Wereldschool, eerste hulp, slaapmanagement, Guinness Book of Records, te weinig training, radar + andere electronische speeltjes.. Iets zegt me dat deze opsomming niet compleet is..quote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef Scorpie het volgende:
Wacht even hoor, is er wederom iets naar voren gekomen waaruit blijkt dat de reis toch niet zo goed voorbereid is als gedacht? Hoe verrassend.
Nederlandse verantwoordelijkheid dus, en cq kan je niet zeggen dat de Portugezen 'hun verantwoordelijkheid taz van jongeren hebben genomen', hun eigen wetgeving taz van vaarbewijzen heeft er namelijk helemaal niets mee te maken. Sterker nog, ze zouden een Engelse jongere van 16 met ICC uit moeten laten varen terwijl een Portugese jongere minimaal 20 is voor die zijn vaarbewijs klasse 4 op zak heeft en buiten de 25 mijlzone mag komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze heeft het niet omdat ze te jong is. En ze is vooralsnog Nederlandse. Duh..
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:36 schreef moussie het volgende:
Het is dus niet zo dat 'de Portugese autoriteiten hun verantwoordelijkheid nemen ten opzichte van jongeren', zoals dylany stelde.
http://nieuws-uitgelicht.(...)een-jong-meisje.htmlquote:Dat ze niet vanuit Portugal is vertrokken heeft ook te maken met de wetten van dat land. De Portugese wet staat niet toe dat kinderen van haar leeftijd vertrekken zonder volwassene(n) aan boord.
Nee, dat is Babewatcherquote:Op woensdag 3 november 2010 18:04 schreef Nibb-it het volgende:
Moussie, ben jij de oma van Laura Dekker?
Hoe zit het nou eigenlijk met dat record?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef petertje2 het volgende:
Wat is nou precies het probleem?
Ze gaat een dezer dagen gewoon op weg van de Canarische Eilanden naar de Kaapverden.
Maar ze heeft zelf altijd gezegd dat ze het record van de jongste zeilster solo over de wereld zou gaan verbeteren. Lijkt me dat ze het iets beter weet dan jij...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef roomba het volgende:
Dat komt er niet omdat het Guiness Book of Records al heeft laten weten risicovolle recordpogingen niet meer te honoreren
Dat record wordt niet meer geregistreerd inmiddels, maar dat weerhoud haar er blijkbaar niet van.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar ze heeft zelf altijd gezegd dat ze het record van de jongste zeilster solo over de wereld zou gaan verbeteren. Lijkt me dat ze het iets beter weet dan jij...
Heb je daar bewijs van dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat record wordt niet meer geregistreerd inmiddels, maar dat weerhoud haar er blijkbaar niet van.
Ik meende zoiets in het vorige topic te hebben gelezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van dan?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef spuitje het volgende:
If Laura completes the voyage, any record she claims would be unofficial and likely to be challenged. The Guinness' World Records and the World Sailing Speed Record Council have decided they will no longer recognize records for "youngest" sailors to avoid encouraging dangerous attempts.
bron
quote:Hun reactie was:
quote:
Hi Roberto,
Thank you for your inquiry to Guinness World Records.
We do not recognize a record category for youngest sailor. We follow the same guidelines and standards as the WSSRC.
Best,
S.W.
PR and Marketing Assistant
Guinness World Records
45 West 45th Street, Suite 902
New York, NY 10036
O ja! Dat waren goeie tijden!. Wat was ik toen goed bezig, he?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef roomba het volgende:
Is dit niet een bericht van jou waar je verteld dat het record niet geldig is en zelfs navraag hebt gedaan.
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O ja! Dat waren goeie tijden!. Wat was ik toen goed bezig, he?
Als je zelf navraag hebt gedaan, snap ik niet waar deze opmerking op slaat, eigenlijk?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van dan?
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 4 november 2010 04:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je zelf navraag hebt gedaan, snap ik niet waar deze opmerking op slaat, eigenlijk?
Je kunt een fout in een post herstellen met de editknop. Die zit naast de quote-knop.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef roomba het volgende:
sorry...ik bedoelde "de vereiste papieren niet heeft
Als je even op die link klikt in de vorige post kom je er vanzelf achter dat dat onzin is, een kind van 14 kan in Portugal een vaarbewijs voor beginners halen. Dat is dan weliswaar voor kleinere boten en dicht bij de kust moeten blijven, maar er hoeft dus geen volwassene aan boord te zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:02 schreef dylany het volgende:
[..]
[..]
http://nieuws-uitgelicht.(...)een-jong-meisje.html
@ Moussie,
Steek van wal.Ik ben weer reuze benieuwd naar je commentaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |