quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ah, mooie OP zeg, is 'ie vernieuwd?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:55 schreef Waalwijker het volgende:
GoedeAVOND!![]()
Lekker een avondje Ekstra Weekend. Ben vooral benieuwd naar het verhaal van Dennis over Expeditie Robinson.
Dat klote KPN blijft ook bezig hier, blijf toch rekeningen krijgen van die geldwolfen van ¤33,- terwijl ik echt alles heb opgezegd..quote:
Meen je niet?! Dat is wel slecht natuurlijk. Boefjes zijn hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat klote KPN blijft ook bezig hier, blijf toch rekeningen krijgen van die geldwolfen van ¤33,- terwijl ik echt alles heb opgezegd..
Smakelijk en tot straks..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
fart falers komt eraan. ik ga boodschappen doen en wat te eten in elkaar draaien. om 19u ben ik er weer
lolquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef Waalwijker het volgende:
Is het echt een heel erge wijvenopmerking als ik zeg dat Bart dezelfde kleren aan heeft als woensdag.![]()
Je doet een domiennetje?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef Waalwijker het volgende:
Is het echt een heel erge wijvenopmerking als ik zeg dat Bart dezelfde kleren aan heeft als woensdag.![]()
Ik zie Bart echt voor me als iemand die alleen op z'n flatje in Hilversum woont, en dat ie eigenlijk de hele dag daar maar een beetje rondhangt, alles gewoon overal neerflikkert en dat dan maar de volgende dag gewoon maar weer aandoet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:25 schreef -Hans- het volgende:
Nog mensen hiero die naar Saturday Night Fever XX gaan? lekker feesten
Alleen is ie getrouwd, heeft dacht ik minstens 1 kind en woont in de omgeving van Lisse. Maar verder klopt het best wel!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik zie Bart echt voor me als iemand die alleen op z'n flatje in Hilversum woont, en dat ie eigenlijk de hele dag daar maar een beetje rondhangt, alles gewoon overal neerflikkert en dat dan maar de volgende dag gewoon maar weer aandoet.![]()
* visualising *quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik zie Bart echt voor me als iemand die alleen op z'n flatje in Hilversum woont, en dat ie eigenlijk de hele dag daar maar een beetje rondhangt, alles gewoon overal neerflikkert en dat dan maar de volgende dag gewoon maar weer aandoet.![]()
Best erg dat je dat weet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen is ie getrouwd, heeft dacht ik minstens 1 kind en woont in de omgeving van Lisse. Maar verder klopt het best wel!
Tja. Ik ben nou eenmaal erg goed in het onthouden van weetjes waar ik in het echte leven geen ene reet aan heb.quote:
Weet je dan toevallig ook of Bart die mixjes allemaal zelf maakt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja. Ik ben nou eenmaal erg goed in het onthouden van weetjes waar ik in het echte leven geen ene reet aan heb.
aleen dat kind wist ik niet....maar dat is toch eigenlijk allemaal basiskennis??quote:
Goed bezig, kerel !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:30 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nog ff een half uurtje meepikken van de beste bart van nederland
en ik doe vandaag een hansie....eet pizza
Buddy Holly!
Uh... ja... als 3FM-freak wel ja. Maar ik ben er niet zo geïnteresseerd in eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aleen dat kind wist ik niet....maar dat is toch eigenlijk allemaal basiskennis??
Zo goed ken ik 'em ook weer niet, maar hij zit/zat wel in de producelarij, dus het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Weet je dan toevallig ook of Bart die mixjes allemaal zelf maakt?
scheer je weg dan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Uh... ja... als 3FM-freak wel ja. Maar ik ben er niet zo geïnteresseerd in eigenlijk.
dat moet wel. tzijn namelijk uitermate knappe mixjes, dat kan alleen de beste bart van nederland!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo goed ken ik 'em ook weer niet, maar hij zit/zat wel in de producelarij, dus het zou me niks verbazen.
Mmmoke. Nouja, dat soort informatie lijkt me juist interessanter dan waar hij woont en hoeveel kinderen hij heeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo goed ken ik 'em ook weer niet, maar hij zit/zat wel in de producelarij, dus het zou me niks verbazen.
Telefoonsysteem vloog er plotseling weer uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:49 schreef gerbenp het volgende:
Wat was er kapot aan de studio? Las ik hier terug.. zaten ze in de ER toen?
grapje lieverdquote:
Eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mmmoke. Nouja, dat soort informatie lijkt me juist interessanter dan waar hij woont en hoeveel kinderen hij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |