gamezz die geen games speeltquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:19 schreef gamezz het volgende:
Terecht dat mensen zich dat afvragen, zou jij ook moeten doen.
Susteren
laten zien welke nummers je luistert op msn
Ik zat te lachenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Susteren die coole wheelies maakt
Ben dislectiesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maak je liever druk om de kwaliteit van het onderwijs.
haha oke nou dan is het goed goor dan maak je natuurlijk spelfouten niets om je druk over te maken ahahahhahahahahahhahahaha lekker dom blijven ontwetendheid is gooed voor de mens lachen dit straks even de hond uitlaten en dan biertje drinken met bert hahahahhahaquote:
Voor mijn part draai je het keihard. Wat kan jou het schelen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
Ik doe dat ookMaar zet het dan wel zacht zodat niemand het hoort
Kerst
Je heb er echt last van he?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:45 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik vind het op de kerstdagen zelf al weerzinwekkende muziek, maar mensen die het nu al luisteren, dienen opgenomen te worden.
Hoe kan iemand zoveel zoetsappigheid en voorspelbaarheid in 1 nummer verdragen?
Nee, eigenlijk totaal niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je heb er echt last van he?
Maak je dan niet zo druk om mensen die nu al kerstmuziek draaienquote:
Het is de schuld van het gristelijk volk, naast uitdragen van normen en waarden in dat dikke boek met onleesbare tekst in het Aramees hebben ze er ook voor gekozen om over dennebomen en de takken daarvan te zingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:45 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik vind het op de kerstdagen zelf al weerzinwekkende muziek, maar mensen die het nu al luisteren, dienen opgenomen te worden.
Hoe kan iemand zoveel zoetsappigheid en voorspelbaarheid in 1 nummer verdragen?
Ah kom op man! Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maak je dan niet zo druk om mensen die nu al kerstmuziek draaien
Gast, kerst is geen christelijk feest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het is de schuld van het gristelijk volk, naast uitdragen van normen en waarden in dat dikke boek met onleesbare tekst in het Aramees hebben ze er ook voor gekozen om over dennebomen en de takken daarvan te zingen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Gast, kerst is geen christelijk feest.
Officieel is het wel een christelijk feest, maar ik weet niet hoe hij het bedoelt, maar ik vier het in ieder geval niet op een christelijke manier.quote:
Het is heidensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Officieel is het wel een christelijk feest, maar ik weet niet hoe hij het bedoelt, maar ik vier het in ieder geval niet op een christelijke manier.
Laat andere zien welke muziek je luistert functiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:54 schreef z55xino het volgende:
Een msn zonfunctie? Dat lijkt me wel wat. Hoe werkt dat?
quote:
quote:Kerstmis (veelal zo aangeduid door katholieken), kerst(feest) (veelal zo aangeduid door protestanten) of het geboortefeest van de Heer is een belangrijk christelijk feest in het kerkelijk jaar.
Met Kerstmis wordt door christenen de geboorte van Jezus-Christus gevierd. De evangeliën van Lucas en Matteüs beschrijven de geboorte van Jezus. Vooral Lucas geeft brede aandacht aan de geboorte van Jezus in Bethlehem.
quote:
Waar denk je dat anders alle kerstsymbolen (takken etc.) vandaan komen?quote:25 December was reeds lang vóór onze kerstviering al een feestdag. Het midwinterfeest, ook wel het 'zonnewendefeest' genoemd, werd door de Germanen uitbundig gevierd en wel de geboorte van de onoverwinnelijke zonnegod Mithras. De joelfeesten duurden precies 12 nachten en 13 dagen, vanaf 24 december tot 6 januari, ook wel dertiendag genoemd. Men geloofde, dat de geesten van de overledenen rond deze tijd op aarde rondzwierven en zij, doordat ze boos gestemd waren, er de oorzaak van waren dat de akkers er zo verdord en vruchteloos bij lagen. Dat joeg de mensen behoorlijk schrik aan. Ook liet de zon zich nauwelijks zien, het was de kortste dag van het jaar en men was bang dat de zon niet terug zou komen, met als gevolg geen oogst om van te leven. Men riep de hulp in van de goden Wodan en Frey. Door hen te eren en offers te brengen hoopte men de goden te vriend te kunnen houden en dat de goden er voor zouden zorgen dat de akkers weer vruchtbaar werden. Een vruchtbare akker betekende een gelukkig en voorspoedig nieuw oogstjaar.
Vanaf 24 december werden de joelfeesten, 't feest van de nieuwe zon, gehouden en er werden offers in de vorm van gevlochten broden, oogstfruit, noten en wilde zwijnen gebracht aan de Goden. Door alles met groenblijvende takken zoals hulst en maretakken te versieren, probeerde men de vruchtbaarheid ook op te wekken. Men deed er alles aan om de terugkeer van de zon en de vruchtbaarheid van de akkers gunstig te beïnvloeden.
[.............]
quote:De geboortedatum van Jezus is niet bekend, de datum 25 december steunt niet op bijbelse of historische bronnen. De datum lijkt eerder ingegeven door de dag van Mithras, de Zonnewende en de Romeinse Sol Invictus-feesten op 25 december.[15] Als geboortedatum komt eerder eind oktober of begin november in aanmerking
quote:
quote:sarnian schreef:
Uiteraard kan dat, een Atheïstische kerst.
Uiteindelijk ligt de oorsprong van kerstmis in de viering van de winter zonnewende, dat door de religieuzen werd vermoord tot een christelijk feest omdat niemand ook maar enige clou had wanneer precies hun "Jesus" geboren was, en het vieren van de zonnewende in hun ogen toch maar iets voor bij- of zelfs on-gelovigen was.
De kerstboom representeert het leven diep in de winter, en heeft eigenlijk geen enkele link met het christendom en hun geloof. Kerstmis is van oorsprong een heidens feest. Dus waarom zou enige vrijdenkende humanist/atheist geen kerst vieren?
Maar dan wel met verwijzing naar de oorsprong van het kerstfeest : dat na vandaag (22 December) de zon niet nog dieper onder de kim duikt, maar langzaam aan weer terug keert naar zijn zomerse baan positie.
Kerstmis : gezellig met een kerstboom, lichtjes, familie, en een uitbundige maaltijd voor allen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
[..]
Waar denk je dat anders alle kerstsymbolen (takken etc.) vandaan komen?
En dit:
[..]
Ok bedankt voor de correctiequote:
Anti-klacht: ts heeft veel vrienden (ook op msn)quote:
Hij is nu uit z'n vriendengroepje verstoten en weggepestquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef 045represent het volgende:
TS'je, wat vinden je coole matties er eigenlijk van dat je kerstmuziek luistert in oktober?!
En blauwe bal? Wat vindt Blauwe Bal hiervan? Die voelt zich nu vast verraden TSquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hij is nu uit z'n vriendengroepje verstoten en weggepest
Petro heeft een kerstlied met René Knol opgenomen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
Even een serieuze post. Ik hoop echt dat Petro een kerstlied gaat maken. In het Duits.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Laat andere zien welke muziek je luistert functie
Zingt Rene Krol toevallig ook in het Duits? Want ik vind Duitse kerstnummers altijd zoveel warmer klinken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Petro heeft een kerstlied met René Knol opgenomen.
Die vinden het wel stoer, en eentje doet het nu ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef 045represent het volgende:
TS'je, wat vinden je coole matties er eigenlijk van dat je kerstmuziek luistert in oktober?!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zingt Rene Krol toevallig ook in het Duits? Want ik vind Duitse kerstnummers altijd zoveel warmer klinken.
screenshot?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Die vinden het wel stoer, en eentje doet het nu ook
Nee, dan weet je mn msnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door 045represent op 16-10-2010 19:52:53 ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:47 schreef 045represent het volgende:
wat gamezz zegt
en anders... we zouden toch zo achter je msn kunnen komen, we hadden de vorige keer ook al na een paar minuten je hyves
edit:
heb je msn en zelfs je mobiele telefoonnummer al gevonden dusja...jou moeder sukkel niet gek doen kk bitch INTERNET GANGSTER let op je woorde want je maakt nu al grote foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
jou moeder sukkel niet gek doen kk bitch INTERNET GANGSTER let op je woorde want je maakt nu al grote fouten
Hypocriet topicquote:
onterecht, zou ik ook vragen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:05 schreef Susteren het volgende:
Ja mensen, ik doe het![]()
Zit nu happy new year van abba en all i want for christmas is you te luisteren, heb heb op msn zon functie dat mensen zien wat je luisterd, zit iedereen me te vragen waarom ik nu al kerst en nieuwjaar muziek luister![]()
Klacht:
Mensen die me vragen waarom ik nu al kerst en nieuwjaar muziek luister![]()
ja maar zijn coole gangsta mattievriende vinde t cool mangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:31 schreef antidood1 het volgende:
[..]
onterecht, zou ik ook vragen!
WAAORM?!?!?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef 045represent het volgende:
[..]
ja maar zijn coole gangsta mattievriende vinde t cool mang
ik heb in mijn msn naam ook al staan summer2011 is daar iets mis mee dan?quote:
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:43 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik heb in mijn msn naam ook al staan summer2011 is daar iets mis mee dan?
Bron?quote:
dat was een prachtig topique van onze 13-jarige baas uit susterenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh, dan heb je dit topic gemist
Wildersboys
Ohhhhh arm kind! Ben je er nu via Fok! achtergekomen dat de kerstman niet bestaat!?!?!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is al bijna 11-11 hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:16 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben al een stap verder.. Ik luister carnavalsmuziek de laatste weken
quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:03 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ohhhhh arm kind! Ben je er nu via Fok! achtergekomen dat de kerstman niet bestaat!?!?!?!
Ik zal je nog een geheimpje verklappen 13-jarige-in-politiek-geinteresseerde-nerd-vriend van ons,HomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |