ik moet The Notebook weer eens herkijkenquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:18 schreef Paul-89 het volgende:
Daar is ie weer........![]()
[ afbeelding ]
Nummer past wel bij jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:18 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stoere man! heja heja ho!quote:
1 liter?! Damnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had gisteren bijna de halve liter in 1 keer opgegeten....toch maar wat bewaard voor vandaag.
en dennis weening lijkt mij ook een puike gast, hoop dat ie iets gaat vertellen over Exp Robinson....
maar tis geen lekekr wijf......duys...
[ afbeelding ]
quote:Stemmen
De tweede stemronde loopt van donderdag 21 oktober 10:00 uur (en geen minuut eerder) tot 22 oktober 14:00 uur (en geen minuut later). Eerder of later uitgebrachte stemmen zijn ongeldig en worden niet meegeteld.
Bel of sms
De stemnummers voor de AVRO Gouden RadioRing 2010 zijn:
SMS naar 5200 (Tarief ¤ 0,35)
Tik in:
Ring 1: AVRO Arbeidsvitaminen
Ring 2: Ekstra Weekend
Ring 3: GIEL!
Bellen kan ook, naar: 0909-8855.
AVRO Arbeidsvitaminen van 3FM kies 1,
Ekstra Weekend van 3FM, kies 2
Giel van 3FM, kies 3
Ja en ik maar denken dat het een grap wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, zetten ze nou serieus de nieuwe van Duffy op de playlist?!
ook een leuk filmpje van hun.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Qunix het volgende:
Jaaa!!!!!
New Kids On The Block makers kijken EkStra Weekend
Omdat ie als 3 drie druppels water lijkt op hun vorige plaat? (niet dat ze dat trouwens ervan weerhoudt om MH te makenquote:
kun je dat tegen die tijd nog ff een keer posten. dan denk ik er aanquote:
Had gehoopt dat het een grap was, helaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ik maar denken dat het een grap was![]()
Racing Rats @ Spotify
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je dat tegen die tijd nog ff een keer posten. dan denk ik er aan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:18 schreef Paul-89 het volgende:
Daar is ie weer........![]()
[ afbeelding ]
niet mee eens. Hele album is tof en dit nummer ook, vind et ook niet opvallend veel op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat ie als 3 drie druppels water lijkt op hun vorige plaat? (niet dat ze dat trouwens ervan weerhoudt om MH te maken)
en dat is het kenmerk van goede jingles. stenders kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:32 schreef Waalwijker het volgende:
Haha, ik moet élke keer weer lachen om die jingles. Wat ENORM slecht eigenlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |