Ik snap het ook wel en natuurlijk is het logisch. Maar na 4/5 x zo'n gesprek te zijn begonnen ben ik er wel klaar mee, dat verveeld zeg maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:27 schreef Thornado het volgende:
[..]
Aan de ene kant, ja het zijn vaak dezelfde vragen. Aan de andere kant..goh...iemand heeft interesse in je en vist naar informatie.:)
(meest vreemde vraag die ik kreeg, was dat ik gelijk ten huwelijk gevraagd werd)
Mja...en als er een manier is om af te schrikken is wel gelijk een huwelijksvoorstelquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aah kijk, iemand probeerde origineel te zijn
Ja, lekker uit eten geweest, was heel erg leuk. Nadeel aan hier afspreken is alleen dat als we nog wat in mn favoriete kroeg gaan drinken, je per ongeluk ineens omringd bent door je vriendenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
Had jij niet afgelopen vrijdag een date?
Misschien hebben wij dan wel een keer gechat! Als een man zegt dat ie kan koken, roep ik vaak dat ik met em wil trouwenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:27 schreef Thornado het volgende:
[..]
Aan de ene kant, ja het zijn vaak dezelfde vragen. Aan de andere kant..goh...iemand heeft interesse in je en vist naar informatie.:)
(meest vreemde vraag die ik kreeg, was dat ik gelijk ten huwelijk gevraagd werd)
Iedereen kan wel koken.. net als dat iedereen van lekker eten houdt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien hebben wij dan wel een keer gechat! Als een man zegt dat ie kan koken, roep ik vaak dat ik met em wil trouwen![]()
Overigens heb ik een schurfthekel aan battledates, dus nee, daar doe ik niet aan
Nee, ik denk niet dat wij gechat hebben. Ik heb tijdens die chat geen woord laten vallen over of ik kan koken of niet...ze vroeg mij nog eerder ten huwelijk dan dat ik mijzelf had voorgesteld:Pquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien hebben wij dan wel een keer gechat! Als een man zegt dat ie kan koken, roep ik vaak dat ik met em wil trouwen![]()
Wat zijn haar nadelen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:35 schreef macondo het volgende:
Dates ver weg blijven toch behelpen. Gehang in de trein altijd. Leuke chick trouwens, nog even over nadenken of ik voor een tweede date ga of niet.
Ik ben helemaal niet wispelturig, ben juist hartstikke constantquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:40 schreef dawg het volgende:
weet je wel wat je wilt spirit? heb bij jou de indruk dat je nogal wispelturig bent.
Volgens mij kom jij bij een vent helemaal niet (meer) aan je trekken...quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar gebruikelijke verhaal: leuke gast, erg aardig, kan lekker zoenen, maar hoef hem niet nog een keer te zien.
Waarom wel zoenen dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet wispelturig, ben juist hartstikke constant![]()
Maar even serieus: ja, ik weet wel wat ik wil. Juist daarom loopt een date meestal op niks uit
uhuquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar even serieus: ja, ik weet wel wat ik wil. Juist daarom loopt een date meestal op niks uit
Omdat het een leuke gast was, we een heel leuke avond hebben gehad en we allebei wat hadden gedronken en hij nogal overtuigend initiatief namquote:
Maar wat zijn z'n nadelen dan? dat je niet nog eens wilt afspreken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat het een leuke gast was, we een heel leuke avond hebben gehad en we allebei wat hadden gedronken en hij nogal overtuigend initiatief namEn omdat zoenen gewoon leuk is
Te gecompliceerd om hier uit te leggen... Uberhaupt is het niet echt uit te leggen, maar meer een gevoel. Bijna altijd heeft de date wel een deel van wat ik zoek, maar klopt het totaalplaatje gewoon niet. Als ik date via internet is het innerlijk meestal grotendeels goed, als ik iemand in de kroeg ontmoet, zit de aantrekkingskracht meestal goed.quote:
Moet je nadenken vanwege de afstand, of is er iets anders waardoor je er nog niet uit bent?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:35 schreef macondo het volgende:
Dates ver weg blijven toch behelpen. Gehang in de trein altijd. Leuke chick trouwens, nog even over nadenken of ik voor een tweede date ga of niet.
Daar valt toch echt over te twistenquote:
vrouwenuitleg.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Te gecompliceerd om hier uit te leggen... Uberhaupt is het niet echt uit te leggen, maar meer een gevoel. Bijna altijd heeft de date wel een deel van wat ik zoek, maar klopt het totaalplaatje gewoon niet. Als ik date via internet is het innerlijk meestal grotendeels goed, als ik iemand in de kroeg ontmoet, zit de aantrekkingskracht meestal goed.
ik vrees dat ik hetzelfde in elkaar zit. Misschien kan het daten maar beter laten zittenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Te gecompliceerd om hier uit te leggen... Uberhaupt is het niet echt uit te leggen, maar meer een gevoel. Bijna altijd heeft de date wel een deel van wat ik zoek, maar klopt het totaalplaatje gewoon niet. Als ik date via internet is het innerlijk meestal grotendeels goed, als ik iemand in de kroeg ontmoet, zit de aantrekkingskracht meestal goed.
Ik vind zijn gezicht niet aantrekkelijk. Hij is absoluut niet lelijk, maar hij doet me weinig. Daarnaast is hij een beetje een bal (het gooi, hockey, rijke ouders) en ben ik juist vrij lomp. Ik zou mezelf niet kunnen zijn bij hem.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat zijn z'n nadelen dan? dat je niet nog eens wilt afspreken?
Vandaar ook;quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:40 schreef Cue_ het volgende:
Maar of jij zijn kookkunsten lekker zal vinden, dat is de vraag natuurlijk
Nee joh, daten is wel heel erg leuk! Hou de moed er inquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vrees dat ik hetzelfde in elkaar zit. Misschien kan het daten maar beter laten zitten
waarom zou je een leuke vriendin zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat heb ik te bieden? Ik snap je vraag niet helemaal...
Ik ga mezelf hier echt niet aan lopen prijzen hoor vriendquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom zou je een leuke vriendin zijn?
heh, jammer. dat was nml wel leuk geweest denk ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf hier echt niet aan lopen prijzen hoor vriend
mwah, ik heb momenteel een " 't is me de stress niet waard" bui. Misschien waait die over, misschien niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee joh, daten is wel heel erg leuk! Hou de moed er inJe verliest er toch niks aan?
kudo's voor de pogingquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
heh, jammer. dat was nml wel leuk geweest denk ik.
Ja, denk dat een aantal mensen er smakelijk om zouden kunnen lachen jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
heh, jammer. dat was nml wel leuk geweest denk ik.
niet zo negatief, misschien overtuig je wel iemandquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, denk dat een aantal mensen er smakelijk om zouden kunnen lachen ja
Ja dat is ook inderdaad mijn doel hierquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet zo negatief, misschien overtuig je wel iemand
humor & zelfsport is goed, dus stiekem heb je jezelf nu al een beetje aangeprezen. voor de rest moet je dus met jou op date.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, denk dat een aantal mensen er smakelijk om zouden kunnen lachen ja
mij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:
Het was leuk, maar nog niet heel veel meer dan dat. En dan zijn het toch kleine dingetjes die opvallen, namelijk dat het gesprek niet echt vloeiend liep. Wel leuk, maar geen klik in het begin. En buiten op terras is leuk, maar in je jas blijft het toch soms ook wat.. afstandelijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef Lolaatje het volgende:
Moet je nadenken vanwege de afstand, of is er iets anders waardoor je er nog niet uit bent?
Als ik het zo lees zit er volgens mij vanuit jou kant nog wel een tweede date in.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Het was leuk, maar nog niet heel veel meer dan dat. En dan zijn het toch kleine dingetjes die opvallen, namelijk dat het gesprek niet echt vloeiend liep. Wel leuk, maar geen klik in het begin. En buiten op terras is leuk, maar in je jas blijft het toch soms ook wat.. afstandelijk.
Dan zal er ook wel niet veel aan te prijzen zijn...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf hier echt niet aan lopen prijzen hoor vriend
Wie gaat er dan ook op een terras zitten in deze weersomstandigheden?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Het was leuk, maar nog niet heel veel meer dan dat. En dan zijn het toch kleine dingetjes die opvallen, namelijk dat het gesprek niet echt vloeiend liep. Wel leuk, maar geen klik in het begin. En buiten op terras is leuk, maar in je jas blijft het toch soms ook wat.. afstandelijk.
Dat snap ik ook niet echt...dat heb je toch echt zelf in de hand.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op een terras zitten in deze weersomstandigheden?
Als ik zoiets aan mijn date vraag, rent ze volgens mij gelijk gillend weg...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
zjuist op 3fm een pracht van een opening voor een conversatie meegepikt....
"stel, je zit op een terrasje met een biertje of een wijntje en er komt ineens een duif overvliegen. Die duif die poept op je hoofd, zo'n lekkere flats! MAar als je dan omhoog kijkt zie je geen flats duivenstront, maar heeft die duif gewoon 1000euro op je hoofd gedropt. Die duif vliegt naar je toe en zegt "EN JE GAAT HET NIET OP DE BANK ZETTEN!". Wat doe je?"
diegene die bij mij blijft staan.....die hoef ik dan weer niet. wat een kulzin hè?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Als ik zoiets aan mijn date vraag, rennen ze volgens mij gelijk gillend weg...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op een terras zitten in deze weersomstandigheden?
Zon scheen volop. Dan ga je niet binnen in een leeg cafe zitten. Bovendien was het mijn stad niet, en ben je overgeleverd aan toeval van de juiste plekken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet echt...dat heb je toch echt zelf in de hand.
Beetje uitgebreid verhaal om eigenlijk gewoon te vragen "waar zou je direct 1000 euro aan gaan uitgeven"quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
zjuist op 3fm een pracht van een opening voor een conversatie meegepikt....
"stel, je zit op een terrasje met een biertje of een wijntje en er komt ineens een duif overvliegen. Die duif die poept op je hoofd, zo'n lekkere flats! MAar als je dan omhoog kijkt zie je geen flats duivenstront, maar heeft die duif gewoon 1000euro op je hoofd gedropt. Die duif vliegt naar je toe en zegt "EN JE GAAT HET NIET OP DE BANK ZETTEN!". Wat doe je?"
en dat is dan op zichzelf al een achterlijke vraag om te stellen imo. Dat levert echt een groot inzicht op in iemands persoonlijkheid, iets dat je in een normaal gesprek niet te weten zou kunnen komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje uitgebreid verhaal om eigenlijk gewoon te vragen "waar zou je direct 1000 euro aan gaan uitgeven"
'Hai Schatje. Leuk dat je op tijd bent gekomen voor onze date.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dat is dan op zichzelf al een achterlijke vraag om te stellen imo. Dat levert echt een groot inzicht op in iemands persoonlijkheid, iets dat je in een normaal gesprek niet te weten zou kunnen komen
Maarreh, jij ging toch nooit ver treinen voor een date zei je ooit?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:46 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Zon scheen volop. Dan ga je niet binnen in een leeg cafe zitten. Bovendien was het mijn stad niet, en ben je overgeleverd aan toeval van de juiste plekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |