810 bedoel je. GA begint bij de Peizerweg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op spoor 50 passen wel 6 bakken, maar dan moet je ff over de overweg
Dan is het handiger om GA te gebruiken.
Die ja, precies naast Niemeyer dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
810 bedoel je. GA begint bij de Peizerweg.
Zo wordt dat op de post ook genoemd. "Even rangeren via Niemeyer". Enige probleem is dat je dan een binnenkomende trein uit Roodeschool of Delfzijl op Groningen Noord moet vasthouden, anders kun je niet meer naar Niemeyer. Een extra bediend sein aan de andere kant van de Peizerweg zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ja, precies naast Niemeyer dus
Leuk reisje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef MCH het volgende:
Komende vrijdag ook weer eens op pad met de Deutsche Bahn voor een weekendje Berlijn. Het begint al gelijk goed, want vanwege de doorvaart van een cruiseschip is er geen treinverkeer tussen Nieuweschans en Leer (we vertrekken vanaf Groningen). Daarna nemen we de RE richting Munster om in Rheine over te stappen op de IC naar Berlin Hbf. Hopelijk niet te veel vertraging tot Leer anders zijn we behoorlijk screwed.
Maandag is de terugreis met wat interessanter treinmaterieel. Vertrek om 1749 vanaf Hbf met de ICE naar Hannover. Daar hebben we een overstaptijd van 21 minuten om vervolgens op de ICE vanuit Frankfurt naar Oldenburg te reizen. Het laatste stukje met de DB wordt afgelegd in de RE naar Leer, waar we opnieuw een krappe aansluiting van 5 minuten op de laatste trein naar Groningen hebben. We reizen met 9 personen, met twee reserveringen voor 4 en 5 personen. De prijs was voor het DB gedeelte 52 euro.
Voorlopig niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef Hugo__Boss het volgende:
Wanneer kunnen wij studenten met een weekabonnement en weekend kortingskaart nou eens op saldo gaan reizen met de trein? Geen kenners hier? Zou hier namelijk graag gebruik van willen maken, scheelt weer wat gedoe
Ik dacht dat dit tijdstip op 8.45u gezet was?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je op een doordeweekse dag om 8:59 uur incheckt om de trein van 9:01 uur te halen berekent het ding het volle pond
8:55 uur blijkt dus uit de video van Roel Geeraerdts van RTLquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit tijdstip op 8.45u gezet was?
quote:Arnhem
Maandag 18 Oktober 15:30
Oorzaak
Rond Arnhem rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.
Reisadvies
Oh, het was me niet duidelijk dat er bussen reden, dat is me met mijn maandagochtendhoofd ontgaan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Omdat die sprinter, die normaal naar Rhenen rijdt, nu naar Veenendaal de Klomp rijdt. Dat is logistiek gezien wat makkelijker. Vanaf De Klomp rijden bussen naar Veenendaal Centrum en Rhenen. En in Ede-Wageningen die sprinter zien staan kan kloppen, want na Veenendaal de Klomp rijdt de trein leeg naar Ede-Wageningen om daar te kunnen keren.
quote:Utrecht C-Arnhem/Ede-Wageningen/Rhenen
Maandag 18 Oktober 16:12
Oorzaak
Tussen Maarn en Veenendaal-De K rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen tussen Driebergen-Zeist en Ede-Wageningen.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.
Reisadvies
Reizigers tussen Utrecht C en Nijmegen kunnen omreizen via 's-Hertogenbosch.
Dat was ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Zei iemand iets over Murphy's law?
[..]
Ik reis al jaren op dit traject, maar er is nog nooit ook maar één bus ingezet op Veenendaal - de Klomp.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Zei iemand iets over Murphy's law?
[Er rijden stopbussen tussen Driebergen-Zeist en Ede-Wageningen.]
Nou, je ziet wat ervan komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |