edit: hij komt net binnenlopen. telefoon vanochtend vergeten. ik met mn gepaniekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:51 schreef kwakz0r het volgende:
@ pf: dan kan je beter ledjes nemen, kost heel weinig stroom.
ik maak me een beetje zorgen. ik heb al sinds gisteravond niks meer van vriendje gehoord. is niks voor hem: hij wist dat ik een hele spannende dag had, met lesbezoek, en we zouden bellen om af te spreken hoe laat hij vanavodn bij mij zou komen eten...t is nu al 7 uur...
het is mijn een-na-laatste optie. Ik heb vooral buikpijn de eerste 2 dagen van de stopweek, en m'n libido is wat lager...Ik geloof dat ik als ik een duidelijker beeld heb van de toekomst een spiraaltje ga proberen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe bevalt 'ie jou? Ik hoop echt zó dat ik hier tegen kan. Anders is het voor de rest van m'n leven met condooms klooien..
Ik kan dit jaar geen boom, want dan moeten we eromheen latexenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmm.. Hysterische kerstboom om de feestdagen leuker te maken, jeej
Fijn dat hij er is!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zie edit (ja, een keer of 6 dusmaar tel had ie niet bij zich)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. Nee kan ik begrijpen...!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik vind Kerst ook niet meer zo lek sinds m'n mams er neit meer is. Dit jaar mits geld met vriendje naar papsie in Duitsland denk ik. Maar ik hou ook niet zo van de feestdagen. Als je een leuke grote familie hebt zal het vast
anders zijn.*O?
Maria! En wat lief van je huisgenoten!
Eens met deze post, behalve de roze kerstboom.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Perruche, kan ik erg begrijpen.![]()
Ik vind het leuk omdat de familie dan weer bij elkaar is, maar eigenlijk had het ook gewoon een random zondagavond kunnen zijn, het is niet overdreven gezellig doen ofzo. Wat het wel extra gezellig maakt is de sfeer in huis door de versiersels en de top 2000 natuurlijk in de dagen ertussen. De dagen tussen kerst en oudjaar vind ik ook geweldig trouwensHet is even geen feest maar toch weer wel. Heerlijk. En oudjaar lekker met vrienden spelletjes doen en wijn, champagne en lekker eten. Ik heb er al weer helemaal zin in.
Dit jaar voor mij een roze kerstboom trouwens
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben gister uitgelachen omdat ik zei dat mijn ouders altijd ruzie kregen tijdens het klaarmaken van de kalkoen.Dat is Thanksgiving toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PF ga jij trouwens de sinterklaarsurprise ding organiseren?
Nu ik die discussie van gisteren zo teruglees moet ik wel een beetje gniffelen en jullie zijn allemaal hartstikke schattig![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eens met deze post, behalve de roze kerstboom.
Vind ik heel erg leuk om weer te organiseren, maar moet even kijken hoe druk ik het dan heb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is Thanksgiving toch?
PF ga jij trouwens de sinterklaarsurprise ding organiseren?
Nu ik die discussie van gisteren zo teruglees moet ik wel een beetje gniffelen en jullie zijn allemaal hartstikke schattig
Pics als het zover is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Het is ook wel erg kitsch ja
Jij bent best wel vaak ziek, of niet? ik heb het gevoel dat je vaak post dat je je niet lekker voelt... Kommet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:23 schreef j.t het volgende:
Zo. Aardappelschijfjes waren best crispy. Volgende keer iets dikker snijden en dan zijn ze perfect.
Nu weer terug naar bank, voel me steeds minder ... en mn hoofd *AUW*
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net een half uur door de regen gefietst en ben doorweekt en enorm verkouden, nu vlucht ik naar mn vriendje omdat dat gezellig is en omdat mn kamer superkoud is.
Maar......
* MevrouwPuff is nu echt co-assistent af!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net een half uur door de regen gefietst en ben doorweekt en enorm verkouden, nu vlucht ik naar mn vriendje omdat dat gezellig is en omdat mn kamer superkoud is.
Maar......
* MevrouwPuff is nu echt co-assistent af!
Niet iedereen is ook zo handig om daadwerkelijk er op te letten dat zo'n melder piept. En om dat even snel door te geven aan de woningbouw. Paar jaar geleden kwam er om 10 voor 5 op vrijdag een mailtje binnen bij de woningbouw met als onderwerp 'verzoekje'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daar denk ik al over sigme!
Trouwens, vandaag een 24 jarige vrouw met kindje opgenomen met koolstofmonoxidevergiftiging wegens kapotte geiser in de douche!
Dus voor iedereen met gasverwarming: schaf echt zo'n melder aan, al zijn ze duur.
Niet doen. Krijg je alleen maar gedonder mee en als het voor de rechter komt, wordt de corporatie in het gelijk gesteld. Kun je beter via de huurcommissie spelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:46 schreef sigme het volgende:
En kort die huisbaas op de huur, Merel ook trouwens.
Iets goededoelerigs met de studentenvereniging organiseren? Een daklozendiner? Lichtjes in de duisternis uitdelen op straat of langs de deuren? Stomme sinterklaascadeautjes ruil avond? Een kerstdiner met andere studenten op je complex? Een kerstbezoekje aan de bijlmerbajes?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmm.. Hysterische kerstboom om de feestdagen leuker te maken, jeej
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Mini: jup will do! Ik heb ook leuke dingetjes voor erin gezin, shiny discoballen bijvoorbeeld
Die Red Sox boom zie ik dus al helemaal staan in een willekeurig huis in Boston met een keuken met van die lelijke donkerbruine houten keukenkastjes, grijze vloerbedekking en een stenen muur. En dan een lelijke bruine leren bank waar een vent op zit met een flesje Budweiser en een bierbuik van hier tot Tokyo. terwijl zijn vrouw met doodgeverft blond haar de turkey vult met kastanjes. Ondertussen komt zoon Chad binnen met een rugbybal onder zijn arm. Dochter Ashley zit boven op haar bed te bellen met haar roze telefoon.
Maarja ik heb verder ook geen associaties bij Red Sox ofzo.
Loop je je suf?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef sigme het volgende:
Ik heb sinds de komst van de hond niet meer zo'n mooi vrijdaglijstje gehad.
Het nieuwe hek scheelt een slok op een borrel.
Hmmm.. Ik wil wel langs oma's die helemaal alleen zittenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets goededoelerigs met de studentenvereniging organiseren? Een daklozendiner? Lichtjes in de duisternis uitdelen op straat of langs de deuren? Stomme sinterklaascadeautjes ruil avond? Een kerstdiner met andere studenten op je complex? Een kerstbezoekje aan de bijlmerbajes?
Als je ziekjes bent moet je lekker etenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Voor het eerst sinds jaren heb ik trouwens wel zin in kerstBoston
en dan O&N in NY
Oja, lijstje
o. dubbele boterham met pindakaas
l. spaghetti bolognese
d. boerenkool met gehaktbal
ben ziekjes![]()
Als je een leuke treft kan je een hele leuke kerst hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik wil wel langs oma's die helemaal alleen zitten!
Denk dat je dan ieder bejaardentehuis kan instappen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik wil wel langs oma's die helemaal alleen zitten!
Of gewoon zonder cadeautjes maar met een heleboel onverdeelde aandachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je dan ieder bejaardentehuis kan instappen.
En de meesten zijn heel blij als je langs komt met wat tijdschriften,haakwerk, wat lekker of bloemen.
Ik ben zo één die niet met lege handen gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of gewoon zonder cadeautjes maar met een heleboel onverdeelde aandacht
Is jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:44 schreef Swietje het volgende:
Mijn kerst en O&N worden saaai...Iemand die met mij wil feesten?
Afgelopen 3 weken aan het kwakkelen en nu begint het door te zetten. Dus denk dat je daarom denkt dat ik vaak ziek benquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij bent best wel vaak ziek, of niet? ik heb het gevoel dat je vaak post dat je je niet lekker voelt... Kommet?
Nee, die gaat op vakantie zonder mijquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Afgelopen 3 weken aan het kwakkelen en nu begint het door te zetten. Dus denk dat je daarom denkt dat ik vaak ziek ben![]()
Ik ga gewoon te lang door. Heb pas over een week vakantie, dus dan pas kan ik stoppen met werk. Dat is in mijn hoofd een redenatie. Ik mag niet ziek zijn vind ik zelf.
Discussie al vaak gevoerd op werk, dat we denken onmisbaar te zijn. Zijn we niet. Maar ja als je je klas overdraagt aan inval, heb je daarna alleen maar meer werk op je dak. Want het gebeurt nooit zoals jij wilt. Mn beeld van hoe de kinderen hun werk hebben gemaakt is er niet meer. Etc.
Ah zo. Nou dan lekker vroeg naar bed en even lekker gezond eten. Het si ook zo zonde als je vakantie hebt en je bent ziek!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Afgelopen 3 weken aan het kwakkelen en nu begint het door te zetten. Dus denk dat je daarom denkt dat ik vaak ziek ben![]()
Ik ga gewoon te lang door. Heb pas over een week vakantie, dus dan pas kan ik stoppen met werk. Dat is in mijn hoofd een redenatie. Ik mag niet ziek zijn vind ik zelf.
Discussie al vaak gevoerd op werk, dat we denken onmisbaar te zijn. Zijn we niet. Maar ja als je je klas overdraagt aan inval, heb je daarna alleen maar meer werk op je dak. Want het gebeurt nooit zoals jij wilt. Mn beeld van hoe de kinderen hun werk hebben gemaakt is er niet meer. Etc.
GMTAquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:dan ga je toch niet in je vakantie ziek zitten wezen?
Goed voor je vertrouwen in de mensheid!quote:Toen kwam er een vrouw en die gaf me haar strippenkaart,
Zij moeten maar zorgen dat die opladere het doet had hij als antwoord gekregen (oh ja dat doet een 40-urige werkweek dus met mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef Perruche het volgende:
Oh en in het kader van "er gebeurt wat in je leven"
Ik was dus gisteren in Den Haag blijven pitten want kon niet meer terug naar huis. Vanmorgen in de trein langs een dorpje op weg naar huis want ik moest even ergens langs. En ik moest met de bus. met een OV kaart die ik in geen dagen heb gebruikt. Dus ik ging in de bus, maar kon niet inchecken want de incheckding deed het niet.
Op de terugweg ging ik dus helemaal blank die bus in, wil inchecken, zegt dat ding "saldo te laag". Dus ik denk ja kut, even opladen, ik had ook geen cash. Maar dat mocht al niet van die buschauffeur. Want ik moest niet zo dom zijn en en zorgen dat er geld op stondOk ja sorry denk ik dan. Nou toen mocht ik dus toch opladen, doet die oplader het niet
Dus die buschauffeur helemaal pissig en wil 'ie me de bus uitzetten
Toen kwam er een vrouw en die gaf me haar strippenkaart, gered
. Maar ik voelde me echt zo uitschot dat ik niet kon betalen, maar die buschauffeur was ook wel een stuk sjagrijn.
OH, ik snap het welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan ga je toch niet in je vakantie ziek zitten wezen?
Volgens mij is 80% van de leerkrachten in NL alleen in de vakanties ziek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Nou dan ben je een goede medewerkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OH, ik snap het wel![]()
Ik heb nu ook vakantie. En een griepje oid waar ik al weken mee rondloop
Buschauffeursquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef Perruche het volgende:
Oh en in het kader van "er gebeurt wat in je leven"
Ik was dus gisteren in Den Haag blijven pitten want kon niet meer terug naar huis. Vanmorgen in de trein langs een dorpje op weg naar huis want ik moest even ergens langs. En ik moest met de bus. met een OV kaart die ik in geen dagen heb gebruikt. Dus ik ging in de bus, maar kon niet inchecken want de incheckding deed het niet.
