GroenLinks is nog fouter dan de PvdA, en dat wil wat zeggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef Morendo het volgende:
Rabbae is ooit lijsttrekker geweest van GroenLinks. So far, voor het liberale van die partij.
Nou nee, ik vind "de slachtoffers" tot op heden buitengewoon amusantquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben de PVV-ers nou ineens moeite met een rol voor de slachtoffers in een strafproces?
Niet alleen PVVérs maar elk weldenkend mens schaamt zich rot voor dit schijnprocesquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben de PVV-ers nou ineens moeite met een rol voor de slachtoffers in een strafproces?
huur wel even een tolk in...iets van kleuter naar ABN vertaler.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
![]()
Ik kan helaas nu niet kijken, hopelijk vanmiddag wel. Het klinkt iig wel weer gezellig
En dat is geen 10 %. Het is een meerderheid (quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef Mylene het volgende:
Jezus man, heb je de Marokkaanse reljongeren weleens meegemaakt? Wat die wel niet roepen?
Het eerste overtuigende argument van vandaagquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:20 schreef Ironhide het volgende:
Om Rabbae tegemoet te komen in zijn kritiek, bij deze graag uw attentie voor een exponent uit de 90%-categorie ("de goede Marokkanen"):
[ afbeelding ]
•
Ach, ttv Fortuyn werd er ook gewoon aangifte gedaan door 'beledigde' moslims. Er is niks veranderd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef Robin__ het volgende:
Hij doet net alsof dit allemaal pas ontstond nadat wilders op het toneel kwam. 8 jaar terug had ie hetzelfde kunnen zeggen rond fortuyn, toen had nog niemand ooit van wilders gehoord.
Zegt ie dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef gamezz het volgende:
Joden zijn wel degelijk een etniciteit![]()
Moslims daarentegen niet.
Inderdaad, wat ik ze onder andere heb horen zeggen:quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef Mylene het volgende:
Jezus man, heb je de Marokkaanse reljongeren weleens meegemaakt? Wat die wel niet roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |