Nee dat zeg ik niet, maar in dit geval WEL !quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef 1koffieKoekje het volgende:
blablabla
het is altijd de schuld van de joden
Jouw reactie vindt ik wel erg ver gaan. ten eerste zijn het geen kakkerlakken maar mensen, wat zou jij ervan vinden als jouw dat aangedaan werd ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:53 schreef italoni het volgende:
moslims misdragen zich altijd dus niks dan lof voor de joden die de kakkerlakken wel keihard aanpakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:51 schreef numgrips het volgende:
[..]
Jouw reactie vindt ik wel erg ver gaan. ten eerste zijn het geen kakkerlakken maar mensen, wat zou jij ervan vinden als jouw dat aangedaan werd ?
En de mensen op de video die je heb geplaatst mogen van mij gestraft worden.
Alleen jammer dat je moslims erbij betrekt. omdat 1 moslim het doet, betekent het niet dat ze allemaal zo zijn.
Kan je wat inhoudelijker reageren,want volgens mij heb je teveel koffie opquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:55 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
1
hahahahhahaha
je bent wereldvreemd man
+1 voor de scherptequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:01 schreef Thomas B. het volgende:
Het is zeker dat je er haast niets van op tv zult zien en direct daarna kom je met een link naar een tv-uitzending
Ik ga de uitzending wel even kijken, omdat het een onderwerp is wat me bezighoudt. Het is echter minder onbesproken dan je misschien denkt. Van de Gazastrook bijvoorbeeld is het algemeen bekend hoe de situatie ervoor staat. Ook zijn er genoeg organisaties die rapporten publiceren en die de zaak onder de aandacht willen brengen. Het probleem is alleen dat de politieke belangen zwaarder wegen dan de wil om iets aan de situatie te doen. En voor een groot deel van de civiele maatschappij staat het te ver van hen af om zich te mengen in het conflict. Maar je stelling is juist: de situatie is schandalig.
Ga anders effe lekker ergens posten met je IQ van zestig. Droplul.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:53 schreef italoni het volgende:
moslims misdragen zich altijd dus niks dan lof voor de joden die de kakkerlakken wel keihard aanpakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat onze gebande vriend terug isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:55 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
1
hahahahhahaha
je bent wereldvreemd man
overal veroorzaken moslims problemen en dat is gewoon buiten proportioneel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:51 schreef numgrips het volgende:
[..]
Jouw reactie vindt ik wel erg ver gaan. ten eerste zijn het geen kakkerlakken maar mensen, wat zou jij ervan vinden als jouw dat aangedaan werd ?
En de mensen op de video die je heb geplaatst mogen van mij gestraft worden.
Alleen jammer dat je moslims erbij betrekt. omdat 1 moslim het doet, betekent het niet dat ze allemaal zo zijn.
Er valt zeker wat te zeggen voor jouw standpunt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:53 schreef -Lumenatra het volgende:
Propaganda, van beide zijden, is niet iets om een oordeel over te velgen. Nutteloze discussie, teveel gemanipuleer om je daar druk over te maken. Baseer je oordeel liever over wie je 't het meest gunt om daar te zijn. Of als je heel erg naïef bent, dat ze d'r allebei mogen zijn.
Ikzelf gun liever mijn oordeel aan een bevolkingsgroep die er alles aan doet om een land op te bouwen, in plaats van een die er alles aan doet om een land af te breken.
Vet van mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef Zienswijze het volgende:
Aan beide kanten heb je mensen die zich misdragen. Door dit probleem al jarenlang nog steeds niet opgelost is, krijg je aan beide kanten mensen die gaan radicaliseren en alleen radicale oplossingen voor ogen hebben. Vast staat wel dat joden recht hebben op een eigen staat, gezien de eeuwenlange vervolgingen in Europa en het Midden-Oosten.
Van geschiedenis heb je niet zo veel begrepen, vermoed ik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef italoni het volgende:
[..]
overal veroorzaken moslims problemen en dat is gewoon buiten proportioneel.
ws zijn de volkeren die de islam aanhangen genetisch gewoon agressief en misdadig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |