Via welk netwerk gaat dat?quote:Op maandag 8 november 2010 17:58 schreef area51 het volgende:
[..]
Prepaid Webstick van de Aldi ¤ 1,95 per 24 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FH 420 eev Globetrotter XL
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Iuc het volgende:
btw, niet lachen hè!vanaf nu ben je officieel internationaal chauffeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Dank jequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef densmee het volgende:
[..]
vanaf nu ben je officieel internationaal chauffeur
Oh god... Je hebt toch wel een beetje fatsoenlijke kwaliteit gekocht he? Of gewoon zo'n troep ding van de pomp, in zo'n blauwe All Ride verpakking?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dank je
Ergste is nog dat ik mijn hele cabine wil gaan bekleden
Het is niet echt mijn ding, nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Iuc het volgende:
Klote RZ.
Maar jij wil echt niet internationaal hè? Anders zou ik zeggen probeer het eens bij die groen/blauwe, je weer wel, die van NVO.
iig succes met het vinden van wéér een baan
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Iuc het volgende:
btw, niet lachen hè!Nou alleen nog een nummerbord met naam voor je raam en een naakt wijf op je achterwand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummerbord heb ik al besteldquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou alleen nog een nummerbord met naam voor je raam en een naakt wijf op je achterwand.
Het was pas stijl geweest als je een plaat met daarop de tekst:"Druppelkut" besteld had.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nummerbord heb ik al besteld
Wordt wel een Zwitserse plaat, donkerblauw met links de Zwitserse vlag, dan mijn naam en vervolgens aan de rechterkant de Nederlandse vlag
@Bartholomeus: ik heb goed spul gekocht. Niet van die 'All Ride' rommel.
Waar kom je weg eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn ding, nee.
Uit de kop van Drenthe.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:48 schreef motaro het volgende:
[..]
Waar kom je weg eigenlijk?
(gewoon nieuwsgierig)
Een springer is een chauffeur zonder vaste auto. Die 'springt' dus in een beschikbare auto. Bijvoorbeeld de auto van een collega die toevallig een dagje vrij is.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb ooit (inmiddels 6 jaar terug lol) mijn vrachtwagenchauffeur papieren wel gehaald maar er nooit iets mee gedaan. Nu was ik aan het kijken of daar nog iets mee valt te doen in de trant van bijbaan, nu is dat niets geworden (De ervaring nekt me). Maar nu zag ik bij een bedrijf waar ik niet kan solliciteren de term springchauffeur staan. Wat moge dat betekenen? Oproep ofzo?
Dacht al zoiets maar dank je voor de bevestigingquote:Op woensdag 10 november 2010 14:15 schreef Iuc het volgende:
[..]
Een springer is een chauffeur zonder vaste auto. Die 'springt' dus in een beschikbare auto. Bijvoorbeeld de auto van een collega die toevallig een dagje vrij is.
Lang leve het internationaal transportquote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef Iuc het volgende:
Ik baal
Ik sta nu nog in het zuiden van Zwitserland met nog 2 losadressen op de wagen, met nog een laadadres in het vooruitzicht maar ik moet morgenavond thuis zijn.
Dat gaat nooit
Internationaal is wel wat ik wil doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Lang leve het internationaal transport![]()
![]()
Toch ben ik blij met m'n (toch wel krappe) dagcabine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |