quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:48 schreef Maanvis het volgende:
Hey ik hoor net dat Leonie vrijgezel is.
Een potentieeltje!
Ben is niet meer in te halen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef JooB65 het volgende:
Zou wel eens de verrassing kunnen worden. Ze is er heel low profile doorheen gesneakt tot nu toe. Wel knap gedaan.
Leonie lijkt me niet het type dat zichzelf meer vindt dan de gewone werkende Nederlander, hoor.quote:
Positief is het dat zij er nog inzit en de 2 slechtste van de show niet. Als ze Kim in zou halen, zou ik dat negatief noemen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef ranja het volgende:
Ze kan wel 2e worden, dat zou ook al een positieve verrassing zijn als ze Kim inhaalt...
Alsof Maanvis haar kan krijgen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Leonie lijkt me niet het type dat zichzelf meer vindt dan de gewone werkende Nederlander, hoor.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof Maanvis haar kan krijgen...Ook al is ze heel normaal!
Maar ik zie het als een uitdaging! Kom op Maanvis! Verover haar!
Zoeiets?quote:
hahaha C_Aquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoeiets?
Poll: Gaat het Maanvis lukken om Leonie (tvoh) in te pakken?
• Uiteraard, Maanvis is DE man!
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet langer dan ik ben gok ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef JooB65 het volgende:
Mag ie wel een trappetje meenemen...dat mens is best lang!
Die tussenstandquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoeiets?
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik wil eerst een foto van Maanvis zien. Al denk ik dan dat ik iets heel anders ga krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoeiets?
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heyhey die krijg je niet, laten we het er op houden dat ik kaal en dik ben. Maargoed, Leonie heeft ook extensions. Niets wat niet opgelost kan worden dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik wil eerst een foto van Maanvis zien. Al denk ik dan dat ik iets heel anders ga krijgen.
Je plakt lange lokken op je buikhaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heyhey die krijg je niet, laten we het er op houden dat ik kaal en dik ben. Maargoed, Leonie heeft ook extensions. Niets wat niet opgelost kan worden dus.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je plakt lange lokken op je buikhaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |