Kan ik wel gebruiken, ja. Sorry dat ik het niet meteen zag, moest wel vijf keer kijken terwijl ik ook nog eens belachelijk werd gemaakt ondertussen.quote:
alsof jij daar normaal problemen mee hebtquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken, ja. Sorry dat ik het niet meteen zag, moest wel vijf keer kijken terwijl ik ook nog eens belachelijk werd gemaakt ondertussen.
Bedankt.
Nou ja, tot op zekere hoogte niet, inderdaad. Maar dit was een andere situatie. Ik open een keurig serieus topic. Vervolgens word ik door notabene een FA compleet belachelijk gemaakt en niet begrepen gevolgd door een `sneer´. Als uiteindelijk blijkt dat ik met een voorbeeld fout zat, is het al te laat, terwijl het meer om het algemeen ging.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alsof jij daar normaal problemen mee hebt![]()
![]()
quote:wanneer krijgen wij onze tong80 award?
quote:Krijgen jullie nog niet genoeg erkenning?Op woensdag 20 oktober 2010 17:56 schreef laffer het volgende:
wanneer krijgen wij onze tong80 award?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
Aangepast.
It's not a job, it's a way of life.
idd, is dat geen optie?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:43 schreef chufi het volgende:
Misschien een idee om steden te vervangen voor plaatsnamen in dit topic Nederlandse Steden lepeltopic #137
Ik denk dat de meesten het wel eens zijn, zijn we ook van de discussie af wat nu wel en geen stad is.. Zelfs de VanDale is daar nog niet over uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef Cynix ® het volgende:
Prima hoor. Ook OK voor degenen die daar vaak posten?
dat klopt, er is een hoop onduidelijkheid over wat nu wel en niet officieel een stad is met stadsrechten.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het wel eens zijn, zijn we ook van de discussie af wat nu wel en geen stad is.. Zelfs de VanDale is daar nog niet over uit.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef Cynix ® het volgende:
Prima hoor. Ook OK voor degenen die daar vaak posten?
Eensquote:Op donderdag 4 november 2010 13:43 schreef chufi het volgende:
Misschien een idee om steden te vervangen voor plaatsnamen in dit topic Nederlandse Steden lepeltopic #137
Denk dat we de wereldsteden ook niet zo nauw nemen, dus misschien ook maar een plaatsnaam vervangingquote:Op donderdag 4 november 2010 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Zo dan maar, ok?
Andere suggesties zijn ook welkom.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:29 schreef laffer het volgende:
[..]
idd, is dat geen optie?
enkel "steden" is ook zo beperkt
en dat op zondagochtend hè, maar het is me wel geluktquote:
mijn aars is net een bloemenvaa r squote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
godsamme, dat moet haast wel pijnlijk zijn met lopen, als er zoveel rozen ingestoken worden
dat had dan weer niet gehoevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef laffer het volgende:
done, en van de hoofdletter van "Lands" even een kleine letter gemaakt
GVD extra service. Niet normaal. Wat een heldquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef laffer het volgende:
done, en van de hoofdletter van "Lands" even een kleine letter gemaakt
Ja de latste tijd is het minder met de modjes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
Welnee, bij [MEN] mag je gewoon altijd iets meer verwachten.
Niet dat je dat krijgt, maar toch.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |