Domien is een lekker wijfquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat dit betekent.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telefoonsysteem vloog er plotseling weer uit.
de mijne is bijne op. 1 of ander ah excellent ding. valt tegenquote:
Huismerk van de AH? Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne is bijne op. 1 of ander ah excellent ding. valt tegen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:00 schreef Waalwijker het volgende:
Let's go met DIE LUCHT, de kazoo's, terug in de tijd, de voicelift, Uit Het Raam en al die andere onzin!
huismerk idd....weet al niet eens meer welke. bodem was keihard en er lag weinig op. smaak wel aardig....nu danio appelkaneel. lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huismerk van de AH? Nog nooit gehad. Ik ga toch meestal voor zo'n merk ding (Dr Oetker). Vandaag Casa Di Mama (Texas viel wat tegen). Denk dat de Big Americans toch wel mijn favo is
.
+1quote:
je 3fm-loze week zit er weer op?quote:
Oeh nice, enoyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huismerk idd....weet al niet eens meer welke. bodem was keihard en er lag weinig op. smaak wel aardig....nu danio appelkaneel. lekker
[..]
+1
[..]
je 3fm-loze week zit er weer op?
Zolang het niet over Expeditie Robinson of So you think you can dance gaat vind ik het prima.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:10 schreef Waalwijker het volgende:
Heb echt zin in vanavond, Dennis lijkt me echt een toffe gast.
issie ook, hij is van de tijd dat rudy nog op dinsdag zat met mya en dat op vrijdag na 22 3v12 XL op de radio was, nostalgiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:10 schreef Waalwijker het volgende:
Heb echt zin in vanavond, Dennis lijkt me echt een toffe gast.
had gisteren bijna de halve liter in 1 keer opgegeten....toch maar wat bewaard voor vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |