Tuurlijk niet..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef capricia het volgende:
Dus we kunnen straks niet alleen 130, maar ook 140 rijden als het aan de PVV ligt.
11 km te hard niet meer bekeuren...dus als we straks naar 130 gaan...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:08 schreef Adames het volgende:
Dus we kunnen straks niet alleen 130, maar ook 140 rijden als het aan de PVV ligt.
waar trek je die conclusie?
Yeh like.. so? Wat is het probleem?quote:Dus we kunnen straks niet alleen 130, maar ook 140 rijden als het aan de PVV ligt.
Eindelijk eens goed nieuws!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:11 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Yeh like.. so? Wat is het probleem?
nee tijdelijk. omdat een gedoging makkelijk te doen is, hebben ze dit als tijdelijk voorstel. Als naderhand de 130 wordt ingevoerd, is de gedoging (t/m 130 km/h geen boete) natuurlijk weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
11 km te hard niet meer bekeuren...dus als we straks naar 130 gaan...
Oh, niet gewoon onder de 11 km te hard niet meer bekeurenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:12 schreef dockx het volgende:
De gedoogpartij stelde donderdag voor mensen die betrapt worden op te hard rijden tussen de 120 en 130 kilometer per uur geen boete meer te laten betalen.
Dit voornemen zou de periode moeten overbruggen totdat het besluit valt over het verhogen van de maximumsnelheid naar 130 kilometer per uur op de Nederlandse snelwegen. Dit plan staat in het regeer- en gedoogakkoord van VVD, CDA en PVV
Hmmm. Ik voel me een beetje dood gemaakt met een blije mus.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
nee tijdelijk. omdat een gedoging makkelijk te doen is, hebben ze dit als tijdelijk voorstel. Als naderhand de 130 wordt ingevoerd, is de gedoging (t/m 130 km/h geen boete) natuurlijk weg.
ach, vrij direct 10 km/h extra wordt ik toch wel een beetje blij van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmmm. Ik voel me een beetje dood gemaakt met een blije mus.
Wel lekker he...hoeveel mag je dan echt rijden, ex correctie?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ach, vrij direct 10 km/h extra wordt ik toch wel een beetje blij van.
er is correctie en er zit een fout in je kilometerteller.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel lekker he...hoeveel mag je dan echt rijden, ex correctie?
133 of zo?
Maak daar maar seconden van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Belachelijke populistische ruk maatregel. Hiermee ga je weinig verkeersproblemen oplossen en de kans op overleven na crashes zal er niet hoger op worden. En die 10km/h die we nu sneller kunnen en dus eerder thuis zijn is een nihil verschil. Die paar minuten.
Is er een reden op onze grotendeels rechte en platte snelwegen géén 130 km/h in te voeren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Belachelijke populistische ruk maatregel. Hiermee ga je weinig verkeersproblemen oplossen en de kans op overleven na crashes zal er niet hoger op worden. En die 10km/h die we nu sneller kunnen en dus eerder thuis zijn is een nihil verschil. Die paar minuten.
Is er een reden op onze grotendeels rechte en platte snelwegen geen 140 km/h in te voeren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Is er een reden op onze grotendeels rechte en platte snelwegen géén 130 km/h in te voeren?
het gaat om de beleving he... je kent dat wel die gevoelens in de onderbuik...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maak daar maar seconden van..
De rechtse stemmer is kennelijk makkelijk tevreden te stellen ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Re het volgende:
[..]
het gaat om de beleving he... je kent dat wel die gevoelens in de onderbuik...
De linkse stemmer is niet anders als er een links kabinet had gezeten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De rechtse stemmer is kennelijk makkelijk tevreden te stellen ja.
je kunt niet 1 km te hard rijden, dat valt ver binnen de standaard deviatie van de apperatuur. Dus met een grens van 130 kun je op je teller heus wel op de 140 rijdenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
130km/u ok, maar geen gedoog meer. 1 km te hard is te hard, en hup betalen!
Altijd maar dat beetje meer willen rijden, altijd dat haantjesgedrag, nee, niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |