abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:18:25 #1
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_87663122
Goed nieuws

quote:
Britse drugsverslaafden krijgen omgerekend 209 euro als ze zich laten steriliseren. De eerste aanmeldingen zijn binnen, meldt de BBC vandaag.

Het aanbod komt van de Amerikaanse instelling Project Prevention. Oprichtster Barbara Harris erkent dat ze drugsverslaafden omkoopt. Dat is volgens haar de enge manier om te voorkomen dat baby's beschadigd raken.

Harris heeft in de VS al 3500 verslaafden betaald om geen kinderen te krijgen. De methode krijgt kritiek van Britse instellingen voor verslavingshulp. ''Het exploiteert erg kwetsbare verslaafde mensen op het laagste punt van hun leven'', zegt Simon Antrobus van Addiction.
Verslaafden zijn meestal alleen met hun basisbehoeften bezig en het opvoeden van kinderen is daar doorgaans zeer moeilijk mee te combineren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_87663222
Eugenetica FTW.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_87663229
Inderdaad goed nieuws, buiten het geld dan.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_87663243
winwin situatie, geen mini-junks erbij en meer drugs voor de junk
pi_87663462
_O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87663636
Totdat de bewust kinderlozen er lucht van krijgen en zich voor gaan doen als junk...
Gratis sterilisatie en geld op de koop toe :7
pi_87663647
_O_
pi_87663658
nu nog bij politici , pedo's en nieuwe Nederlanders en de wereld wordt weer mooier :)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_87663684
Vind het behoorlijk ver gaan.
compact en kleverig.
pi_87663740
Prima initiatief als iemand dit uit eigen zak betaalt en deelname op vrijwillige basis gebeurt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:43:31 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87663845
Omdat er een kans is dat het misgaat op voorhand maar zorgen dat er helemaal geen kinderen komen.

Tja...

Zo beredeneert kan ze maar beter ook een taxiservice voor junks in het leven roepen, stel dat ze een ongeluk veroorzaken in hun auto.
Oh, en geld geven om te leven, stel dat ze overvallen gaan plegen om hun verslaving te kunnen bekostigen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87663847
quote:
Britse drugsverslaafden krijgen omgerekend 209 euro als ze zich laten steriliseren.
Ja, kunnen ze weer bij de dealer langs.

Typisch voorbeeld van symptoombestrijding.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_87663973
voor die 209 euro kunnen ze ook gratis een mega overdosis drugs verstrekken, probleem ook opgelost
pi_87663987
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef babipangang het volgende:
voor die 209 euro kunnen ze ook gratis een mega overdosis drugs verstrekken, probleem ook opgelost
ik zeg niks, maar ondertussen _O_
pi_87663990
Ik vind dit echt schandalig. De verslaving van mensen die op dat moment niet helder kunnen denken uitbuiten. Als ze ooit nog een keer besluiten af te kicken is het alleen maar een litteken meer.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:50:26 #16
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87664044
Je kunt ook mensen van de drugs afhelpen.

Maar dat is natuurlijk teveel moeite.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:50:28 #17
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_87664046
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dit echt schandalig. De verslaving van mensen die op dat moment niet helder kunnen denken uitbuiten. Als ze ooit nog een keer besluiten af te kicken is het alleen maar een litteken meer.
Dat dus.
pi_87664103
Kunnen wij als nederlands organisatie ook in de VS geld aan toekomstige verslaafden bieden dat ze hun eerst shot nemen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:53:39 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_87664131
Tsja een junk als ouder zou ik niemand gunnen. En als die junk is afgekickt blijft er toch altijd weer een levensgroot risico op terugval.
Hmmm op die manier bekeken lijkt het me dan toch wel weer een goed idee, denk ik.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:01:35 #20
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_87664368
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je kunt ook mensen van de drugs afhelpen.

Maar dat is natuurlijk teveel moeite.
Welnee, joh. Iemand van de drugs afhelpen da's zo gebeurd! :')

De verslaving an sich is zelden het echte probleem maar een vlucht uit de realiteit. Er zit veelal een psychische stoornis of opgelopen trauma achter. Zolang je het onderliggende probleem niet kunt oplossen, is de drugsverslaving ook vaak niet oplosbaar.
pi_87664371
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Frutsel op 18-10-2010 11:21:45 (doe normaal man) ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:02:43 #22
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_87664410
quote:
Men kickt af. Komt erachter dat ze in een roes van heroïne zichzelf hebben laten steriliseren. Krijgen spijt en gaan aan de heroïne om hun fout te vergeten! :D

Aan de andere kant; Darwin award! Domme keuzes maken heb ik weinig medelijden mee en al helemaal niet als je aan de drugs zit op het moment van (verkeerde) keuze.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:08:11 #23
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_87664585
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef babipangang het volgende:
Dat is weer een beetje drastisch he?

Maar ik vind wel dat de overheid deze mensen zo goed mogelijk moet begeleiden als het duidelijk is dat deze mensen niet van hun verslaving afgeholpen kunnen worden. Dat er verslaafden zijn, is een realiteit, dus je kunt er maar het best zo realistisch mogelijk mee omgaan; zorg dat deze mensen woonruimte (onder begeleiding) en goede voeding krijgen en zorg dat ze toegang krijgen tot bijv. methadon in het geval van heroine-verslaafden. Kost/inwoning zou je in kunnen houden op de uitkering. En ook niet gaan korten op bijdragen voor instanties of particuliere initiatieven die (ex-)junks proberen een zinvolle dagbesteding te geven.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:14:27 #24
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87664785
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:53 schreef deedeetee het volgende:
Tsja een junk als ouder zou ik niemand gunnen. En als die junk is afgekickt blijft er toch altijd weer een levensgroot risico op terugval.
Hmmm op die manier bekeken lijkt het me dan toch wel weer een goed idee, denk ik.....
Ben ik het mee eens.

Geef ze de keus als ze afgekickt zijn en weer helder kunnen denken. Informeer ze over de gevaren en gevolgen voor het kind.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_87665350
quote:
HOe worden ze precies uitgebuit?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')