Op de terugweg ging ik dus helemaal blank die bus in, wil inchecken, zegt dat ding "saldo te laag". Dus ik denk ja kut, even opladen, ik had ook geen cash. Maar dat mocht al niet van die buschauffeur. Want ik moest niet zo dom zijn en en zorgen dat er geld op stondOk ja sorry denk ik dan. Nou toen mocht ik dus toch opladen, doet die oplader het niet
Dus die buschauffeur helemaal pissig en wil 'ie me de bus uitzetten
Toen kwam er een vrouw en die gaf me haar strippenkaart, gered
. Maar ik voelde me echt zo uitschot dat ik niet kon betalen, maar die buschauffeur was ook wel een stuk sjagrijn.
Nee ik weet het, maar kost een hoop tijd en energie ook om een klas weer normaal op de rit te krijgen na inval. Ook al vind ik het geweldig dat ze er zijn!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan ga je toch niet in je vakantie ziek zitten wezen?
Ik begin de vraag " lust je broccoli" te snappenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:
Ok definitief lijstje
O: croissantje, thee
T: zakje worteltjes, banaan
L: 2x brood met hummus, beetje aspergesoep
T: handje chips, 2 blokjes chocolade
D: halve broccoli, vegaschijf met pepersaus
T: zo gemberdrankje maken
Mooi lijstje! Lekkernijen & gezondghedenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:54 schreef Perruche het volgende:
Ok definitief lijstje
O: croissantje, thee
T: zakje worteltjes, banaan
L: 2x brood met hummus, beetje aspergesoep
T: handje chips, 2 blokjes chocolade
D: halve broccoli, vegaschijf met pepersaus
T: zo gemberdrankje maken
Groentequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begin de vraag " lust je broccoli" te snappen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:52 schreef mspoez het volgende:
Goed voor je vertrouwen in de mensheid! [ afbeelding ]
Ja dat denk ik ook maar dat denken zij nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Zij moeten maar zorgen dat die opladere het doet had hij als antwoord gekregen (oh ja dat doet een 40-urige werkweek dus met mij)
Ze zijn er nog welquote:
Dankje! Ik moet nog zelf even een receptje zoeken, meestal doe ik gewoon stukje verse gember raspen en dat koken in water met wat kardemom en wat ik verder heb, en dan soms met zwarte thee en citroen ofzo, soms zonder, soms met melk, soms zonder. Gember maakt je zo heerlijk warm van binnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Lekkernijen & gezondgheden.
Mag ik uitleg / recept gemberdrankje?
Sinds ik hier kom eet ik steeds vaker broccoliquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
Snij het tot groot verdriet van vriendje overal doorquote:
Weet jij een bejaardenhuis in Amsterdam? Volgens mij zit er 1 bij Amstel of niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben zo één die niet met lege handen gaat
Als ze er echt niet meer uit kunnen kan je ze met zo weinig blij maken
Op nieuw markt zit er 1, en ook op de plantage middenlaan....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet jij een bejaardenhuis in Amsterdam? Volgens mij zit er 1 bij Amstel of niet?
Woon aan de ander kant van het landquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet jij een bejaardenhuis in Amsterdam? Volgens mij zit er 1 bij Amstel of niet?
ik heb ook een hele broccoli op vandaag..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook al een mooi lijstje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena
Puff
Tink, beterschap.
LIjst "
O: 500 gr vla
T's: appel, peer, tomaat, kwart komkommer, kerriesoep
L: 3 boterhammen lever, tomatencremeseop met ballen
T's: boterham kaas, blokje choco, sinaasappel
L: 6 stronkjes witlof, ham, kaas, restje stoofvlees
T: bakje chips en cola-berenburg.
Dit typ ik vanaf mijn nieuwe laptop die om 16.00 is geleverd, hoe tof is dat?
Is dat fijner een netbookje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook al een mooi lijstje.
Tof van de laptop. Mijn netbookje is helaas stuk gegaan, eergister. Nu werk ik vanaf zo'n enorm loeder (van een laptop). Voordeel: ik heb weer léëstèkens. Nadeel: de i is stroef en dus type ik nogal wat i-loos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op tijdquote:
Welterusten Sigme, knappe vrouw!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Tof uniek! Met voorgeinstalleerde software? Je bent al snel online
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
He hai! Ik zit een beetje met een moreel dilemma. Misschien heeft iemand advies. Let op, erg lang verhaal, haha.Kan de vriendin die de mails krijgt dat niet beter doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik snap wel wat je bedoelt. What about die vriendin van jou? Die gaat toch niet in op avances van je ex?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, wat jullie zeggen: ik heb er ook eigenlijk niks mee te maken.
