dat het ik met profielen van vrouwen waarop staat dat ze gek zijn op romcom'squote:
absoluutquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:17 schreef Neelix het volgende:
[..]
Behalve als vrouw op OKCupid, dan is SF in je profiel een ontzettende aandachtstrekker.
wat is anime dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, staat er dus ook niet op, maar de 1e 2 staan er wel
Ik heb het nu natuurlijk wel over de informatie die je in je datingprofiel zet. Vrouwen hoeven maar 1 ding te lezen waar ze op kunnen afknappen en dan ben je gelijk weg. Dit blijft het grootste manco van datingsites t.o.v IRL daten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
anime, manga en WoW doen het in veel gevallen ook niet al te best. jammer dan, het hoort bij me, dus ik ga het niet weglaten.
wil je wel daten met iemand die zo bekrompen is dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb het nu natuurlijk wel over de informatie die je in je datingprofiel zet. Vrouwen hoeven maar 1 ding te lezen waar ze op kunnen afknappen en dan ben je gelijk weg. Dit blijft het grootste manco van datingsites t.o.v IRL daten.
Als je elkaar wat beter kent zal je voorkeur voor bijv SF of metal minder snel een reden zijn om het contact te verbreken.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat is anime dan?
en wat is er mis met manga?
oh en romcoms wat zijn dat dan??
oh begint al te dagen opeenslama
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je wel daten met iemand die zo bekrompen is dan?
geanimeerde manga zeg maar. En dat gaat van pokemon tot Grave of the Fireflies (van voor kinderen tot absoluut niet voor kinderenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat anime mag je me nog wel even zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
ok, ik vind candy candy zo leukquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geanimeerde manga zeg maar. En dat gaat van pokemon tot Grave of the Fireflies (van voor kinderen tot absoluut niet voor kinderen)
ik geloof dat avatar anime genoemd word, maar waar het verschil precies in zit weet ik niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok, ik vind candy candy zo leuk
is avatar (niet de film) dan ook anime of gewoon een tekenfilm, waar zit het verschil nu in?
ik vind het wel belangrijk want dan kan ik aangeven of ik anime leuk vind of nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik geloof dat avatar anime genoemd word, maar waar het verschil precies in zit weet ik niet.
Kan best zijn dat het puur origine is (en avatar=anime dus niet juist is).
Vind ik ook niet zo belangrijk overigens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Animequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind het wel belangrijk want dan kan ik aangeven of ik anime leuk vind of niet
oh uiteindelijk zijn t gewoon tekenfilms en die vind ik leukquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anime
succes
Nee, maar toch laat ik het op mijn datingprofiel weg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je wel daten met iemand die zo bekrompen is dan?
mwah, als ik dan met The Place We Promised in Our Early Days aan kom, gaan ze alsnog lopen, ook al is dat een behoorlijk romantische film (waar ik geen genoeg van kan krijgenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh uiteindelijk zijn t gewoon tekenfilms en die vind ik leuk![]()
profielinvul tip: schrijf je anime dan zullen enkele bekromen vrouwen je profiel wegklikken, schrijf je tekenfilms dan is er een groepje vrouwen die met kloppend hartje verder lezen (die denken misschien dat je op dombo en bambi doelt)
mar je zal toch wel meer muziek kunnen waarderen dan alleen metal? kan je dan niet gewoon je veelzijdigheid weergevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:47 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, maar toch laat ik het op mijn datingprofiel weg.
hoeveel vrouwen zijn al gaan lopen toen je deze film eens met ze wilde zien?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mwah, als ik dan met The Place We Promised in Our Early Days aan kom, gaan ze alsnog lopen, ook al is dat een behoorlijk romantische film (waar ik geen genoeg van kan krijgen).
geen, want het is er nooit van gekomenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeveel vrouwen zijn al gaan lopen toen je deze film eens met ze wilde zien?
ah dan doe eens niet al op voorhand bedenken wat er misschien wel zou kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen, want het is er nooit van gekomen
studio Ghibli heeft naast de genoemde 2 nog meer mooie films gemaakt, allemaal aanraders.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:59 schreef 3rdRock het volgende:
@joe, thanks voor de tips. wil zo af en toe eens een anime-film aanzetten, maar veel verder dan Spirited Away en Howls Moving Castle ben ik nooit gekomen. Ben benieuwd naar The Place Promised in Our Early Days en Grave of the Fireflies
maar ik ben juist zo goed *ahum* in invulkunde (tm)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dan doe eens niet al op voorhand bedenken wat er misschien wel zou kunnen gebeuren
een beetje vrouw is bereid je film een kans te geven, beloven dat ze er ook weg van is kan niet maar joh de wnderen zijn de wereld nog niet uit
ik geef alleen mn wijze raad enzulksquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maar ik ben juist zo goed *ahum* in invulkunde (tm)
Ik heb zeker meer muzieksmaken en dat staat er ook bij maar zoals ik al zei er hoeft maar iets te zijn wat vrouwen niet bevalt (en metal hoort daar echt bijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mar je zal toch wel meer muziek kunnen waarderen dan alleen metal? kan je dan niet gewoon je veelzijdigheid weergeven
het is blijkbaar een belangrijk onderdeel in je leven.
Dat is voor veel mannen dan weer een nono (als ze klein zijn tenminste)quote:Mijn kids kan ik dan weer niet weglaten![]()
andersom voor veel vrouwen ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb zeker meer muzieksmaken en dat staat er ook bij maar zoals ik al zei er hoeft maar iets te zijn wat vrouwen niet bevalt (en metal hoort daar echt bij) en zap,weg ben je. Dus inderdaad bekrompen.
[..]
Dat is voor veel mannen dan weer een nono (als ze klein zijn tenminste)
ik ken anders genoeg vrouwen die metal wel kunnen waarderen of op zijn minst gedogenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb zeker meer muzieksmaken en dat staat er ook bij maar zoals ik al zei er hoeft maar iets te zijn wat vrouwen niet bevalt (en metal hoort daar echt bij) en zap,weg ben je. Dus inderdaad bekrompen.
[..]
Dat is voor veel mannen dan weer een nono (als ze klein zijn tenminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |