abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87611486
Deze docu kwam ik vorige keer tegen en nog nooit heb ik zoiets schandaligs gezien.
De slecht omstandigheden waarin de Palestijnen moeten leven wens ik m'n vijand niet eens toe.

Eén ding is zeker: over dit onderwerp zul je haast niets op de TV zien.

http://video.canvas.be/panorama-laatste-aflevering

veel 'kijkplezier'
pi_87611578
blablabla
het is altijd de schuld van de joden
¯(º_o)/¯
¯(o_º)/¯
pi_87611700
religie.. het eeuwige feest
¯(º_o)/¯
¯(o_º)/¯
pi_87611748
Aangezien de bewoners van de Gazastrook een enorme bevolkingsgroei laten zien denk ik zo dat ze het daar zo slecht nog niet hebben.

Voorts geloof ik helemaal niets meer van de opnamen uit dat gebied. De ene dag hel en verdoemenis 60 dode babies en de volgende dag blijken het er toch nul te zijn. Verwisseling in het ziekenhuis. Een slachtoffer afgevoerd in de ambulance, om het hoekje stapt hij weer uit.

Mooie beelden maar geen realiteit. Ze hebben er zelfs een naam voor; Pallywood
Bijv: http://www.disclose.tv/ac(...)propaganda_must_see/

[ Bericht 29% gewijzigd door Napalm op 16-10-2010 18:42:28 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_87612161
Propaganda, van beide zijden, is niet iets om een oordeel over te velgen. Nutteloze discussie, teveel gemanipuleer om je daar druk over te maken. Baseer je oordeel liever over wie je 't het meest gunt om daar te zijn. Of als je heel erg naïef bent, dat ze d'r allebei mogen zijn.

Ikzelf gun liever mijn oordeel aan een bevolkingsgroep die er alles aan doet om een land op te bouwen, in plaats van een die er alles aan doet om een land af te breken.
*Enjoys propelling an element with the atomic number 82 at high velocity*
pi_87612175
moslims misdragen zich altijd dus niks dan lof voor de joden die de kakkerlakken wel keihard aanpakken *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_87612694
Ik snap je posting niet, dit gebeurt in nederland ook, al jaren. Hele groepen pesten Nederlanders uit hun woonwijk,
In de loop der jaren is bv Kanaleneiland Utrecht overgenomen door de Marokkanen en hun vrienden, er wonen er nauwelijks nog Nederlanders, weggepest en weggetreiterd.
Midden in de nacht op de ramen bonken en op deuren trappen van de oudere mensen. Eens ga je vanzelf wel weg.

En de utrechtse politiek doet gewoon niets.
pi_87612772
Z kunne het geweldig hebben daar in Palestina, maar ze kiezen de slachtofferrol en laten hun lot afhangen van allah.
Joden daarintegen vertrouwen meer op hunzelf en pakken zaken aan.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:20:51 #9
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87612837
Ik kan altijd mijn horizon nog verbreden, interessant dus.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_87613320
Aan beide kanten heb je mensen die zich misdragen. Door dit probleem al jarenlang nog steeds niet opgelost is, krijg je aan beide kanten mensen die gaan radicaliseren en alleen radicale oplossingen voor ogen hebben. Vast staat wel dat joden recht hebben op een eigen staat, gezien de eeuwenlange vervolgingen in Europa en het Midden-Oosten.
pi_87613547
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef 1koffieKoekje het volgende:
blablabla
het is altijd de schuld van de joden
Nee dat zeg ik niet, maar in dit geval WEL !
pi_87613755
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:53 schreef italoni het volgende:
moslims misdragen zich altijd dus niks dan lof voor de joden die de kakkerlakken wel keihard aanpakken *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Jouw reactie vindt ik wel erg ver gaan. ten eerste zijn het geen kakkerlakken maar mensen, wat zou jij ervan vinden als jouw dat aangedaan werd ?

En de mensen op de video die je heb geplaatst mogen van mij gestraft worden.
Alleen jammer dat je moslims erbij betrekt. omdat 1 moslim het doet, betekent het niet dat ze allemaal zo zijn.
pi_87613889
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:51 schreef numgrips het volgende:

[..]

Jouw reactie vindt ik wel erg ver gaan. ten eerste zijn het geen kakkerlakken maar mensen, wat zou jij ervan vinden als jouw dat aangedaan werd ?

Alleen jammer dat je moslims erbij betrekt. omdat 1 moslim het doet, betekent het niet dat ze allemaal zo zijn.
1 :')

hahahahhahaha

je bent wereldvreemd man
¯(º_o)/¯
¯(o_º)/¯
pi_87613990
Het is een bepaalde kleine groep.. hahaha humor-tv man
¯(º_o)/¯
¯(o_º)/¯
pi_87614079
Het is zeker dat je er haast niets van op tv zult zien en direct daarna kom je met een link naar een tv-uitzending :')

Ik ga de uitzending wel even kijken, omdat het een onderwerp is wat me bezighoudt. Het is echter minder onbesproken dan je misschien denkt. Van de Gazastrook bijvoorbeeld is het algemeen bekend hoe de situatie ervoor staat. Ook zijn er genoeg organisaties die rapporten publiceren en die de zaak onder de aandacht willen brengen. Het probleem is alleen dat de politieke belangen zwaarder wegen dan de wil om iets aan de situatie te doen. En voor een groot deel van de civiele maatschappij staat het te ver van hen af om zich te mengen in het conflict. Maar je stelling is juist: de situatie is schandalig.
pi_87614246
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:55 schreef 1koffieKoekje het volgende:

[..]

hahahahhahaha

je bent wereldvreemd man
Kan je wat inhoudelijker reageren,want volgens mij heb je teveel koffie op :{

[ Bericht 8% gewijzigd door numgrips op 16-10-2010 20:14:17 ]
pi_87614537
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:01 schreef Thomas B. het volgende:
Het is zeker dat je er haast niets van op tv zult zien en direct daarna kom je met een link naar een tv-uitzending :')

Ik ga de uitzending wel even kijken, omdat het een onderwerp is wat me bezighoudt. Het is echter minder onbesproken dan je misschien denkt. Van de Gazastrook bijvoorbeeld is het algemeen bekend hoe de situatie ervoor staat. Ook zijn er genoeg organisaties die rapporten publiceren en die de zaak onder de aandacht willen brengen. Het probleem is alleen dat de politieke belangen zwaarder wegen dan de wil om iets aan de situatie te doen. En voor een groot deel van de civiele maatschappij staat het te ver van hen af om zich te mengen in het conflict. Maar je stelling is juist: de situatie is schandalig.
+1 voor de scherpte :P

Voor de rest ben ik het met je eens.
pi_87614715
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:53 schreef italoni het volgende:
Ga anders effe lekker ergens posten met je IQ van zestig. Droplul.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87614740
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:55 schreef 1koffieKoekje het volgende:

[..]

hahahahhahaha

je bent wereldvreemd man
Ben blij dat onze gebande vriend terug is :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87615743
Welke joodse bezetting?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_87616349
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:51 schreef numgrips het volgende:

[..]

overal veroorzaken moslims problemen en dat is gewoon buiten proportioneel.
ws zijn de volkeren die de islam aanhangen genetisch gewoon agressief en misdadig
pi_87621651
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:53 schreef -Lumenatra het volgende:
Propaganda, van beide zijden, is niet iets om een oordeel over te velgen. Nutteloze discussie, teveel gemanipuleer om je daar druk over te maken. Baseer je oordeel liever over wie je 't het meest gunt om daar te zijn. Of als je heel erg naïef bent, dat ze d'r allebei mogen zijn.

Ikzelf gun liever mijn oordeel aan een bevolkingsgroep die er alles aan doet om een land op te bouwen, in plaats van een die er alles aan doet om een land af te breken.

Er valt zeker wat te zeggen voor jouw standpunt.
Maar om dat even scherper te stellen:
"Er alles aan doen om een land op te bouwen". Wat houdt dat in?
"Er alles aan doen om een land af te breken." Wat houdtr dat dan in?

Ik zag deze stellingen graag nader onderbouwd. Met argumenten en feiten en daden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_87621784
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef Zienswijze het volgende:
Aan beide kanten heb je mensen die zich misdragen. Door dit probleem al jarenlang nog steeds niet opgelost is, krijg je aan beide kanten mensen die gaan radicaliseren en alleen radicale oplossingen voor ogen hebben. Vast staat wel dat joden recht hebben op een eigen staat, gezien de eeuwenlange vervolgingen in Europa en het Midden-Oosten.
Vet van mij.
Vast staat wel?
Dan ben ik wel benieuwd wanneer de Roma en Sinti en dergelijke groepen ook recht krijgen op een eigen staat? En waar die dan moet komen. Want ook die groepen worden al eeuwenlang vervolgd in Europa en het Midden-Oosten..

En nu meer academisch: als groepen door eeuwenlange vervolging in Europa recht krijgen op een eigen staat, waarom dan niet groepen die eeuwenlang in Afrika, Azië of Amerika vervolgd zijn?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_87621890
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef italoni het volgende:

[..]

overal veroorzaken moslims problemen en dat is gewoon buiten proportioneel.
ws zijn de volkeren die de islam aanhangen genetisch gewoon agressief en misdadig
Van geschiedenis heb je niet zo veel begrepen, vermoed ik?
En van genetica al helemaal niet!

De meeste volkeren die de islam aanhangen zijn gewoon veroverd en al helemaal niet verwant aan elkaar.
Het grootste islamitische volk is niet Arabisch, dus genetisch niet verwant aan de bron van de islam.

Oh ja, en Iraniërs zijn gewoon Indo-Germanen, dus Ariërs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')