Ik ook, maar ik doe wel m'n dagelijkse portie workouts hoorquote:
One luv enzulksquote:
Ah, in het echte filmpje zie je niet zo veel meer dan het gifje behalve die politie dus.. wat opzich ook nog wel heftig is natuurlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh heb alleen het verkorte gifje gezien.
[..]
Ik niet. Maar ik wil t toch altijd zien.
Bijna echt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef BobbyB het volgende:
http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/943/
![]()
Masturbatie is geen work-out.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik doe wel m'n dagelijkse portie workouts hoor![]()
Mja ik probeer mezelf er een beetje van te weerhouden. Ik hou er gewoon niet van, dus k moet m'n nieuwsgierigheid maar overwinnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, in het echte filmpje zie je niet zo veel meer dan het gifje behalve die politie dus.. wat opzich ook nog wel heftig is natuurlijk
En ik heb het zelfde, ik weet van zo veel shit dat het echt is maar ik móét alles gewoon altijd zien.
Die reken ik dan ook niet meequote:
Is het alleen nieuwsgierigheid waarom je 't kijkt ja? Ik heb geeen idee waarom ik het doe, ook echt niet omdat ik het leuk vind hoor maar dat is toch bij iedereen zo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mja ik probeer mezelf er een beetje van te weerhouden. Ik hou er gewoon niet van, dus k moet m'n nieuwsgierigheid maar overwinnen.
Ja, grotendeels wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het alleen nieuwsgierigheid waarom je 't kijkt ja? Ik heb geeen idee waarom ik het doe, ook echt niet omdat ik het leuk vind hoor maar dat is toch bij iedereen zo?
Misschien ben je wel sadistischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het alleen nieuwsgierigheid waarom je 't kijkt ja? Ik heb geeen idee waarom ik het doe, ook echt niet omdat ik het leuk vind hoor maar dat is toch bij iedereen zo?
Hoi u_uquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op zich wel sexy, alleen het moet niet té erg worden.
Ola bonita.quote:
Niets te klagenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey lievie, hoe gaat het met de boys?
Je leven is saai, schaam je nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb kkvette verhalen over mijn leven, maar die vertel ik gewoon lekker niet.
nou enquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb kkvette verhalen over mijn leven, maar die vertel ik gewoon lekker niet.
Que ricoquote:
Sure.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
Als ik ooit zelfmoord pleeg, ga ik het ook zoals Gboy27 doen, maar dan uploaden over het hele internet, en lekker grof....heeft er nog iemand plezier van.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
Als ik ooit zelfmoord pleeg, ga ik het ook zoals Gboy27 doen, maar dan uploaden over het hele internet, en lekker grof....heeft er nog iemand plezier van.
Kanker op naar het topic van depressieve dertigers. We zullen er geen traan om laten. Tevens wordt THE PACT ook op jouw filmpje toegepast. Is dat even jammer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
Leuk manquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
Is toch zo, sensatiezoekerij, en maar doen alsof ze het allemaal zo erg vinden...schijnheilig.quote:
Sowieso al nadenken over zelfmoord plegen en shit, maakt je ziek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is toch zo, sensatiezoekerij, en maar doen alsof ze het allemaal zo erg vinden...schijnheilig.
Nouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, wat een gezellig onderwerp.
Ik vind t mededelen van die gedachtes ergerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:50 schreef Sok. het volgende:
[..]
Sowieso al nadenken over zelfmoord plegen en shit, maakt je ziek.
Wat ben je toch een goed mens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
Onze onderwerpen zijn veel opgewekter.quote:
Ziek forum, dan.quote:
Mja idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind t mededelen van die gedachtes erger
Sowieso ga je dat toch niet openbaar maken op een forum waar niemand je kent? Tenzij dat forum daarvoor bedoeld is
Laten we praten over katten die je verminken op bepaalde plekkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onze onderwerpen zijn veel opgewekter.![]()
![]()
Gboy had het al meerdere malen aangegeven, en hij was een irritante user voor velen, tot het gebeurde, en toen was iedereen "ineens" van slag, ik moet dat soort lui niet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:50 schreef Sok. het volgende:
[..]
Sowieso al nadenken over zelfmoord plegen en shit, maakt je ziek.
Er bestaat toch geloof ik zo'n forum voor mensen die zelfmoorgedachtes hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |