Zingt Rene Krol toevallig ook in het Duits? Want ik vind Duitse kerstnummers altijd zoveel warmer klinken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Petro heeft een kerstlied met René Knol opgenomen.
Die vinden het wel stoer, en eentje doet het nu ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef 045represent het volgende:
TS'je, wat vinden je coole matties er eigenlijk van dat je kerstmuziek luistert in oktober?!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zingt Rene Krol toevallig ook in het Duits? Want ik vind Duitse kerstnummers altijd zoveel warmer klinken.
screenshot?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Die vinden het wel stoer, en eentje doet het nu ook
Nee, dan weet je mn msnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door 045represent op 16-10-2010 19:52:53 ]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:47 schreef 045represent het volgende:
wat gamezz zegt
en anders... we zouden toch zo achter je msn kunnen komen, we hadden de vorige keer ook al na een paar minuten je hyves
edit:
heb je msn en zelfs je mobiele telefoonnummer al gevonden dusja...jou moeder sukkel niet gek doen kk bitch INTERNET GANGSTER let op je woorde want je maakt nu al grote foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
jou moeder sukkel niet gek doen kk bitch INTERNET GANGSTER let op je woorde want je maakt nu al grote fouten
Hypocriet topicquote:
onterecht, zou ik ook vragen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:05 schreef Susteren het volgende:
Ja mensen, ik doe het![]()
Zit nu happy new year van abba en all i want for christmas is you te luisteren, heb heb op msn zon functie dat mensen zien wat je luisterd, zit iedereen me te vragen waarom ik nu al kerst en nieuwjaar muziek luister![]()
Klacht:
Mensen die me vragen waarom ik nu al kerst en nieuwjaar muziek luister![]()
ja maar zijn coole gangsta mattievriende vinde t cool mangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:31 schreef antidood1 het volgende:
[..]
onterecht, zou ik ook vragen!
WAAORM?!?!?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef 045represent het volgende:
[..]
ja maar zijn coole gangsta mattievriende vinde t cool mang
ik heb in mijn msn naam ook al staan summer2011 is daar iets mis mee dan?quote:
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:43 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik heb in mijn msn naam ook al staan summer2011 is daar iets mis mee dan?
Bron?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |