Ik heb 'm een keer gezien op een Lotus, daar mag ie op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:52 schreef Diemux het volgende:
[..]
Kan je dat wel eisen met een peugeot 106?
mooi dat je denkt dat het een 106 isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:52 schreef Diemux het volgende:
[..]
Kan je dat wel eisen met een peugeot 106?
Fuck, die wil ik ook!! Bron?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:46 schreef Bill_E het volgende:
[ http://i11.photobucket.com/albums/a199/don_veto/streethunter.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm een keer gezien op een Lotus, daar mag ie op.
Lekker origineelquote:
Mogen die dingen wel de weg op, wat een puinbakkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:20 schreef T42 het volgende:
komt ik ff an
[ link | afbeelding ]
iets met engeltjes
[ link | afbeelding ]
kogelgaten
[ link | afbeelding ]
jah ik ben thuis en stop dierproeven! neem opel rijders.
[ link | afbeelding ]
Is dat jouw auto? Die heb ik hier een tijd geleden regelmatig in de buurt zien staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:20 schreef T42 het volgende:
komt ik ff an
[ link | afbeelding ]
iets met engeltjes
[ link | afbeelding ]
kogelgaten
[ link | afbeelding ]
jah ik ben thuis en stop dierproeven! neem opel rijders.
[ link | afbeelding ]
Origineel niet nee, maar ik vind het er mooi bij staan. Ik zou dan weer nooit van die funstickers met grappige teksten of plaatjes op m'n auto willen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Lekker origineel![]()
Ik heb een schijthekel an al die imprezas met hun 'originele' rally bestickering
maat, kan jij alleen maar iedereen afzeiken? de posts die ik tot nu toe van jou heb gezien zijn alleen maar zeikerig overkomend.. take a chillpill dudequote:Op zondag 17 oktober 2010 00:33 schreef Diemux het volgende:
[..]
Mogen die dingen wel de weg op, wat een puinbakken
Het lijkt tegenwoordig net alsof die Impreza's met die bestickering en al zo de showroom uit rollen..quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Origineel niet nee, maar ik vind het er mooi bij staan. Ik zou dan weer nooit van die funstickers met grappige teksten of plaatjes op m'n auto willen.
Is dat een Peugeot ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:03 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
maat, kan jij alleen maar iedereen afzeiken? de posts die ik tot nu toe van jou heb gezien zijn alleen maar zeikerig overkomend.. take a chillpill dude
OT: dashboard ook maar ff aangekleed
[ afbeelding ]
welke?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:36 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Is dat jouw auto? Die heb ik hier een tijd geleden regelmatig in de buurt zien staan
die groenequote:Op zondag 17 oktober 2010 00:33 schreef Diemux het volgende:
[..]
Mogen die dingen wel de weg op, wat een puinbakken
Die groene, maar volgens mij heb ik die oranje ook wel ooit gezien. In Beek en Donkquote:
das al weer ff geleden want daar woon ik nie meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:07 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Die groene, maar volgens mij heb ik die oranje ook wel ooit gezien. In Beek en Donk
Oh, zou goed kunnen, ik kom daar ook al een tijdje niet meer langsquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:36 schreef T42 het volgende:
[..]
das al weer ff geleden want daar woon ik nie meer
en die groene rijd er nog 1 in beek en donk (zonder stickers)
En wat is daar dan mis mee?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:04 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Het lijkt tegenwoordig net alsof die Impreza's met die bestickering en al zo de showroom uit rollen..
Die funstickers hoeven van mij dan ook weer niet ,maar bijvoorbeeld lijnen of anders getintte patronen/figuren op een auto vind ik dan weer wel mooi.
En dan niet zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis gewoon fabrieksaf, je ziet het ook op aygo's met een "sportievere" motor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef D. het volgende:
[..]
Zo vaak zie je ze nou ook weer niet rijden
vind je? ik vind het net zoiets alsof je achter een melaats iemand rijdtquote:
Die van blitz is wel bruut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
tis gewoon fabrieksaf, je ziet het ook op aygo's met een "sportievere" motor.
Die BMW hierboven, M stickers, kennet, maar ook standaard voor BMW Msport. driftwrapping vind ik toch wel anders, aangezien dat per team is, maar verder vind ik het niet eens origineel bij inhouse merken. wat meer drift wrapping:
APEX'i:
[ afbeelding ]
Blitz:
[ afbeelding ]
de lelijkste.. Falken..
[ afbeelding ]
en dit is gewoon schande:
Hier een paar naar mijn mening strakke impreza's dan:quote:
Ik meen dat er ook een impreza was met zo'n achterkant?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:27 schreef Rick_dB het volgende:
hoezo body en spoiler keuze vreemd? als ik de banden alleen al zie snap i kbest waarom ze hiervoor gekozen hebben
laatste is overigens geen sub maar een evo
vreselijk die bakkenquote:
Ebay....quote:
http://www.stickerdump.com/ < betaal je gewoon via je telefoon. best makkelijk!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand een chille, liefst Nederlandse site, waar je stickers kunt bestellen? Zoek nog wat moois voor op mijn Peugeot
klopt. levertijd is soms meh.. maar het komt altijd aan. kwaliteit ook goed zoals je op mn achterruit wel kan zien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
http://www.stickerdump.com/ < betaal je gewoon via je telefoon. best makkelijk!
quote:en waar op hun site?Op woensdag 20 oktober 2010 12:59 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
stickerdump:
[ afbeelding ]
pedobear: benzino
http://www.benzino.eu/c-639316/small-decals/
quote:Hmm, staan genoeg chille stickers tegen. Eigenlijk zoek ik die 'I hate Speedbumps' sticker, weet je die toevallig ook te vinden?Op woensdag 20 oktober 2010 13:39 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
http://www.stickerdump.com/ < betaal je gewoon via je telefoon. best makkelijk!
quote:Staat er ook op hoor, ff zoeken.Op woensdag 20 oktober 2010 18:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hmm, staan genoeg chille stickers tegen. Eigenlijk zoek ik die 'I hate Speedbumps' sticker, weet je die toevallig ook te vinden?
quote:Stickersandstripings.comOp woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand een chille, liefst Nederlandse site, waar je stickers kunt bestellen? Zoek nog wat moois voor op mijn Peugeot
quote:jezus wat duur..Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Stickersandstripings.com
[ afbeelding ]
quote:ik heb deze ook achterop nu, zal mn achterruit wel een update geven.. ook van stickerdump maar kon hem zo snel niet vinden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
Sneue site dat.
Nu nog ergens laten drukken
[ afbeelding ]
quote:Mag ik dan een versie zonder dat rondje met dat streepje er door ?Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
Sneue site dat.
Nu nog ergens laten drukken
[ afbeelding ]
quote:Jij snapt hem.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:44 schreef joppie_saus het volgende:
Dus met een hartje? 'I love speedbumps' dus?
quote:Yes, idd een MiataOp vrijdag 22 oktober 2010 12:59 schreef Rick_dB het volgende:
miata?
ik ga die jdm site ff kijken! hopelijk kan ik er over een lange poos bij zitten met een mooie spec-r
quote:Ik vinnum prima zo !Op vrijdag 22 oktober 2010 18:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je zonder achtergrond of andere kleur moet, moet je even zeggen.
quote:nja ik heb een nissan k10, die vol stickers zitOp vrijdag 22 oktober 2010 18:22 schreef LastClick het volgende:
[..]
Yes, idd een Miata![]()
Site is nog beetje in de start-up, nieuwe leden zijn altijd welkom
quote:Met al die stickers verwacht ik wel een hele lage autoOp woensdag 27 oktober 2010 11:55 schreef Rick_dB het volgende:
zo, achterruitje klaar:
[ afbeelding ]
zijruitjedramatic chipmunk
[ afbeelding ]
quote:Maak eens een paar pics van je hele autoOp woensdag 27 oktober 2010 12:12 schreef Rick_dB het volgende:
hoezo al die stickerszijn maar 2 low-related stickers. 3,5cm is genoeg voor mij, en zowiezo, een 10tonner als passagier doet elke auto, of het nou "stance" (kutjes imho) of donk autos zijn. en wie houd er nou wel van speedbumps
Wil je iets unieks, maak die wielen dan niet rood/wit, zwart/wit, maar doe er iets aparts mee wat niemand heeft. Uniek zijn is een kunstquote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef Rick_dB het volgende:
als ie af is, tis nu op de stickers na toch niets bijzonders. begin volgend jaar ga ik de velgen opschuren, hart rood, lip wit, en daarna de gehele auto matzwart. dan komen de fotos wel
knalgeel met fluor roze randje?quote:Op woensdag 3 november 2010 07:25 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Wil je iets unieks, maak die wielen dan niet rood/wit, zwart/wit, maar doe er iets aparts mee wat niemand heeft. Uniek zijn is een kunst
Of ik print die shit gewoon uit en tape het vast om mijn fiets heenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef Zwappel het volgende:
Weet iemand een linkje met goedkope kleine stickers voor op me fiets?![]()
Gewoon omdat het kan![]()
NOS, typeR, nismo etc van die random crap.
Ik wil me fiets nog fouter maken dan ie al is
Ja ok, maar ik doelde puur op de wielen. Doe daar iets aparts mee waar echt iedereen van staat te kijkenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:05 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
knalgeel met fluor roze randje?
nah, een k10 is al uniek op zich, een verlaagde nog unieker, een matzwarte al helemaal, en met die kleuren velgen ook. Dus met uniek zijn gaat het wel goed komen
of je print het op stickerpapier, van dat glimmende zooi, deed ik vroeger ook altijdquote:Op woensdag 3 november 2010 09:25 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Of ik print die shit gewoon uit en tape het vast om mijn fiets heen
Kheb genoeg 'vreemde' ideeen die ik nog nooit eerder gezien heb, maar je moet ook de skills hebben om alles te kunnen, en das een kwestie van oefenen denk ik zoquote:Op woensdag 3 november 2010 09:48 schreef Rick_dB het volgende:
ja klopt, ik heb wel eens rare ideeen gehad, zoals fel oranje, maar dat komt ook steeds meer voor dus echt uniek ben je nooit
[..]
of je print het op stickerpapier, van dat glimmende zooi, deed ik vroeger ook altijd
Of ik stickerpapier heb liggen weet ik niet zeker..quote:Op woensdag 3 november 2010 09:48 schreef Rick_dB het volgende:
ja klopt, ik heb wel eens rare ideeen gehad, zoals fel oranje, maar dat komt ook steeds meer voor dus echt uniek ben je nooit
[..]
of je print het op stickerpapier, van dat glimmende zooi, deed ik vroeger ook altijd
Ik print die shit zelf wel uit, dadelijk zijn die stickers te grootquote:Op woensdag 3 november 2010 11:46 schreef Rick_dB het volgende:
ik zou gewoon even kijken bij stickerdump, waar ikmijne ook haal, is ongeveer 2 euro per sticker, goedkoper heb ik niet gezien. daarnaast kun je eigen ideeen ook opsturen en laten maken
mwah, je kan zelf de maten erbij vermeldenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:24 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik print die shit zelf wel uit, dadelijk zijn die stickers te groot
Als je er echt helemaal niks mee doet, dan graagquote:Op zondag 7 november 2010 11:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
mwah, je kan zelf de maten erbij vermeldenik heb nog wel 2 stickers voor je liggen, Low&Slow en iScrape, als je ze wilt?
Pm hebk niequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:00 schreef Rick_dB het volgende:
je betaald dan idd met smskosten maar deze vallen best mee. Kleuren zijn te vinden op de website, fullcolour doet ze niet, wel samengesteld, maar omdat dit veel werk is voor haar doet ze het niet gebruikelijk denk ik.
maar u heeft pm
edit: oh ja, m'n stickers worden besteld maar kan ze natuurlijk zelf aanpassen met vinyltape. hoeft op zich niet maar het zijn de kleine puntjes die ik zelf zag toevallig
Je kan hier ook makkelijk je zelf verzonnen tekst maken. (mocht je iets origineels bedacht hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 02:15 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
eurotrash moet ik ook nog hebben..
En nog 2 stickers met 'this is not an abandoned vehicle'
had het ff gezegd, kon je mijn dubbele overnemenquote:Op zondag 14 november 2010 02:15 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
eurotrash moet ik ook nog hebben..
En nog 2 stickers met 'this is not an abandoned vehicle'
quote:
ligt aan de grote, en waar je hem plakt, en of ie ook echt zwart met wit is. vaak heb ej alleen de outline in kleur en de binnenkant transparant, of je moet ze net als mij laten samenstellen. mijn stickers zijn een zwarte onderlaag (bij hello wars) voor de outline, en daarover heen is meerdere malen stickers geprint, is ook te voelen maar niet te zienquote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef Mercer het volgende:
Ik ga deze bestellen denk ik!Gaat dat wat worden? Zwart met wit op een donkergroene auto?
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT
Ik wil hem op de portieren plakken, allebei de kant één. Maar dat witte op de foto zou dus ook wel eens doorzichtig kunnen zijn en niet wit? Hmm, dan wordt het misschien beetje onduidelijk...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ligt aan de grote, en waar je hem plakt, en of ie ook echt zwart met wit is. vaak heb ej alleen de outline in kleur en de binnenkant transparant, of je moet ze net als mij laten samenstellen. mijn stickers zijn een zwarte onderlaag (bij hello wars) voor de outline, en daarover heen is meerdere malen stickers geprint, is ook te voelen maar niet te zien
Een 106!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Rick_dB het volgende:
meestal is het wel zo ja, anders moet je even mailen hoe het zit. op de portieren.. hm.. welke auto is het?
Hmm oke!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef Rick_dB het volgende:
hm, mij zul je nooit lacherig horen doen over kleinere autosRij zelf ook een k10 wat kwa formaat ongeveer gelijk is, tis maar net hoe je hem beplakt, met wat en hoeveel. Mijn stickers passen bij elkaar en vooral het JDM sfeertje, maar NO FEAR MOH heb ik altijd zoiets van, zonde.. maar to each his own
weet alleen niet of het mooi is om je hele portier ermee te doen, denk dat je zoiets mooier op je achterdeur/paneel kan doen beetje het abarth idee
Besteld in xlquote:Op zondag 14 november 2010 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Op zich is het best vet, als je toch een goedkope auto hebt, om hem lekker onder te plakken.
Blijven die dingen wel goed zitten? In alle weersomstandigheden en bij het wassen?
Nog een bepaalde methode om ze goed op te plakken?
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn geen autoliefhebbers, dat zijn sjonniesquote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef Rick_dB het volgende:
hm, mij zul je nooit lacherig horen doen over kleinere autosRij zelf ook een k10 wat kwa formaat ongeveer gelijk is, tis maar net hoe je hem beplakt, met wat en hoeveel. Mijn stickers passen bij elkaar en vooral het JDM sfeertje, maar NO FEAR MOH heb ik altijd zoiets van, zonde.. maar to each his own
weet alleen niet of het mooi is om je hele portier ermee te doen, denk dat je zoiets mooier op je achterdeur/paneel kan doen beetje het abarth idee
Op die eurotrash sticker na wel vet!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:21 schreef Rick_dB het volgende:
zo, mn poppetjes staan gezellig klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat stickers betreft is de auto nu ECHT af, op het clubstickertje van JDMS na.
Op je reetquote:Op maandag 22 november 2010 09:12 schreef Rensjebree het volgende:
Ik kan niet wachten op mijn sticker.. Nu moet ik alleen nog bedenken waar ik hem ga plakken!
Seizoen is eigenlijk afgelopen.. Rond feb/maart begint het allemaal weer..quote:Op maandag 22 november 2010 08:21 schreef Zwappel het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een keer een meet bezoeken, maar dan wel eentje waar veel bezoekers komen. (Dat ik daar niet aan kom scharrelen als enigste zonder auto)
Zoiets als JAF dus, iemand enig idee of er zoiets binnenkort is of in de wintervakantie bijv?
naar mijn weten was de wangan warriors meeting de laatste.. met 153 autos. heb een video geschoten:quote:Op maandag 22 november 2010 08:21 schreef Zwappel het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een keer een meet bezoeken, maar dan wel eentje waar veel bezoekers komen. (Dat ik daar niet aan kom scharrelen als enigste zonder auto)
Zoiets als JAF dus, iemand enig idee of er zoiets binnenkort is of in de wintervakantie bijv?
Natuurlijk willen we dat zienquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
naar mijn weten was de wangan warriors meeting de laatste.. met 153 autos. heb een video geschoten:
[...]
van de week krijg ik mn 2kleuren stickers van de club binnen, eens zien hoe ik dat ga combineren met de sticker die er al op zit.. wie het eindresultaat van de achterruit wilt zien zegt het maar
Ah boeie!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:05 schreef Rick_dB het volgende:
golf 2 gti y0
[flauw garpje] ik heb nog een petje te koop op fok[/flauw garpje]
je weet dat pedobear jdm-related is he
Wangan heeft vaker meets hoor, maar dan wat meer besloten voor wangan warriors en aanhang. Een goede vriend van me organiseert dat allemaal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
naar mijn weten was de wangan warriors meeting de laatste.. met 153 autos. heb een video geschoten:
[...]
van de week krijg ik mn 2kleuren stickers van de club binnen, eens zien hoe ik dat ga combineren met de sticker die er al op zit.. wie het eindresultaat van de achterruit wilt zien zegt het maar
Het resultaat mag er wezen van die clubstickerquote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef Rick_dB het volgende:
nou, voor zwappel
clubsticker was eerst alleen mintgroen, nu zelf geporbeerd een rode zon en witte letters op te plakken. beetje scheef maar het kan ermee door
[ afbeelding ]
geheel nu:
[ afbeelding ]
en achterbumper tot ik een andere bump heb
[ afbeelding ]
jawel, maar ik doelde meer op laatste grote meetin met meer dan 100 autos:pquote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Wangan heeft vaker meets hoor, maar dan wat meer besloten voor wangan warriors en aanhang. Een goede vriend van me organiseert dat allemaal.
Opel.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wat voor een duitse coupé, en wat voor stijl draagt ie bij zich?
Juist daarom.. Gewoon erop met die handelquote:Op zondag 5 december 2010 17:21 schreef Rick_dB het volgende:
eurotrash op een euroauto? je weet toch wel dat dat een stab naar euro is![]()
Domokun niet, dat is japans
denk een beetje hieraan:quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat zijn leuke stickers op een Duitse coupé van 1980? Dingen als FWD sucks enzo zijn leuk maar niet echt mijn ding.
Ja, meer lucht sowieso. Om te zorgen dat ie niet teveel veert. Op een 165/40/16 bandje op een 6,5J velg.. 3 bar erop.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef Rick_dB het volgende:
hoe zit het met lucht in stretched banden? meer, minder? zou het zelf ook wel willen, al de bandenboer me dan ook wel vertellen maar ben wel benieuwd eignelijk
Das altijd nog de goedkope methode idd...quote:Op zondag 26 december 2010 03:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat voor velgenboer en stretchen? Gewoon remreiniger en aansteker..
Been there, done that.
Inderdaad. Volgens mij, maar ik weet het niet helemaal zeker hoor, gaat het hier over stickers.quote:
Precies, laatst nog voor iemand opgezochtquote:Op maandag 3 januari 2011 12:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Pedobear kun je via ebay ook krijgen..
Kost je iets van 7/8 dollar incl verzenden voor zo'n 5pack (1 grote, 2 middel, 2 klein)
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef BroesWillems het volgende:
Ik wil zoiets op de circuit auto:
[ afbeelding ]
Dan weet Sinterklaas wat je hebben wilt.quote:
Stickerdump.comquote:Op maandag 3 januari 2011 10:36 schreef Rick_dB het volgende:
even een sticker aanvraag, voor de mensen die zo aardig willen zijn
ik zoek van Rockstar, Go Fast en Monster Energy een enkele sticker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook van pedobear zoek ik een sticker hiervan:
[ afbeelding ]
ik zoek dus een sticker hiervan, als iemand ze overheeft, pm me maar
Dat zou je ook kunnen zeggen tegen alle mensen die lopen te pronken met hun 'g-star' truitje...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom zou je willen pronken met merken als je er niet betaald voor krijgt..?
lol, stickerdump is mn vaste stickerboerinquote:
meer dan zat, ik gebruik wss maar 1 of 2 van rockstar en monster, wat overblijft zal ik een pic van maken en hier postenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik zoek ook nog zoiets inderdaad, dus als je wat over hebt...
Die zijn goed, maar ik zoek juist iets waar serieuze hippies ook mee rijden. Da's juist leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Rick_dB het volgende:
wat dacht je van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boodschappenlijstje aan de deur, altijd handigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef BroesWillems het volgende:
Ik wil zoiets op de circuit auto:
[ afbeelding ]
Das trouwens wel een goede...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:21 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje aan de deur, altijd handig![]()
quote:1 pak melk
aardappels
hagelslag
eieren
Thx! Heb de "Yes, I'm a global warmer!" besteld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Rick_dB het volgende:
wat dacht je van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wil ik er ook wel 'n paar vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Rick_dB het volgende:
wat dacht je van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef Rick_dB het volgende:
ik heb mn rockstar / monster set binnen, en een paar voor mezelf gebruikt. dit is wat ik nu over heb:
(kan in setjes worden overgenomen van alleen sterren / vierkantjes of combi van)
CD voor formaat vergelijking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geïnteresseerden: PM maar
Worden die stickers zo lelijk uitgesneden verkocht bij stickerdump?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dit zit op de rand, die zichtbaar is bij extreem getrokken banden. Als je een normale maat band hebt, zie je die rand niet eens.
Dit is naar alle waarschijnlijkheid gewoon gespoten.
Wil je dit op de binnenkant van je velg, kun je van Dotz een "pinstripe" sticker kopen, die je rondom kan plakken. Setje kost 12,50 uit me hoofd
Wat zijn "getrokken banden"?
Nou, eigenlijk een te smalle band op je velg. Dan gaan ze lekker schuin staan, en staan ze "getrokken". Wagens die de duitse stijl hanteren hebben dit veelal. Staat gewoon gruwelijk!
Is het gevaarlijk? In principe niet, maar als banden extreem getrokken staan heb je kans (bij extreem bochtengedrag enzo) dat je de band over de rand terug klapt, en je dus je velg aan gort rijdt. In de praktijk komt het niet vaak voor omdat de meeste wat rustiger rijden. Vaker komt het voor dat de band zachtjes leeg loopt langs de velgrand.
Voorbeeld van zo'n getrokken band (16" 7J velg met een 165/40/16 band erop):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef Mercer het volgende:
Die rode rand langs de velgen, is dat een soort plastic wat je tussen band en velg doet? En wat is de (engelse) benaming daarvan?
Maar zoals op die foto, dat zit op de velg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef T42 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
gewoon als band te koop in div kleuren alleen wit en rood zijn makkelijkst aan te komen
Dat lijkt me niet de bedoeling, maar als iemand toevallig wat stickers over heeft en op zou wil sturen, lijkt me dat geen 'handel' (mits er natuurlijk niet aan verdiend wordt)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:35 schreef Anne het volgende:
Voorbarige opmerking misschien, maar; We gaan hier geen handeltje beginnen hè?
heb er ooit voor me mercedes nodig gehad en die heb ik bij josverschuren in beek en donk toen gehaald a 80 euro perstukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Maar zoals op die foto, dat zit op de velg.
Weet jij toevallig waar er 14" white walls banden te koop zijn tegen schappelijke prijs ergens in de buurt van Helmond? En dan doel ik eigenlijk op banden waarvan het wit vanuit het hart doorloopt, en niet alleen een streepje
[..]
Dat lijkt me niet de bedoeling, maar als iemand toevallig wat stickers over heeft en op zou wil sturen, lijkt me dat geen 'handel' (mits er natuurlijk niet aan verdiend wordt)
was toch meer een lijn zie ik nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Das mooi AnneDankje!
@T42; 80 euro per stuk ja?? Das kei goedkoop iig! Daar doe ik het voor.
Echter had je toen bandjes zoals foto 1 of 2? Ik ben opzoek naar degene zoals 1, maar BF Goodrich waren 350 euro per stuk (via internet), maar ik moet nog es gaan informeren bij bedrijven..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neej hij zoekt een sticker met een slotje er opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Waarom slotje?
Laten we het hebben over aparte stickers die je tegen bent gekomen.
Als me auto echt plat ligt komt 'Bags Are For Groceries' op me hok
Hoe lang moet je dan wachten tot het thuis is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Little_Acorn het volgende:
Laatst deze besteld bij stickerdump, levertijd viel wat tegen maar toch een leuk resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze beloven een levertijd van max. 5 werkdagen. Uiteindelijk na ruim 2 weken kreeg ik de stickers in de bus. Kreeg er trouwens nog wel 2 gratis stickers bij, kleine versies van de lichtblauwe. Dus de lange levertijd hebben ze wat mij betreft wel gecompenseerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan wachten tot het thuis is?
kwam dat niet door al die stakingen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ze beloven een levertijd van max. 5 werkdagen. Uiteindelijk na ruim 2 weken kreeg ik de stickers in de bus. Kreeg er trouwens nog wel 2 gratis stickers bij, kleine versies van de lichtblauwe. Dus de lange levertijd hebben ze wat mij betreft wel gecompenseerd
Als ze er extra stickers als goedmakertje bij hebben gedaan, dan is het te laat verzonden.quote:
kan ook extra bijgedaan hebben omdat ze wist dat door post te laat aan kwamquote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als ze er extra stickers als goedmakertje bij hebben gedaan, dan is het te laat verzonden.
Bij Tuningstickers wordt het binnen 3 dagen verzonden, dus zelfs met een luie postbode heb je het dezelfde week nog binnen.
Kan idd iets vertraging hebben opgelopen door de stakingen. Het maakt me ook niet zoveel uit, uiteindelijk zijn ze gewoon bezorgd. Het zijn maar stickersquote:Op maandag 17 januari 2011 09:14 schreef T42 het volgende:
[..]
kan ook extra bijgedaan hebben omdat ze wist dat door post te laat aan kwam
en een extra plotten is nou ook nie zo duur
Vreemde spoiler en bodykit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:29 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Hier een paar naar mijn mening strakke impreza's dan:
[ afbeelding ]
(Spoiler en bodykitkeuze dan wel weer vreemd..)
Yup... Dakdragers met windspoiler...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef S2Madness het volgende:
Dat is een imperial met een spoiler tegen windgeruis. (?)
Niet helemaal mijn stijl...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:23 schreef Rick_dB het volgende:
its a scene
itsproper.com heeft ook wel leuke stickies
Wat kan ons het nou rotten wat ze kosten; we willen zien wat je op je auto gaat plakken natuurlijk; kom op met die foto's/plaatjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef SimtekF1 het volgende:
edit: never mind, zat verkeerd te kijken.
Net een shitload aan vette stickers besteld.
23 items from RedBubble
$37,98 USD
Poli ei dein partner... Heb ik ook nog liggen..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:49 schreef Rauw. het volgende:
Ik draag alleen nog maar m'n less is more & polizei dein partner sticker.
Ohja, en de originele Dealersticker en de verkooptext "De eerste diesel met katalysator"
Lager kan altijd. En kennelijk heb je nu een stugge set, even bijstellen of een betere set kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef SimtekF1 het volgende:
@ FalleNk810i: Die andere Polo was de aanleiding om het ook te doen, vond het erg gaaf.
Dezelfde foto's staan nu ook daar op het forum.
# PerryhetVogelbekdier: Lager kan echt niet met deze auto, hij is al verlaagd en is zo stijf als een strijkplank. Erg comfortabel wordt het er niet op.
@ Joppiesaus: Links is idd wat drukker, maar dat stoort me niet zo opzich. En er gaan andere velgen komen, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik in 1 velg een slag heb zitten.
Zit aan zwarte velgen te denken.
Voorruit bestuurderskantquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:01 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Poli ei dein partner... Heb ik ook nog liggen..
Geen idee waar ik hem zal plaatsen..
Waar heb jij hem zitten?
Waar heb je die vandaan??quote:Op zondag 29 mei 2011 17:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb naast de "Yes I'm a global warmer" nu ook een Greenline badge op mijn Volvo 740.
nicequote:Op maandag 11 april 2011 15:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Zijn er nog een beetje Nintendo fanboys aanwezig?
Stickers:
[ afbeelding ]
Halverwege:
[ afbeelding ]
Klaar, 3 stickers over.
[ afbeelding ]
Op de auto:
[ afbeelding ]
En nog 1tje:
[ afbeelding ]
Ik zou dit maar moeten doen met mijn jetta grill... dan heb ik heeeeeel veeeeeeel stickers nodig!quote:Op maandag 11 april 2011 15:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Zijn er nog een beetje Nintendo fanboys aanwezig?
Stickers:
[ afbeelding ]
Halverwege:
[ afbeelding ]
Klaar, 3 stickers over.
[ afbeelding ]
Op de auto:
[ afbeelding ]
En nog 1tje:
[ afbeelding ]
klopt, maar (mss egoistisch) ik mag toch wel ergens verwachten dat iemand die behoorlijk wat bestellingen heeft gedaan en weer een grote order gedaan heeft + wat promotie voor heeft gemaakt (verschillende fora's e.d.) op zn minst een mailtje mag terugverwachten over de stand van zaken..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Stickerdump groeit veels te hard.. (ik volg ze op FB)
Ze kunnen de vraag gewoon niet bijhouden. Dus soms doen ze de 'stop' erop, en dan alles wegwerken, en weer verder
Hoe lang moet je al wachten op je bestelling?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
klopt, maar (mss egoistisch) ik mag toch wel ergens verwachten dat iemand die behoorlijk wat bestellingen heeft gedaan en weer een grote order gedaan heeft + wat promotie voor heeft gemaakt (verschillende fora's e.d.) op zn minst een mailtje mag terugverwachten over de stand van zaken..
pfoe, zeker een maandje of 2 onderhand. in het begin kreeg ik nog wel een mail met dat het wat langer duurt. nu na 2 mailtjes niks meer ontvangen. hm.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Hoe lang moet je al wachten op je bestelling?
Sjee! en ondertussen kunnen ze wel naar evenementen gaan met hun stickers.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
pfoe, zeker een maandje of 2 onderhand. in het begin kreeg ik nog wel een mail met dat het wat langer duurt. nu na 2 mailtjes niks meer ontvangen. hm.
Ja, en dat snap ik van de ene kant wel, maar andere kant denk ik; werk gewoon eerst je achterstallige zaken af..quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:28 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Sjee! en ondertussen kunnen ze wel naar evenementen gaan met hun stickers.
nope, maar ik wil ze wel afzeggen. Ik bestel ze wel via de officiele weg. Het waren een aantal van Canibeat, Fatlacen, Illest, DC enz. Sorry Inne..quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:28 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Sjee! en ondertussen kunnen ze wel naar evenementen gaan met hun stickers.
Ik weet niet of je sticker hier bij staat, maar de levertijd is 3 werkdagen.
pas maar op dat Dick B. je niet ziet rijden, kan je gelijk aftikken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
Met dank aan Rick_dB heb ik een tijdje terug 2 stickers gekregen van mijn welbekende usericon (al heb ik op dit moment even een user icon van iemand anders gejat).
En vandaag maar eens ergens op geplakt.
Niet op een auto, maar op mijn motor en op de koffer van de motor van Sounddragon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |