Ik heb dus nu de pasta op staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Riann het volgende:
ik zit nu lekker aan een kopje sterrenmunt thee. En vanochtend heb ik al pastasaus uit de vriezer gehaald voor vanavond.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond nog een stukje zelfgebakken kwarktaart en warme chocolademelk en slagroom
Dat brood ziet er heerlijk uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Net op:
Zelfgebakken brood
[ afbeelding ]
Met omelet met groente en ham
[ afbeelding ]
En een mosterdsoepje
klinkt goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:47 schreef TN-FR het volgende:
Cheeseburgers van tartaar met gegrilde groenten
Lekker!quote:
Pommodori pestoquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker!
Wat voor pizza ga je eten?
daarom aten wij het nu ook, echt in geen maaaaaaaaaanden gedaan, en ineens hadden we er trek inquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
moet ik binnenkort ook eens doen, al zo lang geleden.
Heb je een recept van dat naanbrood?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef minilot het volgende:
Nu aan het ontbijten met restje couscous met komkommer, rozijnen en ras-el-hanout.
Moet vanavond op mijn werk eten, dus ik neem wortel-currysoep mee! En een stuk naanbrood, zelf gebakken!
lekker hoor, alhoewel ik tartaar wel beetje droog en smakeloos vind over het algemeen. dan liever een lekker gekruide hamburgerquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
Nu een bakkie earl grey/ceylon thee met melkmet koekjes of course
En vanavond patatjes van opperdoezen uit de oven, Griekse salade (ijsbergsla, tomaat, komkommer, kaas- en fetablokjes, olijven en kruidendressing) en een gebakken tartaartjeHeb er nu al zin in
Ik bak 'm ook niet te lang, dat ie net nog een pietsie rose is in het midden. En als je 'm goed aanbakt gaan de sappen er niet uit en is ie echt heel smaakvol en smeuiig hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker hoor, alhoewel ik tartaar wel beetje droog en smakeloos vind over het algemeen. dan liever een lekker gekruide hamburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |