Ik had een meet vandaag en het Was heel gezellig.
De dag begon al goed: ik werd wakker van de wekker

Daarna m'n gewone ochtendritueel, alleen iets vroeger en in iets hoger tempo om vervolgens in de auto te stappen, want ik had een flinke rit voor de boeg.
Ik was nog niet vertrokken of ik kreeg al een sms'je van haar. Ik vermoed dat ze bang was dat ik niet zou durven ofzo, het idee

d
Maar even de auto aan de kant gezet om een bemoedigend sms'je terug te sturen en aan te geven hoe laat ik verwachtte aan te komen, opdat ze niet zou schrikken zodra ik voor de deur stond.
Na een voorspoedige rit o.a. door het enge buitenland, kwam ik ruim op tijd aan. Nog even overwogen om een waarschuwend sms'je te storen dat ik wat eerder was, maar ik vond dat dat voor een flink kwartier niet nodig zou hoeven zijn.
Elkaar eerst netjes een handje gegeven, daarna het (voor mij inmiddels gebruikelijke

) "wel zoenen, niet zoenen, ja toch zoenen"-ritueel.
Vervolgen genoegen moeten nemen met een bakje senseo, maar als deze je door een dusdanig charmante dame wordt aangereikt en je ook nog eens een grote behoefte hebt aan caffeïne, drink zelfs senseo met smaak op.
Een poos lekker gekletst over ditjes, datjes, koetjes, kalfjes, bloemetjes, bijtjes, etc. Het hele dierenrijk zeg maar.
Daarna zijn we met haar auto richting centrum gegaan (godzijdank, zo hoefde ik haar niet te vervoeren in de rijdende zwijnestal die ik "mijn auto"noem

).
Na plaats genomen te hebben in een eettentje werd ik aangemoedigd om vooral met mijn telefoon te spelen. blijkbaar was de conversatie aan de tafel naast ons interessanter

Aangezien aan mijn caffeïnebehoefte nog niet voldaan was, nog maar een cappucino besteld. Toen ik een broodje oude kaas wilde bestellen als lunch werd daar maar raar op gereageerd. Wat is er nou mis met een broodje oude kaas? niks toch? Ik vond in Nederland een broodje Barcelona bestellen vreemder eigenlijk. Wat is er mis met een nederlands broodje?
Na voldaan het etablissement verlaten te hebben (al vertrouwde ze het blijkbaar niet, ik moest meermalen bevestigen dat ik toch echt genoeg had gegeten) gingen we met een korte omweg via de lokate telecomboer terug naar haar huis.
Daar nogmaals moeten bevestigen dat ik genoeg had gegeten en na een duidelijk "JA" van mijn kant verontschuldigde ze zich voor haar bemoederende gedrag (zo schattig!

). Maar ze bereidde me er wel op voor me voor de terugweg met een Liga op te zadelen en ik beloofde die dan met smaak op te eten.
Na nog een uurtje gezellig afzonderlijk samen gefokt te hebben, ging ik weer op huis aan. Met nog eens drie zoenen, maar zonder Liga.
tot zover het zakelijk gedeelte. Nu de emotie.
Heerlijk gefokt!
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out"
GWS