Ik vind het alleen zo kut voor dat meisje (en ik ken haar niet eens). Kijk, een slippertje ofzo, dat kan altijd gebeuren. Maar hij gaat actief op zoek naar andere vrouwen. Dat vind ik gewoon zo laag
Al is de leugen nog zo snel..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, wat jullie zeggen: ik heb er ook eigenlijk niks mee te maken.
Ik vind het alleen zo kut voor dat meisje (en ik ken haar niet eens). Kijk, een slippertje ofzo, dat kan altijd gebeuren. Maar hij gaat actief op zoek naar andere vrouwen. Dat vind ik gewoon zo laag
Nou, Coco heeft dus wel 1,5 jaar van haar leven aan die gast verspild...quote:
Nee nee. Ze kwam even bij mij checken of het diezelfde jongen was. En toen ze erachter kwam dat hij een vriendin heeft, heeft ze de boel meteen afgekapt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. What about die vriendin van jou? Die gaat toch niet in op avances van je ex?
heb je wel eens Buddha's Hand citroen gezien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd zo grappig uitzien
Ja, en misschien denk ik nu wat ver, maar ze zijn allebei van mijn leeftijd (29). Dus op een leeftijd waarop je waarschijnlijk allerlei grote beslissingen gaat nemen (trouwen, kinderen). En met dat in het achterhoofd vind ik het extra rot. Aan de ene kant vind ik dat ze het recht heeft dat te weten, aan de andere kant zijn het mijn zaken niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, Coco heeft dus wel 1,5 jaar van haar leven aan die gast verspild...
Hm... nou ja meer kan je dan niet doen Hoe kut het ook is, het is niet jouw pakkie aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee nee. Ze kwam even bij mij checken of het diezelfde jongen was. En toen ze erachter kwam dat hij een vriendin heeft, heeft ze de boel meteen afgekapt.
Geloof dat hij nog steeds niet doorheeft dat wij vriendinnen zijn :p
Getver, maar als Coco gaat waarschuwen lijkt het alsof de jaloerse ex komt stokenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, Coco heeft dus wel 1,5 jaar van haar leven aan die gast verspild...
Ha!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
heb je wel eens Buddha's Hand citroen gezien?
[ afbeelding ]
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. En dan zie ik er zo zielig uit, haha. 10 jaar verder, getrouwd, maar blijkbaar kan ik die ene kerel niet vergetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver, maar als Coco gaat waarschuwen lijkt het alsof de jaloerse ex komt stoken
Gaaf he! Ook dragon fruit, rambutan of zuurzak vind ik super gaaf. Eigenlijk zijn wortels ook al vet, gewoon dat ze al zo oranje zijn is cool.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha!
Nee, die had ik nog nooit eerder gezien. Ik vind fruit/groenten in zo'n vormen altijd zo fascinerend. Is toch geweldig dat er dingen in zo'n vormen kunnen groeien?
Ik zit nu te googlen op "weird looking fruit"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gaaf he! Ook dragon fruit, rambutan of zuurzak vind ik super gaaf. Eigenlijk zijn wortels ook al vet, gewoon dat ze al zo oranje zijn is cool.
Dat idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver, maar als Coco gaat waarschuwen lijkt het alsof de jaloerse ex komt stoken
Lekker weekend morgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:24 schreef Viking84 het volgende:
Op school loopt het wel los, denk ik.
Leuk dat je vriendje gaat ophalen morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:30 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb nu weer internetz, dus even de grote pc aanzetten en de makelaar mijn paspoort doormailendan kan hij morgen de woningver mailen dat hij de perfecte koopster heeft gevonden
Wat heerlijk Limburgs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar fijn hoor, lekker dicht bij je familie wonen.
Mijn zusje en haar vriend hebben pas een appartement geaccepteerd in het dorp waar de hele familie van mijn moeder (behalve mijn ouders zelf) woont, dan zijn ze ook meteen een stuk dichter bij Utrecht.Nu ik nog...
Are you pondering what I'm pondering?
Heb je bronnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ik had graag veel eerder en met meer details willen weten waar mijn ex toen mee bezig was, ipv achteraf
PF, kalkoen is inderdaad heel erg kerstig, in EngelandNigella doet 'm in een emmer en gooit er dan een paar liter cola bij (marinade). En op Boxing dag (=onze 2e kerstdag) maken ze sandwiches van de restjes
(kalkoen, niet de cola).
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb je bronnen(voor de kalkoen..)
Nigella's heupen horen niet in 'slank'.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
http://smaak.crumm.nl/template_permalink.asp?id=395
http://www.uttertrivia.com/christmasturkey.php
Niet erg wetenschappelijk verantwoord, misschien zijn ze eerder overtuigd van youtube:
Nigella
Jij heel veel plezier! Geniet van je weekje weg. Ga je samen met je vriendin?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:
Lastig verhaal Coco, goede raad is duur. Ik weet het ook niet! Sorry![]()
Zo koffer gepakt voor weekje wegNu nog wat laatste dingen doen, slapen en morgen lekker weg!
Heb alleen nog heel veel huiswerkstress wat maandag na de vakantie af moet zijn en dat ga ik zo hard niet redden...
Waar ik heen ga op vakantie is ook geen internet of zo, dus eigenlijk kan ik dan vrij weinig
Nee, absoluut geen type voor 't zeilen, hihiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij heel veel plezier! Geniet van je weekje weg. Ga je samen met je vriendin?
ik ook! In m'n nieuwe, hopelijk warme hardloopjack. En met muts op en handschoenen aan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgen. Morgenochtend eerst hardlopen. Op een lege maag, maar met een onbezwaard gemoed.
Duutserquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Duutser! Zondag nog 2 weken...Het gaat zo fijn tussen ons de laatste tijd, en dat maakt de afstand lastig. Maar, des te fijner is het om elkaar weer te zien, de 31ste! En dan blijf ik wel 8 hele dag daar, dus dat is ook tof...
1 afgewezen, ik kreeg vandaag zelfs een brief in de brievenbus! 2 nog niets gehoord, maar die is ook nog maar een weekje onderweg...Morgen weer eens verder kijken voor vacatures.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]liefde
. Alles goed in het Zweedse? Nog nieuws mbt je sollicitaties?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Perruche het volgende:
Sinds ik hier kom eet ik steeds vaker broccoli
Had je indertijd gewild dat iemand het jou vertelde? Het is geen nieuws dat je graag hoort en misschien krijgt degene die het nieuws brengt rotte vis naar het hoofd, maar boy, ik zou liever nu weten dat m'n vent een vreemdganger is dan pas als ik zwanger was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, en misschien denk ik nu wat ver, maar ze zijn allebei van mijn leeftijd (29). Dus op een leeftijd waarop je waarschijnlijk allerlei grote beslissingen gaat nemen (trouwen, kinderen). En met dat in het achterhoofd vind ik het extra rot. Aan de ene kant vind ik dat ze het recht heeft dat te weten, aan de andere kant zijn het mijn zaken niet.
Vind het maar lastig
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je indertijd gewild dat iemand het jou vertelde? Het is geen nieuws dat je graag hoort en misschien krijgt degene die het nieuws brengt rotte vis naar het hoofd, maar boy, ik zou liever nu weten dat m'n vent een vreemdganger is dan pas als ik zwanger was.
wat tof, California!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, ik zie mijn vriendje als het goed is over vijf weken alweer.
Maar eerst nog even naar een supergroot congres in California.
Dat zegt nietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:57 schreef Swietje het volgende:
[..]
Nee, absoluut geen type voor 't zeilen, hihi
'Als je haar maar goed zit en o jee als je geen föhn bij je hebt en je hakken niet aan kunt'.
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat zegt niets
Ik vind dat wij een keer samen moeten zeilen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |