quote:Post hier dan ook niet.....Op zondag 24 oktober 2010 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ben geen homo, dus hoef niets te vergoelijken. Ik heb al vaker discussies erover gehad, heb er nu even geen zin in. Ik vind het wel best.
quote:Wat lul je nou? Mag ik posten WAT en WAAR ik wil. Vast ook zo eentje, jij.
quote:Knap dat je dat durfde.Op zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb 2x gezoend met een man, waarvan 1x met een homo. Gewoon, om een keer uit te proberen
En een kwartet gehad met een dame en 2 vrienden van me. Uiteraard met z'n drieën de dame uitgewoond, niet elkaar
Ben 100% hetero overigens
quote:Ik snap je frustratie met de wetenschap niet. Leg eens uit.Op zondag 24 oktober 2010 19:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben homo ; en mij kan het absoluut niet boeien wat de wetenschap zegt. Ieder mens is uniek, en is een individu. Zolang je maar blij bent met jezelf ; kan de wetenschap op dat gebied de pot op.
quote:Hoezo knap? Je bent jong en je wilt wat experimenteren.
quote:Prima dat je geen zin hebt om dingen te onderbouwen, maar reageer dan niet.Op zondag 24 oktober 2010 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ben geen homo, dus hoef niets te vergoelijken. Ik heb al vaker discussies erover gehad, heb er nu even geen zin in. Ik vind het wel best.
quote:Dat mag natuurlijk, maar op deze manier is het wel tamelijk zinloos. Gewoon roeptoeteren zonder onderbouwing, het kan natuurlijk wel, maar leuk is anders.Op zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Mag ik posten WAT en WAAR ik wil. Vast ook zo eentje, jij.
quote:Ik hoef niets te onderbouwen, ik heb dat al genoeg gedaan, en heb daar NU geen zin in om wat dan ook te verdedigen. Ik ben een beetje moe van die homo's die zich willen gelijkstellen met hetero's als soort.Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Prima dat je geen zin hebt om dingen te onderbouwen, maar reageer dan niet.
quote:Ik kan me wel voorstellen dat je zoenen wilt uitproberen. Maar zou je dat nog steeds doen?Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo knap? Je bent jong en je wilt wat experimenteren.
Maar ik zie mezelf geen man pijpen en/of gepijpt worden door een man. En al helemaal niet intiem worden. Het idee alleen al... brrrrDaar ben ik gewoon echt te hetero voor
Maar zoenen... pffff, dat stelt toch geen reet voor?
quote:Wat jij roeptoeteren noemt is mijn mening, en die mag ik geven. Klaar. Tot nader moment vind ik dat voldoende.Op zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, maar op deze manier is het wel tamelijk zinloos. Gewoon roeptoeteren zonder onderbouwing, het kan natuurlijk wel, maar leuk is anders.
quote:Mwoahhh... misschien wel, misschien niet. Ligt aan de setting/omstandigheden denk ik. en de hoeveelheid drankOp zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je zoenen wilt uitproberen. Maar zou je dat nog steeds doen?
quote:Ga je nu wel beweren dat homoseksuele inferieur zijn, maar niet vertellen waarom dit zo is? Wat mij betreft moet je minimaal een vooraanstaand politicus zijn om dit te mogen doen.Op zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoef niets te onderbouwen, ik heb dat al genoeg gedaan, en heb daar NU geen zin in om wat dan ook te verdedigen. Ik ben een beetje moe van die homo's die zich willen gelijkstellen met hetero's als soort.
Geloof me, ik heb mijn portie discussies al gehad. Het is me niet waard.
Maar geen homo die mij tegenhoudt om mijn mening te geven zonder oeverloos te gaan discussiëren met mensen die alles aanhalen om zichzelf te rechtvaardigen. Ik hoef dat niet te doen gelukkig.
Ander keer misschien.
quote:Yeah right!Op zondag 24 oktober 2010 20:24 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ga je nu wel beweren dat homoseksuele inferieur zijn, maar niet vertellen waarom dit zo is? Wat mij betreft moet je minimaal een vooraanstaand politicus zijn om dit te mogen doen.
Essentieel aan het geven van je mening is dat je deze onderbouwd, anders is het gewoon geroeptoeter in de ruimte.
Ik ben trouwens vooralsnog niet homoseksueel, dus ik probeer niet mijn eigen gedrag te rechtvaardigen. Ik ben gewoon altijd geïnteresseerd in misplaatste superioriteitsgevoelens.
quote:Moet ik nu in capslock in mijn undersign zetten dat jij inderdaad je mening mag geven ofzo? Dat ontken ik toch helemaal niet? Ik ben alleen van die ouderwetse generatie die vindt dat je een mening moet onderbouwen, en anders voor je moet houden.Op zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat jij roeptoeteren noemt is mijn mening, en die mag ik geven. Klaar. Tot nader moment vind ik dat voldoende.
Laat me niet door onzekere mensen als praatpaal gebruiken om te pogen rechtvaardiging te krijgen voor gedrag.
quote:?
quote:Dat vind jij. Er is genoeg bekend hierover. Er is ook genoeg discussie hierover. Die heb ik geleverd, en dat is het belangrijkste. Ik geef mijn mening en er is niemand die mij kan verplichten om meer te doen dan ik al voldoende vind. Het is net zoiets als "er bestaat een god". Kun je ook oeverloos over ouwenelen. Ik ben er gek op, maar heb er niet altijd zin in. Ik weet niet hoelang ik nog achter de pc zit, dus ik ga me geen dingen op de hals halen die ik niet kan voortzetten. Heb er ook de kracht niet voor.Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Moet ik nu in capslock in mijn undersign zetten dat jij inderdaad je mening mag geven ofzo? Dat ontken ik toch helemaal niet? Ik ben alleen van die ouderwetse generatie die vindt dat je een mening moet onderbouwen, en anders voor je moet houden.
quote:Ik geloof je.
quote:En maar doormekkeren over het recht van het geven van een 'mening'. Een hekel aan homoseksuelen hebben omdat het homoseksuelen zijnOp zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind jij. Er is genoeg bekend hierover. Er is ook genoeg discussie hierover. Die heb ik geleverd, en dat is het belangrijkste. Ik geef mijn mening en er is niemand die mij kan verplichten om meer te doen dan ik al voldoende vind. Het is net zoiets als "er bestaat een god". Kun je ook oeverloos over ouwenelen. Ik ben er gek op, maar heb er niet altijd zin in. Ik weet niet hoelang ik nog achter de pc zit, dus ik ga me geen dingen op de hals halen die ik niet kan voortzetten. Heb er ook de kracht niet voor.
quote:Het is geen frustratie. De wetenschap zal voor veel mensen best wel belangrijk zijn. Ik hecht er alleen, op dit punt, geen waarde aan. Ik ga me niet druk maken om wat de wetenschap zegt , terwijl ik me beter kan bezighouden met mezelf.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie met de wetenschap niet. Leg eens uit.
quote:'Mezelf' is een illusie. Het hele 'ik' bestaat niet eens. Nog iets wat de wetenschap ons heeft geleerd.Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is geen frustratie. De wetenschap zal voor veel mensen best wel belangrijk zijn. Ik hecht er alleen, op dit punt, geen waarde aan. Ik ga me niet druk maken om wat de wetenschap zegt , terwijl ik me beter kan bezighouden met mezelf.
quote:Die post over wetenschap was dan ook bedoelt voor TS. Die vroeg of homoseksualiteit natuurlijk is, een vraag die je volgens mij het best met behulp van wetenschap kan beantwoorden. Dat blijft natuurlijk een keuze, je kunt het ook aan een theoloog of politicus vragen.Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is geen frustratie. De wetenschap zal voor veel mensen best wel belangrijk zijn. Ik hecht er alleen, op dit punt, geen waarde aan. Ik ga me niet druk maken om wat de wetenschap zegt , terwijl ik me beter kan bezighouden met mezelf.
quote:Ik heb het niet per definitie over deze discussie. Het is de reden echter waarom ik in deze discussie niet teveel wil gaan welles en nietussen. Ik beperk me min of meer tot mijn mening.Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Compatibel het volgende:
[..]
En maar doormekkeren over het recht van het geven van een 'mening'. Een hekel aan homoseksuelen hebben omdat het homoseksuelen zijn
Welke bijdrage heb jij precies geleverd aan deze discussie, behalve je oh zo belangrijke mening die je niemand wil onthouden?
quote:Daar dacht Descartes anders heel anders over!Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
'Mezelf' is een illusie. Het hele 'ik' bestaat niet eens. Nog iets wat de wetenschap ons heeft geleerd.
quote:Voor jou is wat hier staat een heel logisch consistent verhaal, of niet?Op zondag 24 oktober 2010 20:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet per definitie over deze discussie. Het is de reden echter waarom ik in deze discussie niet teveel wil gaan welles en nietussen. Ik beperk me min of meer tot mijn mening.
Maar ik heb het dan waarschijnlijk aan mijn water gevoeld dat jij graag discussieert als tijdverdrijf (of het is alleen uit gebelgdheid.
quote:Ten tijde van Descartes kon de wetenschap daar nog geen antwoord op geven; vandaag de dag wel.Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Daar dacht Descartes anders heel anders over!
quote:Yeah right!Op zondag 24 oktober 2010 20:56 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Voor jou is wat hier staat een heel logisch consistent verhaal, of niet?
Ik snap er in ieder geval de ballen van.
quote:Alweer?
quote:
quote:Draag je nog steeds strings?Op zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef harm-1985 het volgende:
Ik wil even heel duidelijk zeggen dat ik hier ervaringen mee gehad heb. tegenwoordig al totaal niet meer. en dat blijft zo. toen was het gewoon puur om te experimenteren maar ben er nu wel klaar mee.
met experimenteren ben je nog zeker geen homo.
quote:Misselijke opmerking
quote:Inderdaad. Beetje kortzichtig weer.Op zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef harm-1985 het volgende:
Dat staat er volledig buiten. dus dat ga ik echt niet aanvullen die vraag,
Het gaat er gewoon om met experimenteren dat je gewoon helemaal geen homo ervoor hoeft te wezen. Net zo als homos vies ??? en 2 vrouwen niet ??? Net zoiets doms.
Je bent wie je bent. respecteer het gewoon van elkaar.
quote:Hoezo misselijk? Het was gewoon een vraag, omdat ik me kon herinneren dat hij een keer een topic had geopend en het laatste wat je schreef was dat hij nieuwe gekocht had.
quote:Nou je hoeft niet erop te reageren, mag je dan gewoon zeggen. Ik kijk wel in het topic als ik het perse moet weten. 2 vrouwen zijn zeker niet vies. Natuurlijk ben je wie je bent, alleen proberen sommige mensen om de hete brij te draaien, terwijl het helemaal niet nodig is.Op zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef harm-1985 het volgende:
Dat staat er volledig buiten. dus dat ga ik echt niet aanvullen die vraag,
Het gaat er gewoon om met experimenteren dat je gewoon helemaal geen homo ervoor hoeft te wezen. Net zo als homos vies ??? en 2 vrouwen niet ??? Net zoiets doms.
Je bent wie je bent. respecteer het gewoon van elkaar.
quote:Was het keywoord 'experimenteren'?Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje kortzichtig weer.
Respect voor je verhaal
quote:NieuwsgierigheidOp zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Was het keywoord 'experimenteren'?
quote:Alleen zoenen snap ik wel.
quote:Dat komt omdat ik 100% hetero ben en me werkelijk niet kan voorstellen dat ik sexueel actief ben met mannen.
quote:Ach, ik ben altijd wel in voor een geintjeOp zondag 24 oktober 2010 22:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alleen zoenen snap ik wel.
Edit:
Als je dronken bent dan toch?!
quote:Voor hem is het goed als hij er voor uitkomt. Voor mij maakt het niets uit.Op zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik 100% hetero ben en me werkelijk niet kan voorstellen dat ik sexueel actief ben met mannen.
Maar dat is persoonlijk. Er zijn mannen die daar in verder gaan. Prima toch? Zolang ik er geen last van heb, en die desbetreffende persoon er plezier aan beleefd heeft, is er niks aan het handje
Er zijn genoeg mannen die hier nooit voor uit had durven te komen. Daarom respecteer ik zijn verhaal
quote:Ik denk dat er veel zijn die het uitproberen omdat het tegenwoordig 'in' is, en ook omdat men alles geprobeerd moet hebben om mee te doen, dat idee heb ik soms.Op zondag 24 oktober 2010 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik ben altijd wel in voor een geintjeAlcohol verlaagt de drempel
quote:Dat hoeft ook niet neeOp zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor hem is het goed als hij er voor uitkomt. Voor mij maakt het niets uit.
Hoef er dus ook geen respect voor te hebben omdat hij dat doet. Ik heb alleen respect voor mensen die de waarheid durven te spreken. Als ze dat doen, dan vind ik het knap en bewonderenswaardig. Het verandert niet aan hoe ik over zaken denk, dat niet, maar dat hoeft ook niet.
quote:Yup, en "Gedanken Sind Frei" .Op zondag 24 oktober 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet nee
Iedereen heeft zijn eigen mening over dit kwestie, en dat mag gelukkig
quote:Wat de drempel ook verlaagde was dat mijn jeugdliefde, waar ik 6 jaar mee ging, bisexueel was. Eigenlijk kwamen alle ideeën bij haar vandaanOp zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel zijn die het uitproberen omdat het tegenwoordig 'in' is, en ook omdat men alles geprobeerd moet hebben om mee te doen, dat idee heb ik soms.
Vroeger was het stoer om iets te durven, tegenwoordig is het al bijna stoer om niet mee te gaan in die gekte.
Maar ze leven zich maar uit, zolang ik er geen last van heb, inderdaad.
quote:Ah, Eva die Adam verleidde om te verleiden. Wat een man niet voor een vrouw zou doen.Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat de drempel ook verlaagde was dat mijn jeugdliefde, waar ik 6 jaar mee ging, bisexueel was. Eigenlijk kwamen alle ideeën bij haar vandaan![]()
Heb menig trio's gehad (met 2 vrouwen) wat haar idee was. Als man zeg je dan ook geen nee
En ja, ze daagde mij ook uit om met een man te zoenenSterker nog, het was op een feestje van haar ouders (die er overigens naast stonden)
Maar dit is allemaal ruim 8 jaar geleden. Sindsdien geen mannen gezoend
Wel een gangbang en andere zooi uitgehaald. Maar dat is weer een ander verhaal
quote:Enig nadeel was dat ze het niet zo op relationele moraal had. Zoals niet vreemdgaan enzoOp zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, Eva die Adam verleidde om te verleiden. Wat een man niet voor een vrouw zou doen.![]()
Kan me voorstellen dat je het spannend vond, met vrouwen. De meeste mannen zullen jaloers op je zijn.
quote:Als ze jou aanspoort om naast haar iets te doen met anderen, dan verbaast het met niets dat ze zich tegoed deed aan vanalles buiten jou.Op zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enig nadeel was dat ze het niet zo op relationele moraal had. Zoals niet vreemdgaan enzo
Ze experimenteerde met volle teugen door achter me rug. Nee, geef me dan liever een betrouwbare vrouw zonder al dat gekkigheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |