kkziek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb de film van onze Servische vrienden net in zijn volledigheid gekeken. Intens.
Nee, deze ga ik niet inkoppen.quote:
Vuigerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, deze ga ik niet inkoppen.
Maar: Sorry dan
Die van die baby die verkracht wordt? Serieus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb de film van onze Servische vrienden net in zijn volledigheid gekeken. Intens.
Ik voel me graag fit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Dqod het volgende:
Ik ren alleen als ik bedreigd word of als ik m'n trein bijna mis
Wat wilde je zeggen, ''Ik wil ook wel iets in jouw tere zieltje steken''?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, deze ga ik niet inkoppen.
Maar: Sorry dan
quote:
Ja, maar gelukkig leek die baby redelijk onrealistisch, waardoor ik niet moest overgeven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van die baby die verkracht wordt? Serieus?
Zoiets ja. Maar dat was te makkelijk geweest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen, ''Ik wil ook wel iets in jouw tere zieltje steken''?
GODVERDOMME DAT KAPSELquote:
Relativeren in extremis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:03 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je wist wat er zo'n beetje ging gebeuren, en nog ga je m helemaal kijken.
Hm ja. Zulke shit hou k niet zo van.quote:
3 guys 1 hammer is het meest walgelijke dat ik ooit heb gezien, gelukkig kan ik het me niet zo goed meer herinneren. 10x erger aangezien het echt is, dat valt niet te relativeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm ja. Zulke shit hou k niet zo van.
K word er niet misselijk van, maar gewoon niet leuk om te kijken.
Net als die 3 guys 1 hammer, dat is allemaal echt, zulke shit hoef ik niet te zien.
Ik ging googlenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm ja. Zulke shit hou k niet zo van.
K word er niet misselijk van, maar gewoon niet leuk om te kijken.
Net als die 3 guys 1 hammer, dat is allemaal echt, zulke shit hoef ik niet te zien.
Hahaha. Eigen schuld!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:09 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb mijn vader ook opgegeven voor de Bergrace. Dat zal hem leren.
Ik heb t gelukkig niet gezien. Maar die kerel is ook echt vermoord enzo he, stond laatst op FOK een link naar Wiki pagina.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
3 guys 1 hammer is het meest walgelijke dat ik ooit heb gezien, gelukkig kan ik het me niet zo goed meer herinneren. 10x erger aangezien het echt is, dat valt niet te relativeren.
Dat filmpje is echt níét normaal..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
3 guys 1 hammer is het meest walgelijke dat ik ooit heb gezien, gelukkig kan ik het me niet zo goed meer herinneren. 10x erger aangezien het echt is, dat valt niet te relativeren.
Ik ga halverwege gewoon die wok tent in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, ik heb BobbyB zojuist opgegeven voor de Bergrace.
Ja maar 2g1c is alleen ranzig, er wordt niemand echt fysiek pijn gedaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:11 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb t gelukkig niet gezien. Maar die kerel is ook echt vermoord enzo he, stond laatst op FOK een link naar Wiki pagina.
Sowieso, zieke dingen waarvan ik weet dat het echt is vind ik te erg. K heb wel redelijk veel van die zieke zooi gezien, maar k krijg er zo'n naar gevoel van
Shit als 2girls1cup heb ik totaal geen moeite mee trouwens.
Zullen we met de hele SC gaan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:15 schreef fyah het volgende:
Ik heb ook wel zin in die bergrace man. Zo hard rennen dat het pijn doet en flesjes water killen
Daarom, ik kan echt niet tegen mensen die pijn hebben. Daarom vind k Hostel en Martyrs ook zo kut. Maar dat wil k wel zien omdat ik weet het een film is. Maar vind die martelscene's toch wel kut om te kijken altijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar 2g1c is alleen ranzig, er wordt niemand echt fysiek pijn gedaan.
Jep gezien. Krijg k ook zo'n naar gevoel van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Iemand van julie ook die zelfmoord gezien van de week ofzo?
Het was zn eigen keuze maar toch, en serieus politie moest er 1 minuut eerder zijn en hij leefde nog wtf..
Is ook een keer op FOK! gebeurd, alleen was de politie toen wél op tijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Iemand van julie ook die zelfmoord gezien van de week ofzo?
Het was zn eigen keuze maar toch, en serieus politie moest er 1 minuut eerder zijn en hij leefde nog wtf..
Vooral die fucking politie die er serieus zo snel bij isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jep gezien. Krijg k ook zo'n naar gevoel van.
http://www.novamov.com/video/xih0qcdbqpmthquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Wat is dat baby rape filmpje dan trouwens?
Serieus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is ook een keer op FOK! gebeurd, alleen was de politie toen wél op tijd.
Ik hou wel van dat sadistische, zolang het maar gespeeld is. Anders is het niet grappig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Daarom, ik kan echt niet tegen mensen die pijn hebben. Daarom vind k Hostel en Martyrs ook zo kut. Maar dat wil k wel zien omdat ik weet het een film is. Maar vind die martelscene's toch wel kut om te kijken altijd.
Zonder cam, maar hij had een topic geopend dat ''*LIVE* *LIVE* *LIVE*'' of iets dergelijks heette en waarin hij vertelde dat hij een heleboel pillen had ingenomen. Hij is uiteindelijk bij een volgende poging alsnog overleden...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Was die al bezig zeg maar, en met cam en al er bij?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zonder cam, maar hij had een topic geopend dat ''*LIVE* *LIVE* *LIVE*'' of iets dergelijks heette en waarin hij vertelde dat hij een heleboel pillen had ingenomen. Hij is uiteindelijk bij een volgende poging alsnog overleden...
Uhuh.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Had iemand van fok 112 ingelicht ofzo?
Hoi, zijn er nog bijzondere dingen gebeurd de laatste tijd?quote:
Oh heb alleen het verkorte gifje gezien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vooral die fucking politie die er serieus zo snel bij is. En snap ook niet dat hij niet in een reflex opstond ofzo, vindt dat zo gek.. moet echt een hel geweest zijn
.
Ik niet. Maar ik wil t toch altijd zien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat sadistische, zolang het maar gespeeld is. Anders is het niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |