Lisa zou een goede keuze zijn; uitstraling en wat een strot...leuke meidquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:50 schreef Lesterr het volgende:
- Intwine, maar die zijn helaas uit elkaar.
- berget lewis als de souldiva van Nederland, gewoon een duidelijke stijl dat een beetje afwijkt van de rest,
- Lisa Lois, dijk van een stem.
- En anders gewoon een rap en zang duo. Brace met Keizer ofzo.
Ik denk in iedergeval dat we moeten afwijken en een duidelijk bepaald soort stijl moeten kiezen. Oh en die midtempo nummers gewoon afschaffen.
Gewoon NIKS dat van de TROS komt, opgelost slotjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 05:34 schreef female81 het volgende:
En géén verkeerd gekozen achtergrondkoortje erbij met een lulligheids-gehalte dat het geheel weer teniet doet.
Er blijft altijd zo'n merkwaardige spruitjesgeur kleven aan wat wij jaarlijks inzenden, zelfs al dóen we een poging tot glamour.
Ben Saunders met al zijn tattoo's was achteraf gezien misschien niet zo gek geweest, met een rocknummer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
Ben Saunders lijkt me wel watOf anders zijn broer Dean.
maar nu heb ik er eenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:40 schreef Specularium het volgende:
Gewoon Katja sturen met dat kutnummer over die computer.
Succes gegarandeerd.
Dat zou een stunt zijnquote:
Ik vrees dat bekende artiesten niet meer willen, maar voor aankomend talent is deelname aan het esf toch wel een mooie ervaring lijkt me. Misschien moet de TROS samenwerken met een commerciele zender. Al zie ik dat never nooit gebeuren. Heb zo'n idee dat de TROS volgend jaar voor Thomas Berge of die Tim Douwsema (??) kiest...omdat: jongquote:Op vrijdag 13 mei 2011 05:34 schreef female81 het volgende:
Caro Emerald.
Maar daarvan weet je van tevoren al dat zij daar geen zin in heeft.
Stuur anders volgend jaar Adlicious, die momenteel in X-Factor zit. Dat groepje kan zingen, durft te bewegen op het podium, en schreeuwt qua image in alle opzichten 'Eurovisie Songfestival'. Ze hebben iets waarvan ik het gevoel heb dat ze het aan de andere kant van Europa ook nog zouden kunnen snappen (en over de 3J's had ik nog vóór de nationale finale al gezegd dat ze op dat gebied een probleem hadden).
En dan moet er wel een producer/tekstschrijver ingeschakeld worden die begrijpt wat er anno nu 'leeft', want anders wordt het nog niks. En géén verkeerd gekozen achtergrondkoortje erbij met een lulligheids-gehalte dat het geheel weer teniet doet.
Er blijft altijd zo'n merkwaardige spruitjesgeur kleven aan wat wij jaarlijks inzenden, zelfs al dóen we een poging tot glamour.
Waarom zie je het dan gebeuren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vrees dat bekende artiesten niet meer willen, maar voor aankomend talent is deelname aan het esf toch wel een mooie ervaring lijkt me. Misschien moet de TROS samenwerken met een commerciele zender. Al zie ik dat never nooit gebeuren. Heb zo'n idee dat de TROS volgend jaar voor Thomas Berge of die Tim Douwsema (??) kiest...omdat: jongmaar dan zullen ze of weer een schijtnr hebben of de presentatie klopt niet...
Topperquote:
Je bedoelt dat van thomas en tim ? Artiesten die bij de TROS horen/passen en aangezien de TROS niet eens een fatsoenlijke nationaal songfestival kan organiseren, en ook dit jaar weer bewijzen niet verder mee te denken over het totaalplaatje zie ik weer een verloren jaar aan komen. Dit jaar dacht de 'vakjury' ook te weten dat hele rustige liedjes niet werken op het ESF..vandaar ook dat Oostenrijk en Finland o.a. door zijn gegaan.quote:
Het moet natuurlijk wel iemand zijn die behoorlijk kan zingen, anders word je alsnog afgestraft door de jury. Maar het begint inderdaad met een goed liedje, wat we al jaren al niet meer hebben kunnen sturen. Gewoon een oeverloos rijtje B-artiesten als Do, Glennis Grace, Kane, 'die en die' uit Idols en al dat soort namen die ieder jaar weer langskomen, voegen zonder een goed lied ook niets toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef CommanderKeen het volgende:
Er zijn talloze Nederlandse acts die gestuurd kunnen worden en die hoge ogen zouden kunnen gooien. Maar de denkfout die jullie maken, net als degenen die er de laatste jaren over gaan, is dat, als we maar een goede zanger/zangeres sturen dat het dan wel goed komt. Het gaat in eerste instantie nog altijd om het liedje en hoe je dat presenteert. De kwaliteit van de zang is echt van ondergeschikt belang.
Elke willekeurige Caro Emerald-hit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:55 schreef CommanderKeen het volgende:
Misschien een interessantere vraag in plaats van maar wat random acts te gaan noemen: welke Nederlandse hit van de afgelopen jaren zou ook goed hebben gescoord op het ESF?
Armin v. Buuren ft. Sharon den Adel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:55 schreef CommanderKeen het volgende:
Misschien een interessantere vraag in plaats van maar wat random acts te gaan noemen: welke Nederlandse hit van de afgelopen jaren zou ook goed hebben gescoord op het ESF?
Amen to that!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Velzen samen met Within Temptation
Denk dat dit het wel goed zou doen:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:55 schreef CommanderKeen het volgende:
Vind zelfs dat nog wat vlakjes. Mag nog krachtiger van mij.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:55 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik zou d'r ook wel met een beat van Bas Bron willen zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Vind zelfs dat nog wat vlakjes. Mag nog krachtiger van mij.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 05:34 schreef female81 het volgende:
Stuur anders volgend jaar Adlicious, die momenteel in X-Factor zit. Dat groepje kan zingen, durft te bewegen op het podium, en schreeuwt qua image in alle opzichten 'Eurovisie Songfestival'. Ze hebben iets waarvan ik het gevoel heb dat ze het aan de andere kant van Europa ook nog zouden kunnen snappen (en over de 3J's had ik nog vóór de nationale finale al gezegd dat ze op dat gebied een probleem hadden).
En dan moet er wel een producer/tekstschrijver ingeschakeld worden die begrijpt wat er anno nu 'leeft', want anders wordt het nog niks. En géén verkeerd gekozen achtergrondkoortje erbij met een lulligheids-gehalte dat het geheel weer teniet doet.
Het is helemaal een klasse act als Kim Holland erbij betrokken wordt en zij de bron is waardoor de man het AAH geluid maakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet iets.
We kunnen een oude, bejaarde man sturen. Chique aangekleed, chique kostuum. Hij gaat op het podium zitten ( niet op een stoel, gewoon op dat podiumgedeelte).
We laten hem stil zitten. Om de 20 seconden beweegt hij de microfoon richting zijn mond. Elke derde keer dat hij dit doet, maakt hij een bepaald geluid ( "Aahh"). De derde keer dat hij dat geluid maakt, komt er tegelijkertijd vuurwerk zo aan de zijkant.
Echt, ik vind dit geweldig![]()
Het is "Apart" en kan echt niet als laatste eindigen.
Nee, want dan is het weer te veel zo van "Wij moeten aandacht, zie de aandachtshoer".quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Het is helemaal een klasse act als Kim Holland erbij betrokken wordt en zij de bron is waardoor de man het AAH geluid maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |