Haaihaai!
Poging 2 alhier, vanmiddag had ik een enorme post gemaakt, en toen deed Stef *trek* en toen was de stekker van de laptop eruit, en tja, de accu is rag dus toen was het allemaal weg

Ik moet even heel hard nadenken hoor, het is laat en ik ben moe..
Maar in elk geval een dikke

voor Ymme, wat een enorme schok, wat ontzettend naar en verdrietig

Heel erg veel sterkte voor jullie en jullie familie, je moet er inderdaad niet aan denken zeg!
BJ, ook voor jou een dikke

, wat enorm dubbel is het om afscheid te gaan nemen.. Weten wat er komen gaat is aan de ene kant geruststellend, je hebt echt een afscheid, kunt elkaar nog zeggen wat je wil zeggen.. Maar hemel, wat zijn zulke momenten toch loeizwaar. Het moment dat je omschrijft dat Evie je opa's hand pakte is echt een tearjerker, maar ben vooral blij voor jullie dat hij ook echt bij was. Sterkte met wat komen gaat meis..
Twinkly, dikke dikke

voor jou ook, ik hoop dat het vanavond beter gaat. Je weet me te vinden als ik iets kan doen he? Klinkt een beetje loos ofzo, maar echt, laat het me weten lieverd!
Octo, wat fijn dat het beter gaat met Hannah's uitslag! Hiero ongeveer hetzelfde verhaal, het vuur is eruit en de huid is eigenlijk bijna helemaal tot rust gekomen, alleen die wonden zitten er nog. Maar ook die gaan beter en zijn niet meer constant vochtig. Superfijn!
*denkdenk*
Claudia, wat geweldig van Ivan <3 Ik vind de momenten dat je denkt 'oh wat SCHATTIG!!' echt bizar eigenlijk, ik had me nooit, maar dan ook nóóit in kunnen denken wat voor gevoel dat geeft

Groot gelijk ook dat je zo naar hem hebt zitten kijken terwijl hij speelde

Ik las overigens dat je niet meer werkt? Sorry, heb ik even gemist, wazzup? Alles ok?

!
Daan, arme kerel, dikke

ook.. Wat vervelend om dat zo mee te maken he Happy? Ik vind het echt lastig hoor, je wil zo graag meer doen voor je kleintje.. Het hoort erbij, maar écht, ik vind dat kinders maar gewoon met kant-en-klare gebitjes danwel voorgeponste gaten uit d'n mams moeten komen hoor

En ik vergeet mensen, ik weet het heel zeker.. Sorry, maar ik ga zo mijn bedje in. Wilde alleen nog even vertellen dat ik ondertussen wel even heb gesproken met een leidster die die dag dat het verhaal van de wasbare luiertjes speelde niet aanwezig was, maar heb het niet meer ter sprake gebracht. Ik begreep van mijn lief dat ze die dag een invalster hadden en die was er gisteren dus ook en eh, hoe zal ik het zeggen?Ze treffen het niet qua invalster, laat ik het daar maar op houden. Daarnaast begreep ik dus van deze leidster dat de juf die er dinsdag was ook nog eens zwanger is en veel last van buikpijn heeft, dus ik begrijp nu een stuk beter waarom ze het niet op heeft kunnen brengen. Ik ben weer gerustgesteld.
Ik haalde Stef gisteren overigens op met een dik, rood wangetje en een beetje lodder-oogjes, hij had namelijk nauwelijks geslapen. On a hunch heb ik in zijn mondje gevoeld en ja hoor

Een enórme bobbel op de plek waar ik dénk dat er een kies zou moeten gaan komen. In één keer door van tandjesleed naar kiezenleed, hoezee! Alhoewel het een stuk hanteerbaarder is met onze homeopatische pijnstiller!
Dan ga ik nu écht tukken, morgen hebben we het verjaardagsfeestje van Stef's vriendje!

mensen, sweet dreams..