Ik ben geen fanatiek puzzelaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als ik zin en tijd heb. Of lees mijn posts, het schemert overal tussendoor in dit soort discussies, je moet alleen de brokstukjes nog combineren.
Van mij part brand de hele wereld morgen af, mij interesseert het niets. Integratiedebat is volkomen nutteloos.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:37 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het bij vlagen interessant ja
Jullie niet?
Zonder backup van boven zijn de mensen die je noemt zeer beperkt in hun handelen. Dat de politiek nu een andere kant op gaat, versterkt de positie van de veranderingsgezinden enorm.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij weinig te kiezen. Neem 'jouw' kabinet met VVD op dit moment, waarbij de PVV als stille aanhanger in de schaduw mee wandelt. Uiteindelijk zijn de mensen met een verhaal; leraren, artiesten, ouders en ander voorbeelden van veel groter belang dan heel dat kabinet.
Men richt zich heel sterk op 1 punt; de gekozen leiders van dit land, maar diezelfde leiders lijken totaal niet door te hebben dat veel van die jongeren niet luisteren naar hun verhaal of opgelegde sancties.
Autoriteit werkt niet bij die mannen, ongeacht geloof of afkomst. Degene die hen gezond verstand moet bij brengen heeft de troeven in handen.
Ga eens langs bij de studentenpsycholoog anders.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van mij part brand de hele wereld morgen af, mij interesseert het niets. Integratiedebat is volkomen nutteloos.
Ik geloof er geen fuck van dat zo'n etterbak van de straat de frase "vrijheids van meningsuiting" überhaupt uit zijn strot krijgt en iets anders verklaart dan iets wat bolstaat van "kanker" en "ofsow".quote:De jongens uit de buurt hebben een hekel aan Geert Wilders, maar verdedigen zijn vrijheid van meningsuiting.
Conclusie: nihilisme. Daar kon ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef IHVK het volgende:
Ga eens langs bij de studentenpsycholoog anders.
Nee, geen levensdoel. Het leven is zinloos. Ik heb besloten om me tijd door te brengen door er over na te denken waarom het zinloos is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:44 schreef IHVK het volgende:
Levensdoelen? Als je 1 persoon hebt geholpen heb je de hele wereld geholpen? Liefde? Ambities?
Over het woordje handhaven heengelezen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Okido, en waarom zijn er dan wetswijzigingen en gigantische veranderingen nodig? De wet overtreden is toch al strafbaar?
Neen, juist niet.quote:[..]
Juist, en dit (vetgedrukte) gedeelte is dus irrelevant voor de zaken die je daarboven beweert.
Het is een cultureel probleem. Ik sta ook een culturele oplossing voor: het enorm verhogen van de culturele druk op (bepaalde) migranten, weg met cultuurrelativisme. Daar komt op termijn alleen maar ellende van. Dat wil ik niet, ik wil dat migranten volwaardige burgers worden, die niet bang hoeven te zijn dat ze niet voor vol worden aangezien of die moeten vrezen voor hun hachje. Evenzo wil ik ook niet dat autochtonen zich ontheemd gaan voelen in eigen land. Een meltingpot dus, maar dan verenigd onder één Leitkultur.quote:Ik begrijp je frustraties, er is geen mens in Nederland die het fijn vindt dat er "scootergajes" is en mensen die lopen te schreeuwen op straat enz enz. Maar het heeft geen zin te blijven voorspiegelen dat die mensen dan maar weg moeten door dat heel hard te schreeuwen, want dat gaat niet gebeuren.
Een chaoot veronderstel ik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een overeenkomst: ik ook niet.
Totáál niet. Het kabinet heeft 0,0 invloed op wat een leerkracht zegt, een artiest als boodschap verpakt of een ouder opvoedt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zonder backup van boven zijn de mensen die je noemt zeer beperkt in hun handelen. Dat de politiek nu een andere kant op gaat, versterkt de positie van de veranderingsgezinden enorm.
Bij tijd en wijle, tot ik in een flow zit. Dan heb ik er totaal geen last meer van.quote:
Oh ja als ik de PvdA aan het bestrijden ben, zit ik altijd in een flow.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bij tijd en wijle, tot ik in een flow zit. Dan heb ik er totaal geen last meer van.
Dat heb ik helemaal niet geschreven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Totáál niet. Het kabinet heeft 0,0 invloed op wat een leerkracht zegt, een artiest als boodschap verpakt of een ouder opvoedt.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
Sachertorte, ben jij VVD-er met opgeheven hoofd?
Natuurlijk, als je maar geen salafistische moslim bent, maar vergelijkbaar met het katholicisme van de Hollandse katholieken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag ik in jouw Leitkultur moslim zijn met opgeheven hoofd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |