezo de schamende smiley?
quote:moet je wel ff een linkje gevenOp zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als er nog meer interesse voor is? Best.
quote:nou heb net met jullie gelunchet, dan kom ik thuis en ga ik gelijk aan de chips (lijkt net alsof ik niet heb gegeten... stom)Op zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo de schamende smiley?
je kan 't wel hebben in ieder geval
quote:lekker MirOp zondag 24 oktober 2010 18:46 schreef Mirjam het volgende:
uit de kast eten vandaag
aardappeltjes uit de oven in olie en knoflook, brocolli, en tonijnsteak snel aangebakken zodat 'ie nog mooi rood is van binnen
quote:het smaakte inderdaad heerlijk
quote:oh myOp zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het smaakte inderdaad heerlijk
toe een chocolademuffin én wat leonidas bonbonnetjes
beide gisteren in antwerpen opgepikt
quote:hoeft niet wrang te zijn de wijn. Met een cheapass Merlot kun je prima koken. Gebruik zelf altijd Vega Libre, ook primaOp zondag 24 oktober 2010 20:29 schreef minilot het volgende:
In het kader van alvast op zoek naar een perfect voorgerecht voor kerstdiner bij schoonouders..
Stukjes riblap nacht lang laten marineren in rode wijn, wortel, ui, prei en kruiden. Dit vandaag vier uur op een lage temperatuur in de oven laten garen, met wat kalfsbouillion erbij. Daarna groenten eruit gevist, marinade laten inkoken en met roomboter een gladde, dikke saus van gemaakt.
Stukjes vlees nog even gebakken in de koekenpan en samen met saus geserveerd op knolselderijpuree (met slagroom en witte peper erin).
Was erg lekker! Maar was vast nog lekkerder geweest met een betere wijn, in plaats van de wrange supermarktwijn van twee euro.
quote:In het French Laundry-kookboek van Thomas Keller werd Cabernet Sauvignon aangeraden, dus daar heb ik er mijn lief maar eentje van mee laten nemen bij de boodschappen, maar toen ik er vooraf een slokje van nam wist ik al dat het niet zo'n succes zou worden..Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoeft niet wrang te zijn de wijn. Met een cheapass Merlot kun je prima koken. Gebruik zelf altijd Vega Libre, ook prima
quote:Ik heb in mijn stoofpotje gewoon Liebfraumich gebruikt. En ik moest me inhouden om mijn bord niet af te likken.Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef minilot het volgende:
[..]
In het French Laundry-kookboek van Thomas Keller werd Cabernet Sauvignon aangeraden, dus daar heb ik er mijn lief maar eentje van mee laten nemen bij de boodschappen, maar toen ik er vooraf een slokje van nam wist ik al dat het niet zo'n succes zou worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |