edit: hij komt net binnenlopen. telefoon vanochtend vergeten. ik met mn gepaniekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:51 schreef kwakz0r het volgende:
@ pf: dan kan je beter ledjes nemen, kost heel weinig stroom.
ik maak me een beetje zorgen. ik heb al sinds gisteravond niks meer van vriendje gehoord. is niks voor hem: hij wist dat ik een hele spannende dag had, met lesbezoek, en we zouden bellen om af te spreken hoe laat hij vanavodn bij mij zou komen eten...t is nu al 7 uur...
het is mijn een-na-laatste optie. Ik heb vooral buikpijn de eerste 2 dagen van de stopweek, en m'n libido is wat lager...Ik geloof dat ik als ik een duidelijker beeld heb van de toekomst een spiraaltje ga proberen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bevalt 'ie jou? Ik hoop echt zó dat ik hier tegen kan. Anders is het voor de rest van m'n leven met condooms klooien..
Ik kan dit jaar geen boom, want dan moeten we eromheen latexenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmm.. Hysterische kerstboom om de feestdagen leuker te maken, jeej
Fijn dat hij er is!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zie edit (ja, een keer of 6 dusmaar tel had ie niet bij zich)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. Nee kan ik begrijpen...!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik vind Kerst ook niet meer zo lek sinds m'n mams er neit meer is. Dit jaar mits geld met vriendje naar papsie in Duitsland denk ik. Maar ik hou ook niet zo van de feestdagen. Als je een leuke grote familie hebt zal het vast
anders zijn.*O?
Maria! En wat lief van je huisgenoten!
Eens met deze post, behalve de roze kerstboom.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Perruche, kan ik erg begrijpen.![]()
Ik vind het leuk omdat de familie dan weer bij elkaar is, maar eigenlijk had het ook gewoon een random zondagavond kunnen zijn, het is niet overdreven gezellig doen ofzo. Wat het wel extra gezellig maakt is de sfeer in huis door de versiersels en de top 2000 natuurlijk in de dagen ertussen. De dagen tussen kerst en oudjaar vind ik ook geweldig trouwensHet is even geen feest maar toch weer wel. Heerlijk. En oudjaar lekker met vrienden spelletjes doen en wijn, champagne en lekker eten. Ik heb er al weer helemaal zin in.
Dit jaar voor mij een roze kerstboom trouwens
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben gister uitgelachen omdat ik zei dat mijn ouders altijd ruzie kregen tijdens het klaarmaken van de kalkoen.Dat is Thanksgiving toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PF ga jij trouwens de sinterklaarsurprise ding organiseren?
Nu ik die discussie van gisteren zo teruglees moet ik wel een beetje gniffelen en jullie zijn allemaal hartstikke schattig![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eens met deze post, behalve de roze kerstboom.
Vind ik heel erg leuk om weer te organiseren, maar moet even kijken hoe druk ik het dan heb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is Thanksgiving toch?
PF ga jij trouwens de sinterklaarsurprise ding organiseren?
Nu ik die discussie van gisteren zo teruglees moet ik wel een beetje gniffelen en jullie zijn allemaal hartstikke schattig
Pics als het zover is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Het is ook wel erg kitsch ja
Jij bent best wel vaak ziek, of niet? ik heb het gevoel dat je vaak post dat je je niet lekker voelt... Kommet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:23 schreef j.t het volgende:
Zo. Aardappelschijfjes waren best crispy. Volgende keer iets dikker snijden en dan zijn ze perfect.
Nu weer terug naar bank, voel me steeds minder ... en mn hoofd *AUW*
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net een half uur door de regen gefietst en ben doorweekt en enorm verkouden, nu vlucht ik naar mn vriendje omdat dat gezellig is en omdat mn kamer superkoud is.
Maar......
* MevrouwPuff is nu echt co-assistent af!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net een half uur door de regen gefietst en ben doorweekt en enorm verkouden, nu vlucht ik naar mn vriendje omdat dat gezellig is en omdat mn kamer superkoud is.
Maar......
* MevrouwPuff is nu echt co-assistent af!
Niet iedereen is ook zo handig om daadwerkelijk er op te letten dat zo'n melder piept. En om dat even snel door te geven aan de woningbouw. Paar jaar geleden kwam er om 10 voor 5 op vrijdag een mailtje binnen bij de woningbouw met als onderwerp 'verzoekje'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daar denk ik al over sigme!
Trouwens, vandaag een 24 jarige vrouw met kindje opgenomen met koolstofmonoxidevergiftiging wegens kapotte geiser in de douche!
Dus voor iedereen met gasverwarming: schaf echt zo'n melder aan, al zijn ze duur.
Niet doen. Krijg je alleen maar gedonder mee en als het voor de rechter komt, wordt de corporatie in het gelijk gesteld. Kun je beter via de huurcommissie spelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:46 schreef sigme het volgende:
En kort die huisbaas op de huur, Merel ook trouwens.
Iets goededoelerigs met de studentenvereniging organiseren? Een daklozendiner? Lichtjes in de duisternis uitdelen op straat of langs de deuren? Stomme sinterklaascadeautjes ruil avond? Een kerstdiner met andere studenten op je complex? Een kerstbezoekje aan de bijlmerbajes?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmm.. Hysterische kerstboom om de feestdagen leuker te maken, jeej
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Mini: jup will do! Ik heb ook leuke dingetjes voor erin gezin, shiny discoballen bijvoorbeeld
Die Red Sox boom zie ik dus al helemaal staan in een willekeurig huis in Boston met een keuken met van die lelijke donkerbruine houten keukenkastjes, grijze vloerbedekking en een stenen muur. En dan een lelijke bruine leren bank waar een vent op zit met een flesje Budweiser en een bierbuik van hier tot Tokyo. terwijl zijn vrouw met doodgeverft blond haar de turkey vult met kastanjes. Ondertussen komt zoon Chad binnen met een rugbybal onder zijn arm. Dochter Ashley zit boven op haar bed te bellen met haar roze telefoon.
Maarja ik heb verder ook geen associaties bij Red Sox ofzo.
Loop je je suf?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef sigme het volgende:
Ik heb sinds de komst van de hond niet meer zo'n mooi vrijdaglijstje gehad.
Het nieuwe hek scheelt een slok op een borrel.
Hmmm.. Ik wil wel langs oma's die helemaal alleen zittenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets goededoelerigs met de studentenvereniging organiseren? Een daklozendiner? Lichtjes in de duisternis uitdelen op straat of langs de deuren? Stomme sinterklaascadeautjes ruil avond? Een kerstdiner met andere studenten op je complex? Een kerstbezoekje aan de bijlmerbajes?
Als je ziekjes bent moet je lekker etenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Voor het eerst sinds jaren heb ik trouwens wel zin in kerstBoston
en dan O&N in NY
Oja, lijstje
o. dubbele boterham met pindakaas
l. spaghetti bolognese
d. boerenkool met gehaktbal
ben ziekjes![]()
Als je een leuke treft kan je een hele leuke kerst hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik wil wel langs oma's die helemaal alleen zitten!
Denk dat je dan ieder bejaardentehuis kan instappen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik wil wel langs oma's die helemaal alleen zitten!
Of gewoon zonder cadeautjes maar met een heleboel onverdeelde aandachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je dan ieder bejaardentehuis kan instappen.
En de meesten zijn heel blij als je langs komt met wat tijdschriften,haakwerk, wat lekker of bloemen.
Ik ben zo één die niet met lege handen gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of gewoon zonder cadeautjes maar met een heleboel onverdeelde aandacht
Is jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:44 schreef Swietje het volgende:
Mijn kerst en O&N worden saaai...Iemand die met mij wil feesten?
Afgelopen 3 weken aan het kwakkelen en nu begint het door te zetten. Dus denk dat je daarom denkt dat ik vaak ziek benquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij bent best wel vaak ziek, of niet? ik heb het gevoel dat je vaak post dat je je niet lekker voelt... Kommet?
Nee, die gaat op vakantie zonder mijquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Afgelopen 3 weken aan het kwakkelen en nu begint het door te zetten. Dus denk dat je daarom denkt dat ik vaak ziek ben![]()
Ik ga gewoon te lang door. Heb pas over een week vakantie, dus dan pas kan ik stoppen met werk. Dat is in mijn hoofd een redenatie. Ik mag niet ziek zijn vind ik zelf.
Discussie al vaak gevoerd op werk, dat we denken onmisbaar te zijn. Zijn we niet. Maar ja als je je klas overdraagt aan inval, heb je daarna alleen maar meer werk op je dak. Want het gebeurt nooit zoals jij wilt. Mn beeld van hoe de kinderen hun werk hebben gemaakt is er niet meer. Etc.
Ah zo. Nou dan lekker vroeg naar bed en even lekker gezond eten. Het si ook zo zonde als je vakantie hebt en je bent ziek!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Afgelopen 3 weken aan het kwakkelen en nu begint het door te zetten. Dus denk dat je daarom denkt dat ik vaak ziek ben![]()
Ik ga gewoon te lang door. Heb pas over een week vakantie, dus dan pas kan ik stoppen met werk. Dat is in mijn hoofd een redenatie. Ik mag niet ziek zijn vind ik zelf.
Discussie al vaak gevoerd op werk, dat we denken onmisbaar te zijn. Zijn we niet. Maar ja als je je klas overdraagt aan inval, heb je daarna alleen maar meer werk op je dak. Want het gebeurt nooit zoals jij wilt. Mn beeld van hoe de kinderen hun werk hebben gemaakt is er niet meer. Etc.
GMTAquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:dan ga je toch niet in je vakantie ziek zitten wezen?
Goed voor je vertrouwen in de mensheid!quote:Toen kwam er een vrouw en die gaf me haar strippenkaart,
Zij moeten maar zorgen dat die opladere het doet had hij als antwoord gekregen (oh ja dat doet een 40-urige werkweek dus met mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef Perruche het volgende:
Oh en in het kader van "er gebeurt wat in je leven"
Ik was dus gisteren in Den Haag blijven pitten want kon niet meer terug naar huis. Vanmorgen in de trein langs een dorpje op weg naar huis want ik moest even ergens langs. En ik moest met de bus. met een OV kaart die ik in geen dagen heb gebruikt. Dus ik ging in de bus, maar kon niet inchecken want de incheckding deed het niet.
Op de terugweg ging ik dus helemaal blank die bus in, wil inchecken, zegt dat ding "saldo te laag". Dus ik denk ja kut, even opladen, ik had ook geen cash. Maar dat mocht al niet van die buschauffeur. Want ik moest niet zo dom zijn en en zorgen dat er geld op stondOk ja sorry denk ik dan. Nou toen mocht ik dus toch opladen, doet die oplader het niet
Dus die buschauffeur helemaal pissig en wil 'ie me de bus uitzetten
Toen kwam er een vrouw en die gaf me haar strippenkaart, gered
. Maar ik voelde me echt zo uitschot dat ik niet kon betalen, maar die buschauffeur was ook wel een stuk sjagrijn.
OH, ik snap het welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan ga je toch niet in je vakantie ziek zitten wezen?
Volgens mij is 80% van de leerkrachten in NL alleen in de vakanties ziek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Nou dan ben je een goede medewerkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OH, ik snap het wel![]()
Ik heb nu ook vakantie. En een griepje oid waar ik al weken mee rondloop
Buschauffeursquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef Perruche het volgende:
Oh en in het kader van "er gebeurt wat in je leven"
Ik was dus gisteren in Den Haag blijven pitten want kon niet meer terug naar huis. Vanmorgen in de trein langs een dorpje op weg naar huis want ik moest even ergens langs. En ik moest met de bus. met een OV kaart die ik in geen dagen heb gebruikt. Dus ik ging in de bus, maar kon niet inchecken want de incheckding deed het niet.
Op de terugweg ging ik dus helemaal blank die bus in, wil inchecken, zegt dat ding "saldo te laag". Dus ik denk ja kut, even opladen, ik had ook geen cash. Maar dat mocht al niet van die buschauffeur. Want ik moest niet zo dom zijn en en zorgen dat er geld op stondOk ja sorry denk ik dan. Nou toen mocht ik dus toch opladen, doet die oplader het niet
Dus die buschauffeur helemaal pissig en wil 'ie me de bus uitzetten
Toen kwam er een vrouw en die gaf me haar strippenkaart, gered
. Maar ik voelde me echt zo uitschot dat ik niet kon betalen, maar die buschauffeur was ook wel een stuk sjagrijn.
Nee ik weet het, maar kost een hoop tijd en energie ook om een klas weer normaal op de rit te krijgen na inval. Ook al vind ik het geweldig dat ze er zijn!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan ga je toch niet in je vakantie ziek zitten wezen?
Ik begin de vraag " lust je broccoli" te snappenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:
Ok definitief lijstje
O: croissantje, thee
T: zakje worteltjes, banaan
L: 2x brood met hummus, beetje aspergesoep
T: handje chips, 2 blokjes chocolade
D: halve broccoli, vegaschijf met pepersaus
T: zo gemberdrankje maken
Mooi lijstje! Lekkernijen & gezondghedenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:
Ok definitief lijstje
O: croissantje, thee
T: zakje worteltjes, banaan
L: 2x brood met hummus, beetje aspergesoep
T: handje chips, 2 blokjes chocolade
D: halve broccoli, vegaschijf met pepersaus
T: zo gemberdrankje maken
Groentequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begin de vraag " lust je broccoli" te snappen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:52 schreef mspoez het volgende:
Goed voor je vertrouwen in de mensheid! [ afbeelding ]
Ja dat denk ik ook maar dat denken zij nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Zij moeten maar zorgen dat die opladere het doet had hij als antwoord gekregen (oh ja dat doet een 40-urige werkweek dus met mij)
Ze zijn er nog welquote:
Dankje! Ik moet nog zelf even een receptje zoeken, meestal doe ik gewoon stukje verse gember raspen en dat koken in water met wat kardemom en wat ik verder heb, en dan soms met zwarte thee en citroen ofzo, soms zonder, soms met melk, soms zonder. Gember maakt je zo heerlijk warm van binnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Lekkernijen & gezondgheden.
Mag ik uitleg / recept gemberdrankje?
Sinds ik hier kom eet ik steeds vaker broccoliquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
Snij het tot groot verdriet van vriendje overal doorquote:
Weet jij een bejaardenhuis in Amsterdam? Volgens mij zit er 1 bij Amstel of niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben zo één die niet met lege handen gaat
Als ze er echt niet meer uit kunnen kan je ze met zo weinig blij maken
Op nieuw markt zit er 1, en ook op de plantage middenlaan....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet jij een bejaardenhuis in Amsterdam? Volgens mij zit er 1 bij Amstel of niet?
Woon aan de ander kant van het landquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet jij een bejaardenhuis in Amsterdam? Volgens mij zit er 1 bij Amstel of niet?
ik heb ook een hele broccoli op vandaag..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook al een mooi lijstje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena
Puff
Tink, beterschap.
LIjst "
O: 500 gr vla
T's: appel, peer, tomaat, kwart komkommer, kerriesoep
L: 3 boterhammen lever, tomatencremeseop met ballen
T's: boterham kaas, blokje choco, sinaasappel
L: 6 stronkjes witlof, ham, kaas, restje stoofvlees
T: bakje chips en cola-berenburg.
Dit typ ik vanaf mijn nieuwe laptop die om 16.00 is geleverd, hoe tof is dat?
Is dat fijner een netbookje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook al een mooi lijstje.
Tof van de laptop. Mijn netbookje is helaas stuk gegaan, eergister. Nu werk ik vanaf zo'n enorm loeder (van een laptop). Voordeel: ik heb weer léëstèkens. Nadeel: de i is stroef en dus type ik nogal wat i-loos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op tijdquote:
Welterusten Sigme, knappe vrouw!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Tof uniek! Met voorgeinstalleerde software? Je bent al snel online
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
He hai! Ik zit een beetje met een moreel dilemma. Misschien heeft iemand advies. Let op, erg lang verhaal, haha.Kan de vriendin die de mails krijgt dat niet beter doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik snap wel wat je bedoelt. What about die vriendin van jou? Die gaat toch niet in op avances van je ex?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, wat jullie zeggen: ik heb er ook eigenlijk niks mee te maken.
Ik vind het alleen zo kut voor dat meisje (en ik ken haar niet eens). Kijk, een slippertje ofzo, dat kan altijd gebeuren. Maar hij gaat actief op zoek naar andere vrouwen. Dat vind ik gewoon zo laag
Al is de leugen nog zo snel..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, wat jullie zeggen: ik heb er ook eigenlijk niks mee te maken.
Ik vind het alleen zo kut voor dat meisje (en ik ken haar niet eens). Kijk, een slippertje ofzo, dat kan altijd gebeuren. Maar hij gaat actief op zoek naar andere vrouwen. Dat vind ik gewoon zo laag
Nou, Coco heeft dus wel 1,5 jaar van haar leven aan die gast verspild...quote:
Nee nee. Ze kwam even bij mij checken of het diezelfde jongen was. En toen ze erachter kwam dat hij een vriendin heeft, heeft ze de boel meteen afgekapt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. What about die vriendin van jou? Die gaat toch niet in op avances van je ex?
heb je wel eens Buddha's Hand citroen gezien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd zo grappig uitzien
Ja, en misschien denk ik nu wat ver, maar ze zijn allebei van mijn leeftijd (29). Dus op een leeftijd waarop je waarschijnlijk allerlei grote beslissingen gaat nemen (trouwen, kinderen). En met dat in het achterhoofd vind ik het extra rot. Aan de ene kant vind ik dat ze het recht heeft dat te weten, aan de andere kant zijn het mijn zaken niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, Coco heeft dus wel 1,5 jaar van haar leven aan die gast verspild...
Hm... nou ja meer kan je dan niet doen Hoe kut het ook is, het is niet jouw pakkie aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee nee. Ze kwam even bij mij checken of het diezelfde jongen was. En toen ze erachter kwam dat hij een vriendin heeft, heeft ze de boel meteen afgekapt.
Geloof dat hij nog steeds niet doorheeft dat wij vriendinnen zijn :p
Getver, maar als Coco gaat waarschuwen lijkt het alsof de jaloerse ex komt stokenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, Coco heeft dus wel 1,5 jaar van haar leven aan die gast verspild...
Ha!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
heb je wel eens Buddha's Hand citroen gezien?
[ afbeelding ]
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. En dan zie ik er zo zielig uit, haha. 10 jaar verder, getrouwd, maar blijkbaar kan ik die ene kerel niet vergetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver, maar als Coco gaat waarschuwen lijkt het alsof de jaloerse ex komt stoken
Gaaf he! Ook dragon fruit, rambutan of zuurzak vind ik super gaaf. Eigenlijk zijn wortels ook al vet, gewoon dat ze al zo oranje zijn is cool.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha!
Nee, die had ik nog nooit eerder gezien. Ik vind fruit/groenten in zo'n vormen altijd zo fascinerend. Is toch geweldig dat er dingen in zo'n vormen kunnen groeien?
Ik zit nu te googlen op "weird looking fruit"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gaaf he! Ook dragon fruit, rambutan of zuurzak vind ik super gaaf. Eigenlijk zijn wortels ook al vet, gewoon dat ze al zo oranje zijn is cool.
Dat idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver, maar als Coco gaat waarschuwen lijkt het alsof de jaloerse ex komt stoken
Lekker weekend morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:24 schreef Viking84 het volgende:
Op school loopt het wel los, denk ik.
Leuk dat je vriendje gaat ophalen morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb nu weer internetz, dus even de grote pc aanzetten en de makelaar mijn paspoort doormailendan kan hij morgen de woningver mailen dat hij de perfecte koopster heeft gevonden
Wat heerlijk Limburgs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar fijn hoor, lekker dicht bij je familie wonen.
Mijn zusje en haar vriend hebben pas een appartement geaccepteerd in het dorp waar de hele familie van mijn moeder (behalve mijn ouders zelf) woont, dan zijn ze ook meteen een stuk dichter bij Utrecht.Nu ik nog...
Are you pondering what I'm pondering?
Heb je bronnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ik had graag veel eerder en met meer details willen weten waar mijn ex toen mee bezig was, ipv achteraf
PF, kalkoen is inderdaad heel erg kerstig, in EngelandNigella doet 'm in een emmer en gooit er dan een paar liter cola bij (marinade). En op Boxing dag (=onze 2e kerstdag) maken ze sandwiches van de restjes
(kalkoen, niet de cola).
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb je bronnen(voor de kalkoen..)
Nigella's heupen horen niet in 'slank'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
http://smaak.crumm.nl/template_permalink.asp?id=395
http://www.uttertrivia.com/christmasturkey.php
Niet erg wetenschappelijk verantwoord, misschien zijn ze eerder overtuigd van youtube:
Nigella
Jij heel veel plezier! Geniet van je weekje weg. Ga je samen met je vriendin?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:
Lastig verhaal Coco, goede raad is duur. Ik weet het ook niet! Sorry![]()
Zo koffer gepakt voor weekje wegNu nog wat laatste dingen doen, slapen en morgen lekker weg!
Heb alleen nog heel veel huiswerkstress wat maandag na de vakantie af moet zijn en dat ga ik zo hard niet redden...
Waar ik heen ga op vakantie is ook geen internet of zo, dus eigenlijk kan ik dan vrij weinig
Nee, absoluut geen type voor 't zeilen, hihiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij heel veel plezier! Geniet van je weekje weg. Ga je samen met je vriendin?
ik ook! In m'n nieuwe, hopelijk warme hardloopjack. En met muts op en handschoenen aan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgen. Morgenochtend eerst hardlopen. Op een lege maag, maar met een onbezwaard gemoed.
Duutserquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Duutser! Zondag nog 2 weken...Het gaat zo fijn tussen ons de laatste tijd, en dat maakt de afstand lastig. Maar, des te fijner is het om elkaar weer te zien, de 31ste! En dan blijf ik wel 8 hele dag daar, dus dat is ook tof...
1 afgewezen, ik kreeg vandaag zelfs een brief in de brievenbus! 2 nog niets gehoord, maar die is ook nog maar een weekje onderweg...Morgen weer eens verder kijken voor vacatures.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]liefde
. Alles goed in het Zweedse? Nog nieuws mbt je sollicitaties?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Perruche het volgende:
Sinds ik hier kom eet ik steeds vaker broccoli
Had je indertijd gewild dat iemand het jou vertelde? Het is geen nieuws dat je graag hoort en misschien krijgt degene die het nieuws brengt rotte vis naar het hoofd, maar boy, ik zou liever nu weten dat m'n vent een vreemdganger is dan pas als ik zwanger was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, en misschien denk ik nu wat ver, maar ze zijn allebei van mijn leeftijd (29). Dus op een leeftijd waarop je waarschijnlijk allerlei grote beslissingen gaat nemen (trouwen, kinderen). En met dat in het achterhoofd vind ik het extra rot. Aan de ene kant vind ik dat ze het recht heeft dat te weten, aan de andere kant zijn het mijn zaken niet.
Vind het maar lastig
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je indertijd gewild dat iemand het jou vertelde? Het is geen nieuws dat je graag hoort en misschien krijgt degene die het nieuws brengt rotte vis naar het hoofd, maar boy, ik zou liever nu weten dat m'n vent een vreemdganger is dan pas als ik zwanger was.
wat tof, California!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, ik zie mijn vriendje als het goed is over vijf weken alweer.
Maar eerst nog even naar een supergroot congres in California.
Dat zegt nietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:57 schreef Swietje het volgende:
[..]
Nee, absoluut geen type voor 't zeilen, hihi
'Als je haar maar goed zit en o jee als je geen föhn bij je hebt en je hakken niet aan kunt'.
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat zegt niets
Ik vind dat wij een keer samen moeten zeilen!
Ja, ik had het in dit geval willen weten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je indertijd gewild dat iemand het jou vertelde? Het is geen nieuws dat je graag hoort en misschien krijgt degene die het nieuws brengt rotte vis naar het hoofd, maar boy, ik zou liever nu weten dat m'n vent een vreemdganger is dan pas als ik zwanger was.
Ik vind kerstmis en zo ook leuk. Gezellig lekker huismusserig doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef Swietje het volgende:
Familie is saaaaaaai. Tenminste hier dan![]()
Misschien toch wat vriendinnetjes overhalen om ergens anders uit te gaan... ze gaan altijd ergens uit waar ik niet mee naartoe kan..Tot nu toe vond ik dat nooit erg want ik was toch altijd op vakantie met O&N maar dit jaar dus niet
a) ik vlucht naar het buitenlandquote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:52 schreef Merel het volgende:
[..]
a) ik vlucht naar het buitenland
b) ik ga onder een dekentje zitten janken
c) ik zuip me klem zodat ik alles snel weer vergeten ben
Oh, maar een keer de fout ingaan is ook menselijk. Die instelling vind ik niet eens perse cynisch, maar eerder realistisch (wat heel fout klinkt, aangezien ik getrouwd ben. En ik ben heel hard van plan om me aan mijn gelofte te houden en ga ervan uit dat dat lukt. Maar, de mens is van nature nu eenmaal niet monogaam).quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:51 schreef Merel het volgende:
Ik vind het een lastige kwestie Coco. Mijn ex is regelmatig vreemd gegaan en dat heeft me heel erg gekwetst. Maar er zijn ook wel eens mensen vreemdgegaan met mij, en daar voel ik me niet schuldig over want het is hun verantwoordelijkheid en ik weet niet wat ze voor afspraken met hun vriendinnetje hadden over wat wel en niet mag. En als ik nu een vriendje had dat vreemd zou gaan, weet ik niet of ik dat zou willen weten. Ik weet wel dat ik enorm cynisch ben en er vanuit ga dat vroeg of laat iedereen wel vreemd gaat. Aan mijn advies heb je dus niks
Haha daar heb ik zelfs last van (bij mijn studenten). Krijg iedere week een aantal mailtjes met 'wanneer is deadline' of 'waar is de volgende les'. Blackboard anyone? En dat rooster staat naast blackboard ook nog eens op verschillende roostersitesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat dat betreft ("hij kan er niets aan doen dat hij het niet begrijpt"), dat is trouwens 9 van de 10 keer onzin. Mijn ervaring is dat de meeste studenten gewoon niet eens de tijd nemen om iets rustig door te lezen.
Hoe vaak ik wel niet de vraag krijg "wat moeten we nou doen voor volgende week??", terwijl dat op pagina 2 (!) van het blokboek staat.
Of "maar ik wist niet dat we dat onderdeel ook moesten presenteren" --> sigh... zie de 2e alinea van de e-mail (met als onderwerp "de presentatie").
Of "hoe gaat het tentamen er uitzien?" --> zie (1) het blokboek pagina 3, zie (2) de PowerPoint presentatie van afgelopen week, en (3) oh ja, ik heb dat ook mondeling toegelicht tijdens het werkcollege.
Allemaal gemakszucht en geen eigen verantwoordelijkheid nemen. Mgoed. Daar heb jij nu niks aan :p
Ik heb 24 dec vakantie en moet 3 januari weer beginnen. Nog leuker, krijgen dit jaar maar 1 week vakantie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:52 schreef j.t het volgende:
Vind de vakantieregeling dit jaar echt raar.
Bv. Ik heb 17 december kerstvakantie en moet 3 januari weer beginnen. Terwijl anderen 24 dec pas vakantie hebben en 10 januari weer moeten beginnen.
Heb liever dat laatste
Ik had gister een hele broccoli als avondetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oh, sorry Pief.quote:
Ik heb toch nog even een banaan naar binnen gewerkt netquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook! In m'n nieuwe, hopelijk warme hardloopjack. En met muts op en handschoenen aan!
Slanktechnisch gezien wel goed dat er eten is teruggegaan, maar ik vind altijd dat ik vlees wel moet opeten, anders is er een dier voor niets gestorven. Laatst bij dat Argentijnse restaurant had ik nog een extra sparerib besteld en toen MOEST 'ie om die reden op, ook al zat ik al vol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:31 schreef Merel het volgende:
Lijstje is geworden:
O - yoghurt met rode vruchten
L - halve kop tomatensoep, beker belk, bruine boterham met filet americain, wit zacht bolletje met stukken kip en groenvoer en was dressingspul
T - appel, banaan
D - uit eten: vooraf 3 kleine geitenkaaskroketjes op een plakje biet met wat slaspul en dressing, hoofd was peking eend met wat patatjes en groenvoer, toe was een kaasplankje met een glaasje port, en ook nog 2 witte wijntje tussendoor
T - 2 cocktails
Niet heel slank-verantwoord, maarrrrrr ik heb bij het diner m'n bord niet leeggegeten! En normaal doe ik dat wel, of ik nou honger heb of niet, gewoon omdat het er staat. En nu is er een flink stuk vlees en heel veel patat teruggegaan, ik had geen trek meer!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gaaf he! Ook dragon fruit, rambutan of zuurzak vind ik super gaaf. Eigenlijk zijn wortels ook al vet, gewoon dat ze al zo oranje zijn is cool.
Second that. + moeten we het echt nú al over de feestdagen hebben?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:38 schreef Merel het volgende:
Ik las trouwens over de feestdagen. Feestdagen zijn stom en ik zie er heel erg tegenop.
Het beest is niet voor niks gestorven, want ik had die halve eend moeilijk kunnen eten als 'ie nog leefde hè.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 07:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slanktechnisch gezien wel goed dat er eten is teruggegaan, maar ik vind altijd dat ik vlees wel moet opeten, anders is er een dier voor niets gestorven. Laatst bij dat Argentijnse restaurant had ik nog een extra sparerib besteld en toen MOEST 'ie om die reden op, ook al zat ik al vol.
Klinkt goed! Ik zal zelf voor de eerste gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:15 schreef Merel het volgende:
Ohja, de cocktails van gisteravond:
Zoet:
Cookie Monster
Speculaas liqueur
Frangelico
Advokaat
Liquor 43
Cream
Cinnamon syrup
Kruidig:
Thai Momo
Grey goose Thai infused Vodka
Lime juice
Ginger syrup
Ginger ale
Lemon leaves
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom zat er een grijze gans in jouw cocktail merel?
Als je dan toch een dier doodmaakt om hem op te eten, eet hem dan helemaal op. Beter sterven voor jouw maag dan voor de afvalbak, zo denk ik danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Het beest is niet voor niks gestorven, want ik had die halve eend moeilijk kunnen eten als 'ie nog leefde hè.
Dat weggooien geldt niet alleen voor eten, de weggooimaatschappij waarin wij leven is best ziek. En met iets kostbaars en belangrijks van eten en water is het misschien nog wel een stukje erger.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dan toch een dier doodmaakt om hem op te eten, eet hem dan helemaal op. Beter sterven voor jouw maag dan voor de afvalbak, zo denk ik dan.
Ik heb al van alles gedaan vanochtend: hardgelopen, wasje gedraaid, was opgevouwen, was gestreken, spullen klaargelegd die mee moeten en nu eindelijk ontbijten. Straks nog even koffie halen.
En dan vinden mensen het ook normaal om allerlei verpakkingen van het één of het ander de vrije natuur in te gooien. Ik word er zo triest van als ik een vogel zie rondhupsen tussen lege blikjes en plastic zakjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:14 schreef neen het volgende:
[..]
Dat weggooien geldt niet alleen voor eten, de weggooimaatschappij waarin wij leven is best ziek. En met iets kostbaars en belangrijks van eten en water is het misschien nog wel een stukje erger.
Goed bezig trouwens!
Is goed, volgende keer vraag ik of ze een halve eend voor me slachten in plaats van een hele!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Als je dan toch een dier doodmaakt om hem op te eten, eet hem dan helemaal op. Beter sterven voor jouw maag dan voor de afvalbak, zo denk ik dan.
Als we eten met de hele familie is er altijd teveel, dan komen de bakjes op tafel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer vraag ik of ze een halve eend voor me slachten in plaats van een hele!
Het is: 'gemak siert de mens' hoor!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:27 schreef neen het volgende:
Ach de mening van mensen strookt vaak niet met hun gedrag, in mijn geval iig niet.
Ik zou beter een of ander halve "biologische" eend kunnen laten staan dan een paar massa geproduceerde spareribs op te eten. Ik doe dat alleen niet ik laat me voeden met de gemakkelijke gedachte "eten=eten" of "vlees=vlees".
Gemak dient de mens, nadenken hoeft niet meer.
[..]
Als we eten met de hele familie is er altijd teveel, dan komen de bakjes op tafel.
Ik persoonlijk eet al weinig vlees maar zie er ook op toe dat ik zo min mogelijk weggooi... alle beetjes helpen toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef Goodbye het volgende:
Word dan vegetarisch vegetariër, hoeven er helemaal geen dieren voor je te sterven!
![]()
Ik eet net als Merel mijn bord niet meer leeg als ik echt geen trek meer heb, en dat vind ik een positieve ontwikkeling. Hoe vaak ik wel niet bomvol uit een restaurant ben weggelopen, echt absurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Wtfquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
oh my, iemand heeft mijn 'identiteit' gejat op www.valtaf.nl
mijn naam en geboortedatum, 1 foto van mij (de rest van anderen) en 'ik' weeg daar 168kg
Zeker doen. Kun je het ook nog niet aangeven bij de politie oid?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
ja, heb ze meteen even gemaild dat ik hier niet van gediend ben
Zat ik ook al aan te denken, maar weet niet of dat kanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker doen. Kun je het ook nog niet aangeven bij de politie oid?
Ga je actie ondernemen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
mijn naam en geboortedatum, 1 foto van mij (de rest van anderen) en 'ik' weeg daar 168kg
Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar weet niet of dat kan
Bel ze anders even?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:39 schreef Syrena het volgende:
Vraagje voor V1zorHoe groot schat je de kans dat de Dixons of BCC een ps2 naar USB-adapter hebben?
Anders moet ik zometeen nog naar de computerzaak in town lopen en daar heb ik niet zo'n zinmaar heb dat ding wel maandag nodig.
Dixons is gewoon open hoor, op zaterdag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op zaterdag? De kans is nietzo heel groot dat ze opnemen.
Je kunt altijd aangifte doen en de politie moet dit optekenen. (Politie denkt daar zelf nog wel eens anders over, maar dit is de wet.) Ze gaan er niks mee doen vermoedelijk, maar dat zou je niet moeten weerhouden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar weet niet of dat kan
Hoe triest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel meer dat het waarschijnlijk te druk is om de telefoon op te nemen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dixons is gewoon open hoor, op zaterdag.
Doe maar uitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:01 schreef Syrena het volgende:
Ik ga het er maar op gokken, anders sluit ik de scanner maar weer aan op de pc waar ie hoort.
Nu verder twijfelen of de paarse microfiber legging die ik aanheb wel kan (hij blinkt een beetje, dus worstjeseffect bij mijn kuiten).
Het mag toch ook niet in plaats van panty in de winter?quote:
Heu, waar zie je dat staan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het mag toch ook niet in plaats van panty in de winter?
Nergens, Tink, nergensquote:
er staat een foto van mij bijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:36 schreef Laureline het volgende:
Hm, die andere identiteit....misschien gewoon een andere Gaby, uit Den Haag, die ook die naam heeft aangenomen? En dat die site dan haar per ongeluk op dat account heeft gezet? Die foto's (ja, behalve de kont) en dat verhaal over de kermis doen niet echt heel expres nep of kwetsend aan, of ben ik gewoon heel naief?
Of juist in-en-in slecht, als je echt moblo zou willen zieken met valse info op haar account, kan je veeeeel gemenere dingen verzinnen natuurlijk, dit komt eigenlijk gewoon behoorlijk authentiek over , die blonde forse mevrouw. Alleen de getallen, die zijn dan wel weer overdreven![]()
Ben benieuwd naar het antwoord van valtaf.nl!
Ja, maar die ene foto#s is echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:36 schreef Laureline het volgende:
Hm, die andere identiteit....misschien gewoon een andere Gaby, uit Den Haag, die ook die naam heeft aangenomen? En dat die site dan haar per ongeluk op dat account heeft gezet? Die foto's (ja, behalve de kont) en dat verhaal over de kermis doen niet echt heel expres nep of kwetsend aan, of ben ik gewoon heel naief?
Of juist in-en-in slecht, als je echt moblo zou willen zieken met valse info op haar account, kan je veeeeel gemenere dingen verzinnen natuurlijk, dit komt eigenlijk gewoon behoorlijk authentiek over , die blonde forse mevrouw. Alleen de getallen, die zijn dan wel weer overdreven![]()
Ben benieuwd naar het antwoord van valtaf.nl!
O, nu begrijp ik het pas! Ik dacht nl dat het éérst jouw account was, met 1 foto van jezelf, en dat iemand anders nu ineens er andere foto's/dagboek bij had gezet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er staat een foto van mij bij
Uit je fotoboek? Dan zijn het een paar lollige fokkers denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Fotoboek van Faithy
deze foto is gebruikt
en daar was ik heul geen 105 kilodat heb ik nooit gewogen
![]()
en daarbij, een Gaby uit Den Haag die ook op 7 april 1985 is geboren.. no wai!
Nee, dan haalt ie het direct van je bankrekening af. Als je die tenminste al hebt laten verifieren?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:45 schreef Ewelina het volgende:
Vraagje? Moet je eerst je paypal opwaarderen voordat ie uberhaupt kan afschrijven? Er staat nu namelijk niks op, maar ik heb wel al iets via ebay gekocht.
Ja, dat heb ik wel gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, dan haalt ie het direct van je bankrekening af. Als je die tenminste al hebt laten verifieren?
he, dat is balen zegquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:14 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik haal ze uit de oven en opeens ruikt het verbrand. De bovenste laag is niet opgedroogd, maar verbrandt
. Hoop maar dat ze voor de rest wel gelukt zijn
. Stomme oven, bij mn ouders lukten ze wel altijd.
Mja. En zie nu dat de onderkant nog helemaal nat is. Slechte warmteverdeling dus. Volgende keer op lager vermogen, en blik toch op het rekje proberen te zetten (dat pastte niet). Op de bovenlaag na smaakt het nog wel prima trouwensquote:
Bij mij hangt m'n creditcard eraan, dat ging vanaf het begin goed. Vaak kun je eBay ook betalen met een internationale overschrijving (oranke button "overschrijving express"), heb je een IBAN-nummer van de begunstigde voor nodig. Als je dat via internet doet gaat het meestal vrij snel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:45 schreef Ewelina het volgende:
Vraagje? Moet je eerst je paypal opwaarderen voordat ie uberhaupt kan afschrijven? Er staat nu namelijk niks op, maar ik heb wel al iets via ebay gekocht.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:14 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik haal ze uit de oven en opeens ruikt het verbrand. De bovenste laag is niet opgedroogd, maar verbrandt
. Hoop maar dat ze voor de rest wel gelukt zijn
. Stomme oven, bij mn ouders lukten ze wel altijd.
Zo erg ben ik erdoor van slagquote:
Jij hebt toch 2 katten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:45 schreef Ewelina het volgende:
Er zijn muizen in het gebouw omdat er heel veel mensen hun vuilniszakken niet opruimen, maar een tijd in de algemene gang laten staan. Er liep net een muis mijn meterkast in en ik ben bang dat ie naar binnen loopt. Onder mijn voordeur is namelijk een grote kier
Ja, maar ik ben er desondanks niet blij mee.quote:
Echt niet normaal hoe duur die dingen geworden zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
awh, dat is zó stom![]()
deze laarzen waren maar ¤29,95![]()
heb veel mooiere laarzen gezien, maar allemaal >¤100,00en dat gaat me te ver voor een paar schoenen
hoi!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe duur die dingen geworden zijn
Goedemiddag allen
Geloof me, dan moet je nog opletten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoi!
en neeen als je ziet hoe goed ze nog verkopen ook...
Zag een stel mooie laarzen, in de aanbiedingafgeprijsd naar ¤139,-
srsly..
en ja, het zal best lekker zitten enzo, maar ik heb gewoon geen 140 euro over voor een paar schoenen...
meer! maar dat zal nu wel te laat komen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker, gourmetten!
Broodbaksters: mijn deeg is nog plakkeriger dan kaugom / stopverf, meer of minder meel?
Mijn duurste laarzen: paar laarzen van IXS, ex benzinekosten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoi!
en neeen als je ziet hoe goed ze nog verkopen ook...
Zag een stel mooie laarzen, in de aanbiedingafgeprijsd naar ¤139,-
srsly..
en ja, het zal best lekker zitten enzo, maar ik heb gewoon geen 140 euro over voor een paar schoenen...
ik heb geloof ik over 200 euro betaald voor m'n laarzen. Maar goed, ze zjin helemaal van leer, en ik heb een maat waarbij je niet zomaar even bij van haren schoenen scoort. Helaas. Ze zijn wel heel tof!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
awh, dat is zó stom![]()
heb veel mooiere laarzen gezien, maar allemaal >¤100,00en dat gaat me te ver voor een paar schoenen
IXS, wat is dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn duurste laarzen: paar laarzen van IXS, ex benzinekosten.
M'n Lagerfelds waren nog 5 euro duurder, maar daarvoor ben ik niet helemaal naar Antwerpen gereden voor het laatste paar in mijn maat.
Uh.. Ja. Moet bekennen dat ik een saxay leren motorbroek heb, de vrouwelijkste motorlaarzen die ik op dat moment kon vinden en een jas met taille. En ook m'n textielpak ziet er vrouwelijk uit. En in m'n andere motorbroek heb ik ook een lekkere kont.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
maar motorkleding bezuinig ik niet op, want dat gaat ook om mijn veiligheid..
oh, ik niet. 't Moet goed en lekker zitten.. wat de spiegel zegt boeit me niet zoveel.. ze vinden me toch wel stoer, want motorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Uh.. Ja. Moet bekennen dat ik een saxay leren motorbroek heb, de vrouwelijkste motorlaarzen die ik op dat moment kon vinden en een jas met taille. En ook m'n textielpak ziet er vrouwelijk uit. En in m'n andere motorbroek heb ik ook een lekkere kont.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, ik niet. 't Moet goed en lekker zitten.. wat de spiegel zegt boeit me niet zoveel.. ze vinden me toch wel stoer, want motor![]()
1. Kwaliteit kost geld. Koop een paar leren schoenen, liefst met een bandje om de enkel. Drukpunten kun je weghalen door een dot watten in de schoen te plakken waar ze pijn doen en/of blaren veroorzaken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, mijn duurste schoenen waren ook m'n wandelschoenen![]()
de rest is cheap-ass of ooit in de aanbieding geweest ofzo..
iemand trouwens nog tips om op een hakje te leren lopen? Gewoon een hakje van een cm of 4 ofzo? Zie zoveel leuke schoentjes, maar heb nu zo'n paar waar ik abrupt blaren van krijg als ik ze aan doeal ligt dat wellicht meer aan de schoenen dan aan mijn onkunde?
Ik had laatst schoenen aan, bij de Dolcis, van Hushpuppy ofzo? Die zaten echt als slofjes... maar 70 euro voor wat muiltjes...
mijn dure laarzen van vorig jaar (150 euro oorspronkelijk) zijn nu al kapot.. ik vertrouw maar niet meer op duurkoopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:33 schreef Ewelina het volgende:
De laarzen die ik heb, zijn allemaal van leer, en ook allemaal duurder dan 100,-... Maar ik loop er wel al jaren op. Duurste paar was 130,- maar die heb ik al 4 jaar. Heb wel een keer 2 paar laarzen voor 170,- gekocht, maar dat was een zware aanbieding (1 paar was eigenlijk al 170,- de andere 130,-). Zijn wel echt kwaliteitslaarzen, prachtig zacht leerMoet alleen nog even de hak weer opnieuw laten doen
Mijn ervaring is dat goedkopere schoenen ook eerder uit elkaar vallen.
Waren ze ook van leer? Daar zoek ik mijn schoenen altijd op uit, plus een vrij stevige zool. Wat is er kapot? Zolen/hakken kun je laten doen door de schoenmaker. Die kan vaak meer oplappen dan je denkt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn dure laarzen van vorig jaar (150 euro oorspronkelijk) zijn nu al kapot.. ik vertrouw maar niet meer op duurkoop
Ik neem me elke keer voor om mn laarzen aan te trekken als ik boodschappen ga doen (want hak van 7/8 cm ofzo, moet ik echt op leren lopen) maar vergeet het steedsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
1. Kwaliteit kost geld. Koop een paar leren schoenen, liefst met een bandje om de enkel.
2. Oefenen, oefenen, oefenen! Thuis, maar ook in de supermarkt, kun je zo'n boodschappenkar als steun gebruiken.
Ik ga mn hakken aantrekken en dan naar de wasruimte lopen om mn was op te halenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
Oh ja, op hakken lopen => dan verbrand je meer kcals.
ja leer, en ik vind het belachelijk dat ik ze 'gewoon lekker door de schoenmaker kan laten maken', ze horen langer dan een jaar mee te gaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waren ze ook van leer? Daar zoek ik mijn schoenen altijd op uit, plus een vrij stevige zool. Wat is er kapot? Zolen/hakken kun je laten doen door de schoenmaker. Die kan vaak meer oplappen dan je denkt.
ik heb 1 paar laarzen van 250 euro of zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
awh, dat is zó stom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |