Tja het ging goed eigenlijk, ik had zelfs nog een dag van te voren aangekondigd dat ik ga bellen. Ik bellen om 9.15 vraag ik eerst of ze tijd heeft. Zegt ze dat ze bezig is en mij terugbelt. Toen kwam er net een collega een vuurtje aan me vragen dus ik hield haar maar niet langer op. Krijg ik later ineens een sms'je van ik wilde je niet afwimpelen want ik zit met 3 collega's aan 1 blok dus ik kan niet vrijuit praten, snap je. De gedachtes schoten door mijn hoofd zit ze in de gevangenis ofzo? Dus ik heb het voor vandaag maar bij laten zitten, s'avonds heb ik een paar sms'jes gestuurd maar volgens mij is ze boos dat ik niet gereageerd heb op haar sms. Maar ik snap er ook echt geen reet van!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Héééé Picardmike heeuj heujjjjjjj *geeft beuk op schouder* ben je weer intiem geweest jonguh heeeuuuyyy!!!!
Je moet eigenlijk wel echt iets raars zeggen dat ze ineens zo afhaken, dat kan niet anders. Kun je misschien een gedetailleerde 3drock-achtige beschrijving geven van je gesprekken? Anders blijft dit een gebed zonder eind.
precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Neee.... meeten, dat is heul wat anders
Ja dat snap ik, maar dat is het niet. Waarom maakt ze een voorzichtige insinuatie dat ze mij aan het afwimpelen is. Dit klinkt als vrouwenlogica op rp. Ik moet op mijn tellen passen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef Thornado het volgende:
Ik denk dat ze met het blok eerder een kantoor bedoelt met meerdere bureau's aan elkaar.
Als ze in de cel zou zitten, zou daten toch wat lastig worden
dat dekt de lading wel ongeveer jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
een 3drock achtige beschrijving.....ikvermoed een wollige omschrijving van een date/meet. met oa beschrijving van de broodjes en de kaasfondue. en daarna nog een korte emotionele beschrijving als: 't was gezellig"
toch mensen?
Ja ik ben raarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:57 schreef dawg het volgende:
jij vindt sg:u leuk! een meisje.
ik mag hier posten want mijn ava staat in de op
Ik vond SGA denk ik nóg leuker... en BSGquote:
sga vond ik wel leuk maar op een gegeven moment een beetje veel van hetzelfde. bsg heb ik nooit gekeken en sg1 wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik vond SGA denk ik nóg leuker... en BSGen SG natuurlijk sowieso.... Vond wel grappig dat ik een heel topic over SGU vond op fok, toch nog mensen die sci fi leuk vinden
(rl ken ik niemand die dat leuk vind, behalve mijn vader)
BSG FTW!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik vond SGA denk ik nóg leuker... en BSGen SG natuurlijk sowieso.... Vond wel grappig dat ik een heel topic over SGU vond op fok, toch nog mensen die sci fi leuk vinden
(rl ken ik niemand die dat leuk vind, behalve mijn vader)
de dames zijn er als nieuwelingen vol ingegaan en hadden het even leuk met je, enkele dagen later zijn er NOG leukere mannen opgestaan en nu word jij aan de kant geschovenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat is het niet. Waarom maakt ze een voorzichtige insinuatie dat ze mij aan het afwimpelen is. Dit klinkt als vrouwenlogica op rp. Ik moet op mijn tellen passen.
Ik ben zelf een enorme SF fan maar volgens mij hoort dit allemaal niet in dit topic thuis.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
BSG FTW!
Die serie was echt briljant, jammer dat het weer afgelopen is...
Maar what about TNG, DS9 en Voy? die zouden jullie toch ook wel gezien moeten hebben....
maar als dat wel je passis zijn ga je die toch niet ontkennen in je profiel, zo ontken je je ware ik en zal er geen match uit komen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ben zelf een enorme SF fan maar volgens mij hoort dit allemaal niet in dit topic thuis.
Even een ontopic datingsite ervaring:: SF in je profiel is voor de meeste vrouwen een nono evenals metal
anime, manga en WoW doen het in veel gevallen ook niet al te best. jammer dan, het hoort bij me, dus ik ga het niet weglaten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ben zelf een enorme SF fan maar volgens mij hoort dit allemaal niet in dit topic thuis.
Even een ontopic datingsite ervaring:: SF in je profiel is voor de meeste vrouwen een nono evenals metal
kloptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
dat WoW mag je wel weglaten, dat ga je toch nooit meer spelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
anime, manga en WoW doen het in veel gevallen ook niet al te best. jammer dan, het hoort bij me, dus ik ga het niet weglaten.
Behalve als vrouw op OKCupid, dan is SF in je profiel een ontzettende aandachtstrekker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
klopt, staat er dus ook niet op, maar de 1e 2 staan er welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat WoW mag je wel weglaten, dat ga je toch nooit meer spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |