Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, omdat Bram hier geen protest tegen aantekende, dus wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Immateriele schade is ook schade.
Je kunt alleen geen schadevergoeding krijgen zonder veroordeling.
Overigens noemde Pesman Dhr. Wilders net 'een crimineel'. Hij is toch nog alleen maar verdachte!
Ik zou, als ik Wilders was, Pesman aanklagen wegens smaad.
Ja, hij had het over het zwaarder straffen van criminelen, zoals in dit geval Dhr. Wilders.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, omdat Bram hier geen protest tegen aantekende, dus wel.
Vond het ook frappant dat Pesman daarin niet gecorrigeerd werd door de rechter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Immateriele schade is ook schade.
Je kunt alleen geen schadevergoeding krijgen zonder veroordeling.
Overigens noemde Pesman Dhr. Wilders net 'een crimineel'. Hij is toch nog alleen maar verdachte!
Ik zou, als ik Wilders was, Pesman aanklagen wegens smaad.
Van het proces?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
Linkje naar online stream? Ik ben 'm kwijt.
Die had ik net ook. Zie ik het neukertje van Bram.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Van het proces?
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Voor op de mediaplayer: http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
Linkje naar online stream? Ik ben 'm kwijt.
Kleine schorsing. Proppen ze het journaal ertussen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die had ik net ook. Zie ik het neukertje van Bram.
De schade aan Nederland zit nog dieper. Dat herken je aan de afkeer voor de islam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:51 schreef Ironhide het volgende:
Rabbae: "De schade die de moslims lopen is diep, heel diep..."
Tja, ik denk dat het Marokkaanse addergebroed de eigen gemeenschap meer schade berokkent dan Wilders met zijn uitlatingen.
Het is ook een leugenaar:quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:02 schreef gamezz het volgende:
RacismeHij doet net alsof moslims een apart ras zijn.
Hij is hier al 44 jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:07 schreef tntkiller het volgende:
Jezus zit te kijken .....die rabea(hoe je het ook schrijft) hoe lang woont hij nou in Nederland....kan hij nu niet eens behoorlijk Nederlands gaan leren, het is amper te verstaan wat hij nou allemaal uitkraamt.
GroenLinks is nog fouter dan de PvdA, en dat wil wat zeggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef Morendo het volgende:
Rabbae is ooit lijsttrekker geweest van GroenLinks. So far, voor het liberale van die partij.
Nou nee, ik vind "de slachtoffers" tot op heden buitengewoon amusantquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben de PVV-ers nou ineens moeite met een rol voor de slachtoffers in een strafproces?
Niet alleen PVVérs maar elk weldenkend mens schaamt zich rot voor dit schijnprocesquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben de PVV-ers nou ineens moeite met een rol voor de slachtoffers in een strafproces?
huur wel even een tolk in...iets van kleuter naar ABN vertaler.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
![]()
Ik kan helaas nu niet kijken, hopelijk vanmiddag wel. Het klinkt iig wel weer gezellig
En dat is geen 10 %. Het is een meerderheid (quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef Mylene het volgende:
Jezus man, heb je de Marokkaanse reljongeren weleens meegemaakt? Wat die wel niet roepen?
Het eerste overtuigende argument van vandaagquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:20 schreef Ironhide het volgende:
Om Rabbae tegemoet te komen in zijn kritiek, bij deze graag uw attentie voor een exponent uit de 90%-categorie ("de goede Marokkanen"):
[ afbeelding ]
•
Ach, ttv Fortuyn werd er ook gewoon aangifte gedaan door 'beledigde' moslims. Er is niks veranderd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef Robin__ het volgende:
Hij doet net alsof dit allemaal pas ontstond nadat wilders op het toneel kwam. 8 jaar terug had ie hetzelfde kunnen zeggen rond fortuyn, toen had nog niemand ooit van wilders gehoord.
Zegt ie dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef gamezz het volgende:
Joden zijn wel degelijk een etniciteit![]()
Moslims daarentegen niet.
Inderdaad, wat ik ze onder andere heb horen zeggen:quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef Mylene het volgende:
Jezus man, heb je de Marokkaanse reljongeren weleens meegemaakt? Wat die wel niet roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |