En ik ging dus klagen over mijn rooster,d at ik zovaak was ingepland terwijl dat niet de afspraak was. Afspraak was twee avonden en eens per twee weken ook de zaterdag, had ze ook op mijncontract geschreven. Bleek er een postvak voor mij te zijn (ik sta nog niet eens op het urenrooster) waar dus alle belangrijke dingen mee doorgegeven worden (wist ik veel, ik ben gewend gebeld/gemaild te worden. Van dat hele postvakgedoe wist ik niets vanaf (afgezien dat het er stond, maar ik had niet verwacht dat alles via dat ding zou gaan dus verder niet gerealiseerd). En in mijn postvak zat dus een briefje (nog steeds niet gezien maar hee) of ik langs wilde komen (wanneer dan, ik moet altijd naar school als mijn roostermaakster werkt) om dingen over het rooster te bespreken ofzo, dus wanneer ik kon. Nou dat had ik niet gedaan want ik had het dus niet gezien, dus was het mijn schuld dat ik zoveel stond ingepland.
Verder had ik in het vrijboek geschreven dat ik week 43 max. twee avonden OF één ochtend + middag wilde werken ivm tentamenweek de week erna. Plant ze me twee avonden en een hele zaterdag in. "Ja als je tentamenweek hebt is die zaterdag toch niet nodig om te leren?"
DUDE DIE ZATERDAG HOORT TOCH BIJ DIE WEEK?! Anders zet ik er wel iets anders in

Maar neeee dat was niet duidelijk.

En de week erna hetzelfde. Denk na man. En ik had vrijdag wel vrijgezet want dan heb ik een afscheidsfeest van een vriendin. "Ja zie je, daar heb je het wel per dag gedaan!" Ja omdat ik daar sowieso niet kon. Flexibiliteit heet dat. En dan ging ze nog zeiken dat mensen op bepaalde avonden niet konden en op andere avonden dan wel altijd. Maar ik kan elke avond

Alleen niet vaker dan twee avonden. Dus da's dan alleen maar makkelijk lijkt me.

Maar nee dat kon niet, want ze kon niet iedereen door de weeks laten werken odmat ik dan op zaterdag niet kon (dude je kan toch lezen, ik kan OOK op ztaerdag MAAR NIET MET DIE TWEE AVONDEN). Maar toch was het dus allemaal mijn schuld en ik haat het werk en ik heb het dus gehad.
Oja en dat ik ging mailen. Dat was absoluut niet de bedoeling. Ja dat weet ik nu ook, want één van de andere bedrijfsleiderachtige mensen had dat heel duidelijk gemaild. Daarvoor wist ik dat echter niet. En had zzij gezegd' kom maar langs' maar dat kon dus niet, dus mailde ik dat terug. En toen ging ze zeiken dat ik daarin volhardde, terwijl ik dus gewoon niet wist dat dat mailen niet de bedoeling was. "Ja sommige mensen blijven dan gewoon dooragan en dan krijg je dit soort situaties." WEES DAN DUIDELIJK.
Zo. Frustratie ten top.