quote:
quote:
Je spreekt jezelf nogal tegen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..een goed mens heeft al zijn medemensen lief.(Behalve meelopers...)
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik word hier gehaat, het is dat er af en toe andere users verschijnen, anders zou ik het al opgegeven hebben.
Maar ik doe het met zoveel charme, dat het me vergeven is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:40 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen.
Iets wat je wel vaker doet.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..een goed mens heeft al zijn medemensen lief.(Behalve meelopers...)
Nee. En je arrogantie siert je ook niet echt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik doe het met zoveel charme, dat het me vergeven is.
Ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef haakon het volgende:
gaan er mensen nog wat doen morgenavond dan ?
Iedereen hier gaat neuken morgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef haakon het volgende:
gaan er mensen nog wat doen morgenavond dan ?
Naaktpics van je vrolijkheid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voel me echt zo vrolijk nou, fuck you, Kut film echt.
Kut voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen hier gaat neuken morgen.
(Ik niet overigens)
Ik neuk al 3 maanden niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
(Ik niet overigens)
Nog niet in de planning staan, maar dat kan met 1 telefoontje veranderd wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
(Ik niet overigens)
Na de dingen die Sok zei had ik al geen zin meer om te kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voel me echt zo vrolijk nou, fuck you, Kut film echt.
Bashen? Nee hoor. Ik ben er gewoon eerlijk in dat ik er niet blij mee ben dat jij weer kunt posten want dat levert ons enkel werk op. Je zult vast weer wel hebben aangegeven je leven te beteren, maar ik zie nog weinig verandering.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk zo'n gepreoccupeerde mod, ben nog niet vrij of hij loopt mij gewoon alweer keihard te bashen. Zuurpruim wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |