Ik wil wel een stijlvolle horloge. Niet eentje waarop men meteen kan aflezen dat ik rechtstreeks van FNT afkom.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo'n Casio ding met afstandsbediening... Beamers aan en uit zetten ftw.
Een vrouw die stijl wilt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil wel een stijlvolle horloge. Niet eentje waarop men meteen kan aflezen dat ik rechtstreeks van FNT afkom.
Zonder?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik dan mee rondlopen?
quote:ik wil ook ketsen
nietmetjou
CHATLOGS POSTEN BANquote:
Is geen log, zelf bedacht.quote:
Federatie van Nederlandse Trombosediensten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil wel een stijlvolle horloge. Niet eentje waarop men meteen kan aflezen dat ik rechtstreeks van FNT afkom.
Die laatste gaan we voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Federatie van Nederlandse Trombosediensten?
Of toch Faculteit Natuur en Techniek?
Ik ben er blij om.. Weer wat om te doenquote:
Och, als je zo geld toegeschoven krijgt om nog meer drugs te kopen, waarom niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef Hyman het volgende:
Junks krijgen betaald voor sterilisatie
Voor omgerekend 209¤sadness.
Tis ook maar eenmaligquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Och, als je zo geld toegeschoven krijgt om nog meer drugs te kopen, waarom niet?
Ach, het is toch ff gauw verdiend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tis ook maar eenmaligen om dan gelijk je mannelijkheid van kant te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |