Je weet wel hoe ik eruitziequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet man.
Vraag andere vrouwen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet man.
Drum&Bass is zó vorig jaar.quote:
Kom dan maar, ik pm even mijn adresquote:
Soms vind ik less is more juist niet opgaan. té minimal is ook donders saai.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef TripleP het volgende:
Dat nummer is iets te druk met bliepjes vind ik. Less is more. En dit is te veel.
Dikke bass is nooit saai.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Soms vind ik less is more juist niet opgaan. té minimal is ook donders saai.
Goedenavondquote:
Ik een gruwelijke verveeldagquote:
Wat verschrikkelijkquote:
Wat kan ik doen?quote:
ER WORDT GEGIL GESAMPELEDquote:
Ja maar dat heeft waarschijnlijk iets met een chick te maken...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me toch ook een dagje lang vermaakt.
Ja goh, die sample heb ik al in zoveel platen gehoordquote:
Middagje strand met chick, hond, kibbeling en patat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft waarschijnlijk iets met een chick te maken...
Nog steeds vind ik hem supervet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja goh, die sample heb ik al in zoveel platen gehoord
Jaloersquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Middagje strand met chick, hond, kibbeling en patat.
Waar is je smaak heenquote:
Ben altijd PPP geweest hoor.quote:
Ah, dat verklaart!quote:
quote:
Neem er 1 die de tijd aangeeft!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens, ik wil een nieuwe horloge. Tips?
Zo'n Casio ding met afstandsbediening... Beamers aan en uit zetten ftw.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens, ik wil een nieuwe horloge. Tips?
Lijkt me nog best grappig eigenlijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo'n Casio ding met afstandsbediening... Beamers aan en uit zetten ftw.
Ik wil wel een stijlvolle horloge. Niet eentje waarop men meteen kan aflezen dat ik rechtstreeks van FNT afkom.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo'n Casio ding met afstandsbediening... Beamers aan en uit zetten ftw.
Een vrouw die stijl wilt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil wel een stijlvolle horloge. Niet eentje waarop men meteen kan aflezen dat ik rechtstreeks van FNT afkom.
Zonder?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik dan mee rondlopen?
quote:ik wil ook ketsen
nietmetjou
CHATLOGS POSTEN BANquote:
Is geen log, zelf bedacht.quote:
Federatie van Nederlandse Trombosediensten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil wel een stijlvolle horloge. Niet eentje waarop men meteen kan aflezen dat ik rechtstreeks van FNT afkom.
Die laatste gaan we voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Federatie van Nederlandse Trombosediensten?
Of toch Faculteit Natuur en Techniek?
Ik ben er blij om.. Weer wat om te doenquote:
Och, als je zo geld toegeschoven krijgt om nog meer drugs te kopen, waarom niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef Hyman het volgende:
Junks krijgen betaald voor sterilisatie
Voor omgerekend 209¤sadness.
Tis ook maar eenmaligquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Och, als je zo geld toegeschoven krijgt om nog meer drugs te kopen, waarom niet?
Ach, het is toch ff gauw verdiend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis ook maar eenmaligen om dan gelijk je mannelijkheid van kant te maken
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Net ontslag genomen, had hele preken verwacht maar m'n bedrijfsleider waar ik nog geen gezeik mee heb gehad was er gelukkig en hij was superchill. "Ja dat dacht ik eigenlijk al wel, als je over een halfjaar was gekomen was het prima maarn u moet je overal aan wennen en dan werkt het niet."
Chill. Moet morgen nog en woensdag als ze geen vervanging hebben maar verder niet meer.Moet alleen enigszins zuinig aan gaan doen de komende maanden.
Zie je nou welquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Net ontslag genomen, had hele preken verwacht maar m'n bedrijfsleider waar ik nog geen gezeik mee heb gehad was er gelukkig en hij was superchill. "Ja dat dacht ik eigenlijk al wel, als je over een halfjaar was gekomen was het prima maarn u moet je overal aan wennen en dan werkt het niet."
Chill. Moet morgen nog en woensdag als ze geen vervanging hebben maar verder niet meer.Moet alleen enigszins zuinig aan gaan doen de komende maanden.
Allang gezien die trailertquote:
Breille.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb heel deze week vrij om te studeren. Wordt meer xboxen en rondcruisen in de auto.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De hele week al man. Op gisternacht na, toen heb ik alles in 1 keer gemaakt
Ik al 1,5 week. Kwam er vandaag helaas achter dat ik 150 ipv 50 blz achter loop met mechanica.quote:
Station heeft er een heleboel graties.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft er iemand nog een fiets voor me trouwens? Ik betaal 10 euro.
Nee niet. Da's het probleem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Station heeft er een heleboel graties.
Donderdagavond staan altijd van de negers tegenover de bbc. En ook tegenover mcdonadls bij piazzaquote:
Ga met de boes!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef -SG- het volgende:
Boh vrijdag wordt klote. Kut station daaro. Wordt dan maar in de binnestad rondzwerven.
Van eindhoven naar uitgeestquote:
Waarom doet de trein het niet danquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van eindhoven naar uitgeest. Zou geniaal zijn als er een buslijn daar naar toe ging
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |