Verslaafden zijn meestal alleen met hun basisbehoeften bezig en het opvoeden van kinderen is daar doorgaans zeer moeilijk mee te combineren.quote:Britse drugsverslaafden krijgen omgerekend 209 euro als ze zich laten steriliseren. De eerste aanmeldingen zijn binnen, meldt de BBC vandaag.
Het aanbod komt van de Amerikaanse instelling Project Prevention. Oprichtster Barbara Harris erkent dat ze drugsverslaafden omkoopt. Dat is volgens haar de enge manier om te voorkomen dat baby's beschadigd raken.
Harris heeft in de VS al 3500 verslaafden betaald om geen kinderen te krijgen. De methode krijgt kritiek van Britse instellingen voor verslavingshulp. ''Het exploiteert erg kwetsbare verslaafde mensen op het laagste punt van hun leven'', zegt Simon Antrobus van Addiction.
Ja, kunnen ze weer bij de dealer langs.quote:Britse drugsverslaafden krijgen omgerekend 209 euro als ze zich laten steriliseren.
ik zeg niks, maar ondertussenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef babipangang het volgende:
voor die 209 euro kunnen ze ook gratis een mega overdosis drugs verstrekken, probleem ook opgelost
Dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dit echt schandalig. De verslaving van mensen die op dat moment niet helder kunnen denken uitbuiten. Als ze ooit nog een keer besluiten af te kicken is het alleen maar een litteken meer.
Welnee, joh. Iemand van de drugs afhelpen da's zo gebeurd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je kunt ook mensen van de drugs afhelpen.
Maar dat is natuurlijk teveel moeite.
Men kickt af. Komt erachter dat ze in een roes van heroïne zichzelf hebben laten steriliseren. Krijgen spijt en gaan aan de heroïne om hun fout te vergeten!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dit echt schandalig. De verslaving van mensen die op dat moment niet helder kunnen denken uitbuiten. Als ze ooit nog een keer besluiten af te kicken is het alleen maar een litteken meer.
Dat is weer een beetje drastisch he?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef babipangang het volgende:
voor die 209 euro kunnen ze ook gratis een mega overdosis drugs verstrekken, probleem ook opgelost
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:53 schreef deedeetee het volgende:
Tsja een junk als ouder zou ik niemand gunnen. En als die junk is afgekickt blijft er toch altijd weer een levensgroot risico op terugval.
Hmmm op die manier bekeken lijkt het me dan toch wel weer een goed idee, denk ik.....
HOe worden ze precies uitgebuit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef Stranger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |