quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:45 schreef UncleFunk het volgende:
Dank voor het recept. Ik geef het aan mijn vriendin, want zij houdt erg van bakken
quote:Lekker recept
quote:Whatever.Op woensdag 20 oktober 2010 18:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lekker recept
Ik geef het aan mijn vriendin
=
quote:Als je een held bent bak je het gewoon zelf en geef je die koek aan je vriendin. Dat bedoel ik.
quote:Mijn held houdt er rekening mee dat ik het helemaal leuk vind om te bakkenOp woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je een held bent bak je het gewoon zelf en geef je die koek aan je vriendin. Dat bedoel ik.
quote:Als 'ie wat te licht blijft niet op 180 zetten, dan wordt ie te donkerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:03 schreef Yannick567 het volgende:
Ben benieuwd. Die van mij zit nu in de oven
quote:OkayOp vrijdag 22 oktober 2010 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als 'ie wat te licht blijft niet op 180 zetten, dan wordt ie te donkerVan ervaring leert men
![]()
Gewoon 5 minuutjes langer op 160 laten.
quote:Dit smaakt niet naar appelkoeken ook niet naar appelkruimelkoeken, dit is zegmaar 20x beterOp zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb altijd Henriëtte's, een soort appelkoeken, voor mijn vrjaardag, ik heb het idee dat dit ongeveer hetzelfde smaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |