Fap 'till death.quote:
Hmmmmzzzquote:
ik ook eigenlijk,. Allen tussendoor een keer tentamens makenquote:
Precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk,. Allen tussendoor een keer tentamens maken
Nice dude!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:21 schreef -SG- het volgende:
oh mark, ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs
Natuurlijk niet gast, jij hebt geen race ervaring! :Squote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
nou kan ik net zo zulke dingen meemaken als xyzyx
En geen dikke Audi of Range Rover onder je aarschquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gast, jij hebt geen race ervaring! :S
Of oneindig veel geld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En geen dikke Audi of Range Rover onder je aarsch
cadillac srxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En geen dikke Audi of Range Rover onder je aarsch
need for speed 1+2 jonge!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:30 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gast, jij hebt geen race ervaring! :S
Jawelquote:
jij hebt gewoon echt geen recht van spreken met je volvoquote:
Dat is Heimen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
jij hebt gewoon echt geen recht van spreken met je volvo
Helemaal mee eens ik heb er nu last van terwijl myn chef zegdat ik goed werktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Toch altijd leuk hoe werkgevers alles zo kunnen verdaraien dat het jouw schuld is.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
jij hebt gewoon echt geen recht van spreken met je volvo
die 5 minuten zijn te minste wel goed voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Toch jammer dat als ik ontslag neem, dat ik me dan niet meer kan vertonen daar en ik vijf minuten langer moet fietsen om boodschappen te doen.
ohjah, ik moet ook nog even Dropbox installeren op deze pc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/2131188/2010-10-15_2h28m16.mp3
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ik er net 1,5 maand werk.
Wtf?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/2131188/2010-10-15_2h28m16.mp3
Hij is ook zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HAHA ik wist dat jij zou reageren.
Voorspelbaar ben ik he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HAHA ik wist dat jij zou reageren.
BESCHERM DE FOOTERS!!!quote:
Oja ik zie het nu idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds die Japan meuk en die film
Wat is het?quote:
Lief dagboek.quote:
Kutweer.quote:
ja, dat postte ik een dag of wat geledenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Bravebart het volgende:
HEB JE ME AL GEZIEN BART? IK WAS OP DE FOK TV!
Vriend van mijn beste vriendin. Waar ik vanavond heen zou gaan want hij draait MAAR JA IK MOET WERKEN MORGENOCHTENDquote:
Oja, in Pluskut. Nog maar eens luisterenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vriend van mijn beste vriendin. Waar ik vanavond heen zou gaan want hij draait MAAR JA IK MOET WERKEN MORGENOCHTEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen heb je Stefan doodgeprikt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Bravebart het volgende:
HEB JE ME AL GEZIEN BART? IK WAS OP DE FOK TV!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, in Pluskut. Nog maar eens luisteren
Heet jij Bart?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja, dat postte ik een dag of wat geleden
Nee, die gast heeft zo'n buffer, daar kom ik niet doorheen met mijn kippenkrachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En toen heb je Stefan doodgeprikt?
Zomgquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij had Spastik in z'n set zitten die hij me laatst liet luisteren dus het zit wel snor.
Whehehehehehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, die gast heeft zo'n buffer, daar kom ik niet doorheen met mijn kippenkracht
Dagboek van Kanovinnie, sterrendatum 15-10-2010, tijd 14-48-14-59quote:
Hij at een compleet hot wings menu, extra patat/friet en 2 extra hotwings in de tijd dat ik 6 hot wings atquote:
Dat zijn de verhalenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dagboek van Kanovinnie, sterrendatum 15-10-2010, tijd 14-48-14-59
Ik ging dus net met mijn vader (pap) naar de winkel. Niet zomaar een winkel, nee, de Saturn. Daar gingen we kijken naar een mooie tv. We gaan dus waarschijnlijk een Sony Bravia 700 serie, 40 inch kopen. En dan een blue ray speler van een ander merk (samsung volgens mij) erbij, met 2.1 geluid. De jongen die daar werkte heeft laten ziend at het erg hard kon.
Daarna ben ik alleen (ja echt!) naar Amsterdam gegaan. Jeweetwel, die stad waar ik toen mijn digitale camera van die mafklapert heb gekocht die ook iets met foto's deed. Daar ging ik naar de O'neill winkel waar ik een minuut of 10 gezellig met een verkoopster heb lopen praten over schaatsen en snowboarden. Dit was best een knap meisje, voor de duidelijkheid dus.
Daarna ben ik naar de mac (mac donalds dus) geweest voor een mcflurry, die was erg lekker!
Net moest ik door de regen naar huis lopen, dat vond ik niet zo leuk.
Tot morgen lief dagboek!
Gaat hetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij at een compleet hot wings menu, extra patat/friet en 2 extra hotwings in de tijd dat ik 6 hot wings at
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Hyman het volgende:
Ha-Ha, Vincent lult tegen zichzelf in een dagboek!
vuige autist!
Ik heb een hele halve zin aan jou gewijd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zijn de verhalen
[..]
Gaat het!
Patat EN friet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij at een compleet hot wings menu, extra patat/friet en 2 extra hotwings in de tijd dat ik 6 hot wings at
Ik zat al naar z'n extra monden te zoeken, maar het ging allemaal door z'n normale mond. Sick.quote:
Ik zag het alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een hele halve zin aan jou gewijd!
ZIEKHEID!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat al naar z'n extra monden te zoeken, maar het ging allemaal door z'n normale mond. Sick.
Een forward slash geeft een keuzemogelijkheid aanquote:
Welk?quote:
Hehehe, goed bezig gast!quote:
Kan hem niet laden op me ipodquote:
Wat een faalding.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Kan hem niet laden op me ipod
Ik moet zkr ingelogt zijb op youtubequote:
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ik moet zkr ingelogt zijb op youtube
En maar bezuinigen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:09 schreef Hyman het volgende:
11 KM te hard ook niet meer bekeuren
Goed nieuws als dat doorgaat, kan je mooi 140 over de snelweg.
Nee jonge!quote:
Je kan de cd winnen, zie m'n Twitter.quote:
En wat heb jij dan?quote:
Tja, je moet toch de schulden een beetje in bedwang houdenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En maar bezuinigen.Stelletje mongolen.
Oh, ff followen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kan de cd winnen, zie m'n Twitter.
Vanzelfsprekendquote:
Toch maar niet; je twittert te veel.quote:
Meegedaan. Zorg maar dat ik win, als verjaardagscadeau.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kan de cd winnen, zie m'n Twitter.
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
M
[..]
Meegedaan. Zorg maar dat ik win, als verjaardagscadeau.
HAPHAPHAP.quote:
Cheak je pimpen dan met htc ;')quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef VASND het volgende:
[..]
HAPHAPHAP..
Ik heb been HTC Legend en een 20GB iPod 4th gen met nog zo'n mooi blauw scherm.
Fucking relaxt!quote:
Blackberry for the winquote:
Valt best mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die knopjes zijn te klein voor mijn grote handen
mijn zusje heeft er 1 !quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
mijn zusje heeft er 1 !
Maar ik vind die drukknopjes kutik heb liever een capacitive touchscreen, dan kan ik tenminste op de milimeter nauwkeurig klikken
Resistive is dan weer ronduit kut
Mwa, het is wennenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
mijn zusje heeft er 1 !
Maar ik vind die drukknopjes kutik heb liever een capacitive touchscreen, dan kan ik tenminste op de milimeter nauwkeurig klikken
Resistive is dan weer ronduit kut
Wat nú weerquote:
kanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het is wennenZelfs ik kan er tegenwoordig mee omgaan
Ik ondersteun deze meningquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het is wennenZelfs ik kan er tegenwoordig mee omgaan
Maar ik heb nog van die menuknopje onder het touchscreen.quote:
quote:
Fijn!quote:
Voel je je niet zo'n Gollum als je met 2 handen met die priegeltoetsjes aan het kloten bent?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:30 schreef Silver_Shark het volgende:
Maar tog vind ik de drukknopjes van de bb beter dan dw touchscreen van de iphone en htc want als ik kijk hoeveel moeite mijn chef heeft met de htc
Mwa, ze zijn wel handig vorm gegeven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Voel je je niet zo'n Gollum als je met 2 handen met die priegeltoetsjes aan het kloten bent?
Nee alsof touch screen zelfde gevoel geeftquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Voel je je niet zo'n Gollum als je met 2 handen met die priegeltoetsjes aan het kloten bent?
Ja, maar met touch typ ik gewoon met mijn rechterduim.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Nee alsof touch screen zelfde gevoel geeft
Het wereldrecord smsen is op een iphone gemaakt he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Maar volgens mij ben je sneller met de bb om een sms te sturen van 100 letters da touch
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het wereldrecord smsen is op een iphone gemaakt he?
En ik kan met beide duimen typen en nadeel van touch dat het redelijk gevoelig isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, maar met touch typ ik gewoon met mijn rechterduim.
Dus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Zelfs lau is voor de BB gegaan.
Ja, door Ravjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Zelfs lau is voor de BB gegaan.
Wat is je puntquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het wereldrecord smsen is op een iphone gemaakt he?
Meh mij hoor je ook niet zeggen dat een extern tobo kut is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
En ik kan met beide duimen typen en nadeel van touch dat het redelijk gevoelig is
Kon ik dus beter aan jou vragenquote:
Als ze fangirl n1 was, dan had ze wss allang een iphone gehad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Z
[..]
Lau was fangirl #1 dus zegt genoeg.
Kijk nu maak je zelf de puntquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kon ik dus beter aan jou vragenaangezien het dus schijnbaar sneller op touch kan ( mits je de skillz ervoor hebt)
Die had ze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ze fangirl n1 was, dan had ze wss allang een iphone gehad.
Neen.quote:
Taalnaziquote:
Oh.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:43 schreef Hyman het volgende:
volgens dr twitter als ik me het goed herinner was ze van een samsung over gegaan op BB.
Maar lekker boeiend
En wat is er mis met een zakentelefoonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Schieganger het volgende:
Die BB is een waardeloze hype voor middelbare scholierenIk heb er tenminste nog wat aan (ik gebruik hem ook al sinds een van de eerste versies) maar zodra de hype voorbij is zitten zoveel mensen met een zaken telefoon
Ik gebruik hem vooral voor de email aangezien ik amper op de pc ben en dan pingen is leuk genomen appquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Schieganger het volgende:
Die BB is een waardeloze hype voor middelbare scholierenIk heb er tenminste nog wat aan (ik gebruik hem ook al sinds een van de eerste versies) maar zodra de hype voorbij is zitten zoveel mensen met een zaken telefoon
Doe je zaken? Dan heb je er iets aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat is er mis met een zakentelefoon
Same here. Mail werkt echt geweldig op dat ding.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ik gebruik hem vooral voor de email aangezien ik amper op de pc ben en dan pingen is leuk genomen app
Oh. Zit er een pinapplicatie opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Doe je zaken? Dan heb je er iets aan.
Ben je scholier? Neem een iPhone
Please Login to Rate the Image. Loginquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://hpaward.nl/component/igallery/citylife-by-bart-heemskerk
Stemmen maar
Nee! maar wel een naspreekfunctie!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh. Zit er een pinapplicatie opVisitekaartjeslezer
Stropdasstrikker
Kam
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Please Login to Rate the Image. Login
Tof, die foto van de Potsdamer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://hpaward.nl/component/igallery/citylife-by-bart-heemskerk
Stemmen maar
Dank! Ik had al bedacht om heel berlijn maar in te gaan sturen.. Maar goed, dan heeft het niet echt een Nederlands tintje meer natuurlijk.quote:
Terecht, want die koe is echt in alle opzichten lelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:55 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_spiegel_thuis_.htmlgeniaal.
Dat is een ding wat zeker is!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank! Ik had al bedacht om heel berlijn maar in te gaan sturen.. Maar goed, dan heeft het niet echt een Nederlands tintje meer natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:55 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_spiegel_thuis_.htmlgeniaal.
quote:
Aaight negert! Tijd voor een filmpjequote:
Gezellig, kom je hier naar toe?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaight negert! Tijd voor een filmpje![]()
Dat haal ik niet man, ik moet om 6 uur weer in Delft zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig, kom je hier naar toe?
Matig verhaal, maar vooruitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat haal ik niet man, ik moet om 6 uur weer in Delft zijnVolgens mij heb ik binnenkort nog wel een gaatje
I know, daarom kwam ik ook op tvquote:
Ik heb zijn 400D overgekocht, en blijkbaar heb je niet zo veel aan goed materiaal, want er komen niet automatisch mooie foto's uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik D_A's foto's zie wil ik ooook een DSLR.
Heb nog wel een 40D die je voor wat geld mag hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik D_A's foto's zie wil ik ooook een DSLR.
Paar van die ingezonden foto's zijn trouwens met die 400D gemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb zijn 400D overgekocht, en blijkbaar heb je niet zo veel aan goed materiaal, want er komen niet automatisch mooie foto's uit
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb zijn 400D overgekocht, en blijkbaar heb je niet zo veel aan goed materiaal, want er komen niet automatisch mooie foto's uit
Over die 40D gesproken, neem je nu 3 camera's mee naar je concerten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb nog wel een 40D die je voor wat geld mag hebben.
Neuh twee, 40D & 1DM2.. 50D blijft bij vriendin. Straks als de 40D weer weg is komt er waarschijnlijk een tweede 1DM2 naast. Of een 3 mocht ik geld over hebben..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over die 40D gesproken, neem je nu 3 camera's mee naar je concerten?
Geef de 40D maar aan mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh twee, 40D & 1DM2.. 50D blijft bij vriendin. Straks als de 40D weer weg is komt er waarschijnlijk een tweede 1DM2 naast. Of een 3 mocht ik geld over hebben..
Heb hem hier een tijdje gehad van een collega fotograaf maar die gaat weer terug dus, weinig clicks, zal ik eens vragen wat ie moet kosten?quote:
Ja graag maar eigenlijk wil ik toch eerst mijn motorrijbewijs.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb hem hier een tijdje gehad van een collega fotograaf maar die gaat weer terug dus, weinig clicks, zal ik eens vragen wat ie moet kosten?
Prima, heb je ongeveer een budget in je hoofd? Ik denk dat het rond de 400 euro zal zijn..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja graag maar eigenlijk wil ik toch eerst mijn motorrijbewijs.Maar het kan altijd dus graaaag.
Als ik zo op marktplaats kijk, is alles onder de 600 euro een mooie dealquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja graag maar eigenlijk wil ik toch eerst mijn motorrijbewijs.Maar het kan altijd dus graaaag.
Daarom.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik zo op marktplaats kijk, is alles onder de 600 euro een mooie deal
Ik dacht dat je niet helemaal tevreden was over je 1DM2, over de digitale zoom enzo die eropzit? En dat je dat beter vond aan de 40D?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh twee, 40D & 1DM2.. 50D blijft bij vriendin. Straks als de 40D weer weg is komt er waarschijnlijk een tweede 1DM2 naast. Of een 3 mocht ik geld over hebben..
MTV My sweet sixteen? Dan rijd die zichzelf heus wel dood.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA JEZUS dat mens krijgt gewoon een motor.
Ja klopt, maarja motor hè.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik zo op marktplaats kijk, is alles onder de 600 euro een mooie deal
Als je alleen maar vakantiekiekjes gaat maken kan je beter een compact camera kopen. Goedkoper, en je hebt toch de functies die op een DSLR zitten niet nodig daarvoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aan d e andere kant, als ik naar Berlijn oid ga wil ik eigenlijk wel een goede camera.
Dude, zie mijn Flickr, denk je dat ik naar een stad ga om vakantiekiekjes te maken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je alleen maar vakantiekiekjes gaat maken kan je beter een compact camera kopen. Goedkoper, en je hebt toch de functies die op een DSLR zitten niet nodig daarvoor.
Berlijn foto's op m'n Flickr.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aan d e andere kant, als ik naar Berlijn oid ga wil ik eigenlijk wel een goede camera.
Neuh, AF is echt helemaal top bij mijn 1DM2, je hebt te maken met een cropfactor en die is bij de 1D 1,3 en bij de 40D 1,6 dus je hebt minder groothoek maar meer tele op je 40D. Hoe dan ook, ik ben tevreden over mijn 1DM2 hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet helemaal tevreden was over je 1DM2, over de digitale zoom enzo die eropzit? En dat je dat beter vond aan de 40D?
Blablaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Berlijn foto's op m'n Flickr.
Wat zijn nou drie maanden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Blabla
Pffff nu ik zo weer foto's zit te kijken wil ik die cammie eigenlijk wel. Maar dan moet ik drie maanden langer sparen voor m'n rijbewijs.
Oja, even vergetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dude, zie mijn Flickr, denk je dat ik naar een stad ga om vakantiekiekjes te maken?
Nou wil ik niet zeggen dat mijn foto's zo geweldig zijn ofzo.Maar ik wil naar Berlijn om er te gaan fotograferen.
Ik help je even, hier!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Blabla
Pffff nu ik zo weer foto's zit te kijken wil ik die cammie eigenlijk wel. Maar dan moet ik drie maanden langer sparen voor m'n rijbewijs.
Alleen maar mijn camera.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, even vergetenWelke toestellen gebruik je daar dan voor?
Nah ook die kun je gewoon verneuken hoor qua foto.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
AAN DE ANDERE KANT zijn die DSLR foto's altijd zo perfectperfect.
Hehe sneelll dat je bentquote:
Dus het is vooral de cropfactor die je tegenstaat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, AF is echt helemaal top bij mijn 1DM2, je hebt te maken met een cropfactor en die is bij de 1D 1,3 en bij de 40D 1,6 dus je hebt minder groothoek maar meer tele op je 40D. Hoe dan ook, ik ben tevreden over mijn 1DM2 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja maar ik bedoel qua scherpte. En ja dat kan je ook verneuken maar niet als je weet hoe je cammie in elkaar zit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah ook die kun je gewoon verneuken hoor qua foto.
Mwah, dat zit al aardig tegen een DSLR aan kwa functies enzo toch? Wat mis je daaraan dan wat je terug wilt vinden in een DSLR? Ik denk niet dat je voor "weinig" geld iets krijgt waar je meteen betere foto's gaat maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alleen maar mijn camera.Fujifilm FinePix S8000 FD.
ISO omhoog gooien op de 40D en je hebt ook ruis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel qua scherpte. En ja dat kan je ook verneuken maar niet als je weet hoe je cammie in elkaar zit.Terwijl ik met mijn camera best veel ruis heb soms, maar dat vind ik 9/10 keer juist wat toevoegen aan de foto.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus het is vooral de cropfactor die je tegenstaat?
Hoeveel full frame camera's zijn er eigenlijk? Ik heb me nog totaal niet verdiept in het aantal modellen die canon heeft, maar ik dacht dat de 1DM2 toch wel aardig high end was, en daarom full frame.1Ds, 5D zijn fullframe camera'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Ja true.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ISO omhoog gooien op de 40D en je hebt ook ruis.
Let is op je ISO waarde dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel qua scherpte. En ja dat kan je ook verneuken maar niet als je weet hoe je cammie in elkaar zit.Terwijl ik met mijn camera best veel ruis heb soms, maar dat vind ik 9/10 keer juist wat toevoegen aan de foto.
Jij hebt toch een 1D? Of snap ik er nu geen kut meer van?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1Ds, 5D zijn fullframe camera's
1Ds zei ik, 1D heeft een crop.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt toch een 1D? Of snap ik er nu geen kut meer van?
Ik ga iig film verder kijken
Impressie 1quote:
Ja je hebt wel eens van die dagenquote:
Ben ik even blij dat ik niet mee was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja je hebt wel eens van die dagen
De foto die ik met de pentax X70 heb gemaakt hadden trouwens ook allemaal veel ruis! Ook met lage iso waardes.quote:
Whehe, hoe dan ook het was een briljant weekend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet mee was.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, hoe dan ook het was een briljant weekend.
Ja daar wil je gewoon scherpe platen, lijkt me ook raar waarom er ruis in zit. Licht is oké, lage ISO moet daar echt kunnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://farm5.static.flickr.com/4141/5037583442_78b47fb0bb_b.jpg
Bij dat soort foto's is ruis wel kut trouwens.
Tjsa.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja daar wil je gewoon scherpe platen, lijkt me ook raar waarom er ruis in zit. Licht is oké, lage ISO moet daar echt kunnen
Queee Siiii, Queee Nooo, *BOEM*quote:
Ik ga er ook gewoon heenquote:
Echte bazen zeggen joe uitgesproken als youquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen zeggen zo vaak houdoe tegen mij. Het zou me niets verbazen als ik het over een halfjaar ook standaard zeg.
Toedels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
mijn oma schreef op haar kaartje naar mij dat ik een verrassing van mijn moems krijg en nu ben ik benieuwd groetjesssss
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hi Noortje!
Je hebt er een gewonnen dus we sturen ‘m je binnenkort toe! Dat wordt denk ik volgende week omdat de actie nog loopt.
Enne…vast gefeliciteerd. Reden temeer om juist jou een cd op te sturen.
Groet,
Anneke
YAY
Je komt ook niet zo makkelijk vanuit Eindhoven in Helmond zonder overstap.quote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je komt ook niet zo makkelijk vanuit Eindhoven in Helmond zonder overstap.Ja, met de stoptrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |