Zondag naar A-dam, Wir Sind Helden kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:19 schreef haakon het volgende:
bohhh morgen ook nog werken, maar dat komt wel goed..
Echt eh.. Die man!! Zijn charmesquote:
Ik zou hem zo doen.quote:
En hardquote:
T weekend al volgepland zie ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef haakon het volgende:
Morn 10 uur werken, 's avonds ff kijken wat te doen behalve bieren..
zondag voetballen, 3e helft en voetbal kijken
Je typt nog redelijk geziene het alcoholpromillage.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:23 schreef haakon het volgende:
Morn 10 uur werken, 's avonds ff kijken wat te doen behalve bieren..
zondag voetballen, 3e helft en voetbal kijken
Goed, ben hele tijd weggeweest, maar voorlopig wil ik mijn heil weer hier zoeken. Hoop alleen dat het zgn uitsluiten van mij eens stopt.quote:
Mja, typen lukt vaak nog wel na bier.. sterke drank is een ander verhaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je typt nog redelijk geziene het alcoholpromillage.
Dat kan ik niet garanderen, helaas. Maar wat mij betreft ben je welkom hier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed, ben hele tijd weggeweest, maar voorlopig wil ik mijn heil weer hier zoeken. Hoop alleen dat het zgn uitsluiten van mij eens stopt.
Ehhhhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed, ben hele tijd weggeweest, maar voorlopig wil ik mijn heil weer hier zoeken. Hoop alleen dat het zgn uitsluiten van mij eens stopt.
Thanks, hoop alleen dat de andere niet zo kinderachtig gaan doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen, helaas. Maar wat mij betreft ben je welkom hier.
In deze slowchat, good luck.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
jij deed toch ook mee aan het uitsluiten van PHP?quote:
*proest*quote:
Huilend binnen komen lopen, ja dat werkt welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aantal feestjes aan de agenda toegevoegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Thanks, hoop alleen dat de andere niet zo kinderachtig gaan doen.
Anyway, zijn er nog hele leuke bijzonderheden gebeurd de afgelopen tijd?
Afgezien van de standaard relletjes niet veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Thanks, hoop alleen dat de andere niet zo kinderachtig gaan doen.
Anyway, zijn er nog hele leuke bijzonderheden gebeurd de afgelopen tijd?
Verloren zaak, idd.quote:
Ik word hier gehaat, het is dat er af en toe andere users verschijnen, anders zou ik het al opgegeven hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
jij deed toch ook mee aan het uitsluiten van PHP?
Dat het weer 'vrij' is.quote:
quote:
quote:
Je spreekt jezelf nogal tegen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..een goed mens heeft al zijn medemensen lief.(Behalve meelopers...)
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik word hier gehaat, het is dat er af en toe andere users verschijnen, anders zou ik het al opgegeven hebben.
Maar ik doe het met zoveel charme, dat het me vergeven is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:40 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen.
Iets wat je wel vaker doet.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..een goed mens heeft al zijn medemensen lief.(Behalve meelopers...)
Nee. En je arrogantie siert je ook niet echt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik doe het met zoveel charme, dat het me vergeven is.
Ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef haakon het volgende:
gaan er mensen nog wat doen morgenavond dan ?
Iedereen hier gaat neuken morgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef haakon het volgende:
gaan er mensen nog wat doen morgenavond dan ?
Naaktpics van je vrolijkheid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voel me echt zo vrolijk nou, fuck you, Kut film echt.
Kut voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen hier gaat neuken morgen.
(Ik niet overigens)
Ik neuk al 3 maanden niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
(Ik niet overigens)
Nog niet in de planning staan, maar dat kan met 1 telefoontje veranderd wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
(Ik niet overigens)
Na de dingen die Sok zei had ik al geen zin meer om te kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voel me echt zo vrolijk nou, fuck you, Kut film echt.
Bashen? Nee hoor. Ik ben er gewoon eerlijk in dat ik er niet blij mee ben dat jij weer kunt posten want dat levert ons enkel werk op. Je zult vast weer wel hebben aangegeven je leven te beteren, maar ik zie nog weinig verandering.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk zo'n gepreoccupeerde mod, ben nog niet vrij of hij loopt mij gewoon alweer keihard te bashen. Zuurpruim wat het is.
Wat Sok zei viel nog wel mee vond ik, die baby zie je amperquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Na de dingen die Sok zei had ik al geen zin meer om te kijken
Oh het gaat om die film.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Na de dingen die Sok zei had ik al geen zin meer om te kijken
En toen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jammer. Ik zag een tijd geleden een pic van jou hier verschijnen waarvan ik dacht 'hallo'.
Eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:46 schreef Sok. het volgende:
Ik zie bij mezelf wel verandering. En dat doet mijzelf deugt.
wttn ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef Dqod het volgende:
Mijn weekendplannen zijn nog niet duidelijk haakon
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef Sok. het volgende:
Bah, ik begin de gewoonte te krijgen als ik een leuk meisje zie "Hallo" te zeggen
Nu ook op tv, komt er een leuk meisje voorbij, gelijk "Hallo leuken meisje"
Vervelund.
Crack is dan ook wel een schatje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jammer. Ik zag een tijd geleden een pic van jou hier verschijnen waarvan ik dacht 'hallo'.
Maar dat is zo'n zwaktebod, ik heb dan weer zoiets van ik bel haar niet, ze belt mij maar..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Nog niet in de planning staan, maar dat kan met 1 telefoontje veranderd worden
Nou jaaaa, ik weet nog niet wat ik ga doen gewoonquote:
Om vervolgens niet gebeld te wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n zwaktebod, ik heb dan weer zoiets van ik bel haar niet, ze belt mij maar..
..en dat niet erg te vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om vervolgens niet gebeld te worden [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nespresso.quote:
En waarom zou ze jou dan moeten bellen als je t toch niet erg vind?quote:
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je bent al bezet man.
Ik ga m'n tijd niet verspillen zoals Situation zou zeggen.
Ik heb laatst Toy Story3 gekeken, dies echt GENIAAL !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou jaaaa, ik weet nog niet wat ik ga doen gewoon
Waarschijnlijk spulletjes bijeen zoeken
En films kijken u_u
Die moet ik nog zienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb laatst Toy Story3 gekeken, dies echt GENIAAL !
Ik Skype vaak met 'm inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Wedden dat ik dit zo terug ga horen trouwens, en ik weet al via wie het gaat!!!!!
In dat geval... HOI :$quote:
Zie deze boy gewoon 0,0 respect hebben voor Toy Story 1 + 2.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb laatst Toy Story3 gekeken, dies echt GENIAAL !
Gruwelijk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval... HOI :$
inb4 "kkziek"
Kk z....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inb4 "kkziek"
goedzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien..
Ga ik doen, zo gauw mogelijk, beloofd u_u
Nee. Als ze niet belt kun je je altijd tot de SC wenden natuurlijk.quote:
Heh wat jammer nou dat ik geen antwoord krijgquote:
Kan.. maar liever nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hopelijk kan jouw neuspiercing kapot.
Oh, haha ja ik kwam laatst bij hem thuis zat ie naakt achter de cam. Snel wegklikken natuurlijk, maar jíj was dat. Wow deze kant kende ik nog nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik Skype vaak met 'm inderdaad.
Okidoki, thanks for the tipquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:54 schreef haakon het volgende:
[..]
goedzohijs echt tof
ik ga zo op m'n nest an, morn weer vroeg dr uit !
Ben t0ghh v0lwassuhhhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inb4 "kkziek"
T is weekend, ik hou me momenteel alleen maar bezig met herfstbokjes en jointjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
En wat vinden de sc'ers van het n ieuwe kabinet
Da's onmeunig hardquote:
We waren piemels aan 't vergelijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan.. maar liever niet.
[..]
Oh, haha ja ik kwam laatst bij hem thuis zat ie naakt achter de cam. Snel wegklikken natuurlijk, maar jíj was dat. Wow deze kant kende ik nog niet.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is weekend, ik hou me momenteel alleen maar bezig met herfstbokjes en jointjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |