Sok, schatjuhhhhhquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oke ik blijf wel alleen achter doei.
*playah face*quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:23 schreef BobbyB het volgende:
Dqod hosselt gewoon de chicks onder m'n neus weg.
NOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:23 schreef Sok. het volgende:
Sowieso, vrouwen die gamen
Die horen te zeuren dat ik mijn spelletje af moet sluiten
Ik weet nog dat mijn ex heel vaak samen zo'n online game gingen spelen.. Zeaux romantischquote:
War of Titans?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:29 schreef Sok. het volgende:
Zullen wij samen zo'n game spelen, over lan?
Moet dit nou?quote:
Volgens mij had een vriendin dat spel ooit eens maar ik weet t nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:31 schreef Sok. het volgende:
Ik zat meer aan Playboy The Mansion (NEE NIET MAISNON) te denken.
Toen wel ja.. Weet je hoe geilquote:
Trusten Bobbyquote:
Als jij m dan ook download heeft mijn vriendin dat spel ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij had een vriendin dat spel ooit eens maar ik weet t niet
[..]
Toen wel ja.. Weet je hoe geil
Nu niet meer, want.. Ex [ afbeelding ]
Smooth operatorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Als jij m dan ook download heeft mijn vriendin dat spel ook.
*wangknijp doet*quote:
Ja even nog de uitleg want ik moest meteen wegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:45 schreef Maisnon het volgende:
Mijn ketting is kapot omdat mn zusje niet uitbetaald kreeg
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik deed een extreme vorm van bukken waar zelfs de knieën aan mee doen, ook wel hurken genoemd
Heb jij eigenlijk nog een relatie gehad de afgelopen 5 jaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:04 schreef Sok. het volgende:
Ik zie dan gelijk weer een kerel die ligt en een vrouwtje die zich eroverheen hurkend laat nemen.
Vanwaar die vraag?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een relatie gehad de afgelopen 5 jaar
he hoiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik kijk hier met mijn rechteroog op toe, hallo
Gewoon, omdat ik je er nog nooit over heb gehoordquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag?
Neen, geen relatie, enkel scharrels.
wat toevallig. daar was een reclame over op tv van de weekquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:04 schreef Maisnon het volgende:
En het iiiisss..... een boek over Gaudi!
Mooi boek hè?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Weer een eerste van een reeks boeken bij de Volkskrant, gratis
En het iiiisss..... een boek over Gaudi!
En jullie gaan proberen dat huis te kopen? Succes!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:51 schreef L0t.. het volgende:
GoedemorgenHet perfecte huis voor ons is vandaag in de verkoop gekomen
omg
Nou wie weet, we moeten het eerst nog van binnen zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En jullie gaan proberen dat huis te kopen? Succes!!
De actionquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:59 schreef Salatrel het volgende:
ik vanmorgen naar de action om hdmi kabels te halen lagen er gewoon alweer kerstballen enzo in de schappen
niet dat ik in die winkel ook maar 1 iemand heb zien lopen waarvan je verwacht dat die thuis een kerstboom opzetten maar goed
Ze staan altijd naast een aldi.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:08 schreef Salatrel het volgende:
heb me overigens de tyfus gezocht naar die winkellicht ook niet aan de weg ofzo maar middenin een bouwput in een wijk met veel schotels aan de gevels
Licht?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:08 schreef Salatrel het volgende:
heb me overigens de tyfus gezocht naar die winkellicht ook niet aan de weg ofzo maar middenin een bouwput in een wijk met veel schotels aan de gevels
hallo skylarkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |