abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87579872
Ze moeten het hebben tot het 4e jaar geloof ik :Y Mijn CB heeft het ook niet over de vitamines gehad, maar ik ook niet ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:33:47 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87580213
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben maandag nog bij het CB geweest, die hebben het nog nooit over Vitamine D gehad. Ik heb het ook nooit gegeven trouwens, heb alleen maar fv gegeven en daar zit het al in.
Ik zal het eens aankaarten of me wat beter inlezen als hij 12 maanden is en dus gewone halfvolle melk drinken gaat.
Fabi drinkt al bijna 10 maanden borst, en sinds een maad of wat ook kv.
eva bijna 3 heeft het ook nooit gehad.
Ze zijn allebei nooit ziek, komen normaal buiten enzo.
Is gewoon niet aan mij besteed :@
pi_87582700
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Fabi drinkt al bijna 10 maanden borst, en sinds een maad of wat ook kv.
eva bijna 3 heeft het ook nooit gehad.
Ze zijn allebei nooit ziek, komen normaal buiten enzo.
Is gewoon niet aan mij besteed :@
Ik denk eigenlijk aan mij ook niet zo nee
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:57:06 #54
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87583036
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh pfffff, ik ben daar ook redelijk slecht in :') .

S heeft nu de hele zomer al geen vitamine D gehad, maar ze is gelukkig wel echt heel veel buiten (weer of geen weer). R heeft nog kv, daar zit het gelukkig in. In de eerste vijf maanden bv was ik er ook niet goed in. Ik deed het vaker niet dan wel. Mijn kinderen zijn trouwens ook eigenlijk nooit ziek, gelukkig! Ik ga het voor S toch maar weer eens in huis halen. Elke keer dat ik er wel aan denk is natuurlijk toch mooi meegenomen.

En poppejans, hulde aan je zoon, hij loopt aan een tafel/bank/ofzo toch? _O_
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:57:22 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87583043
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

haha vergeet jij ook altijd luiers te verwisselen, of dat dan weer wel
;)
Ik kwam er laatst na ruim een week achter ;)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:58:48 #56
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87583096
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:57 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Oh pfffff, ik ben daar ook redelijk slecht in :') .

S heeft nu de hele zomer al geen vitamine D gehad, maar ze is gelukkig wel echt heel veel buiten (weer of geen weer). R heeft nog kv, daar zit het gelukkig in. In de eerste vijf maanden bv was ik er ook niet goed in. Ik deed het vaker niet dan wel. Mijn kinderen zijn trouwens ook eigenlijk nooit ziek, gelukkig! Ik ga het voor S toch maar weer eens in huis halen. Elke keer dat ik er wel aan denk is natuurlijk toch mooi meegenomen.
Ik heb thuis volgens mij 2 onaangebroken potjes staan.
Ik neem er binnenkort wel een mee.

vandaag kwam ik minibuurvrouw tegen op de gang, glinsterende oogjes, zo van, ik weet dat jij niet op school woont! Zwaait! Lacht!
Ik steek mn arm uit en High Five!
Met de allergrootste glimlach ging ze de trap af.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:51:33 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87585288
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

;)
Dat geeft toch niks? Die gaan toch tot 7kg :{w

Hier wel een trouwe vitD gever. Ook neem ik ze zelf :Y
Zit gewoon in het patroon.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:20:35 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87586695
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat geeft toch niks? Die gaan toch tot 7kg :{w

Hier wel een trouwe vitD gever. Ook neem ik ze zelf :Y
Zit gewoon in het patroon.
ja klopt, 7 kg poep is best veel!
pi_87590981
Ik heb mezelf wel in het hele vaccinatie gebeuren verdiept toen. Wij hebben besloten haar gewoon mee te laten doen met het programma. Een tante van mijn vriend heeft besloten hun kinderen pas na het eerste jaar te laten inenten ( dus het hele programma een jaar uitstellen) en 1 prik achterwegen te laten.

Er zijn verschillende insteken om bezwaren te hebben. Alle punten hebben wel een kern van waarheid en er zitten zeker interessante vraagstukken tussen (zoals door te veel hygiëne dat het immuumsysteem niet goed ontwikkeld) en dat vaccinaties auto-immuun ziektes kan triggeren.

Ik ben niet medisch onderbouwd dus vond het erg moeilijk hier beslissingen over te maken. Ik ben de hele boel ook alweer bijna vergeten. Wij hebben besloten gewoon te kijken hoe Mette reageerde op de prikken. Ze heeft er eigenlijk geen last van, vorige week heb ik zelfs niks aan haar gemerkt.

Ik heb gisteren een super leuke avond gehad ( altijd leuk om m'n mannetje te zien optreden <3 ) Met Mette gaat het ook steeds beter.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87597450
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:57 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn kinderen zijn trouwens ook eigenlijk nooit ziek, gelukkig! Ik ga het voor S toch maar weer eens in huis halen. Elke keer dat ik er wel aan denk is natuurlijk toch mooi meegenomen.

En poppejans, hulde aan je zoon, hij loopt aan een tafel/bank/ofzo toch? _O_
Of dat vitamine D nou echt iets doet betwijfel ik, sowieso met vitamines vraag ik me dat af.Ik heb trouwens wel keurig foliumzuur geslikt, daar geloof ik wel in.Daarnaast ook zwangerschapsvitamines meer van ''baat het niet, schaadt het niet'' dus misschien dat ik ze Wolf wel ga geven, ik weet het nog niet.

en :Y hij loopt heel voorzichtig een paar pasjes achter de kinderstoel, die schuift met hem mee.Of hij steekt een handje naar ons uit als hij van de bank naar tafel wil om vervolgens een paar zijdelingse pasjes aan tafel te maken.

Goedemorgen trouwens :O
Wolf vond het om 2.00 leuker om in bed te staan springen en jengelen dan slapen. Uiteindelijk bij ons in bed rond 3.45 pas in slaap gevallen, daarna om 7.15 wakker.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87597456
vaccinaties heb ik ook wel even goed over nagedacht. Met name omdat ik zelf heel allergisch reageerde op het kinkhoest vaccin (anafylactisch enzo :X )
Na een tijdje wroeten kwam ik erachter dat ze dt vaccin wat ik gehad heb niet meer gebruiken in Nederland vanwege het risico... Dus dat scheelde al :)

Verder is in je eentje niet inenten niet zo'n drama, want je bent nog wel beschermt door de groep. En juist dat groepsgebeuren maakte dat ik het wél gedaan heb.
Stel dat niemand het doet... Krijg je polio-uitbraken en dergelijke en dat wil je echt niet.

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

;)
Whehe :')

Hier naast me zit een dichtgeplakt oogje een broodje te eten :P Lekker ventje! Heb hem net even in de box gezet en razendsnel een dweil door de kamer gehaald voor zijn broer wakker wordt :+ Want dan is de kans verkeken natuurlijk.
pi_87597459
Oeh Poppejans :X Kan je overdag nog ergens bijslapen?
pi_87597480
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 07:54 schreef freecell het volgende:
Oeh Poppejans :X Kan je overdag nog ergens bijslapen?
Wolf slaapt deze week overdag bijna niet meer (lees:1x een uurtje is veel..) maar mn man is eind van de ochtend vrij dus dan kan ik 's middags wel effe liggen, zo voor een keertje geeft het niks maar hij was eerder deze week ook al rechtop in bed aan het feesten geweest om 4.00
Ik probeer eens een luiermaat groter voor de nacht, die zat wel erg vol.Tja ik zoek dan een verklaring maar die is er volgens mij niet.Zo lang hij er maar geen gewoonte van maakt vind ik het best
pi_87597482
Mja, soms zijn ze gewoon wakker :X
Maar ik vond het beter te trekken als het wel een gewoonte was :D Dan ben je er op ingesteld dat je geen slaap krijgt :P
pi_87597743
ik heb er geen moment over getwijfeld om Thomas NIET in te laten enten.
Mensen vergeten erg snel hoe verschrikkelijk de ziektes zijn waarvoor we geent worden, omdat ze nu juist bijna nooit meer voorkomen. En dat moet zo blijven...
pi_87597853
Vermoeiend Poppejans :* helemaal als je lijf er niet op ingesteld is. Hopelijk kun je nog wat bijslapen (lukt mij nooit overdag helaas).

Vitamine D heb je nodig voor de botaanmaak, het zorgt ervoor dat kalk opgenomen wordt. Het is juist belangrijk voor zulke jonge kinderen omdat het kraakbeen omgezet wordt in volwassen botweefsel en daar is veel kalk voor nodig. Een tekort aan vitamine D zorgt er bij jonge kinderen voor dat de botten vergroeien (rachitis), ze zakken als het ware door hun benen en ruggengraat die daardoor krom groeien. Als je over je hele jeugd te weinig vitamine D binnengekregen hebt, maar genoeg om rachitis te voorkomen, heb je als oudere een grotere kans op botontkalking waardoor je je botten snel breekt.
Het is dus niet zo dat je door vitamine D gebrek meer ziek bent als in vaker verkouden ofzo.
Je maakt vitamine D zelf aan wanneer je voldoende zonlicht krijgt, maar we zitten met z'n allen teveel binnen, we hebben kleding aan en het is winter. Ik neem dus wel het zekere voor het onzekere en neem zelf een vitaminepreparaat met vitamine D en Niels krijgt druppeltjes. Het zit ook in vette vis (en levertraan :P) en is toegevoegd aan margarine/halvarine.

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:05 schreef Aoraki het volgende:
ik heb er geen moment over getwijfeld om Thomas NIET in te laten enten.
Mensen vergeten erg snel hoe verschrikkelijk de ziektes zijn waarvoor we geent worden, omdat ze nu juist bijna nooit meer voorkomen. En dat moet zo blijven...
psies!

Ik ben ook moe, zie borstvoedingstopic :'(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87598316
Twinkly, ik zag het al in het bv-topic (waar ik soms lurk :P )
Je hebt het wel echt serieus zwaar. Zeker die nachten. Als Thomas een week lang een keer 's nachts wakker is, ben ik al moe. Ik vind het echt heel rot voor je...
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:01:10 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87598358
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:17 schreef Twinkly het volgende:
Vermoeiend Poppejans :* helemaal als je lijf er niet op ingesteld is. Hopelijk kun je nog wat bijslapen (lukt mij nooit overdag helaas).

Vitamine D heb je nodig voor de botaanmaak, het zorgt ervoor dat kalk opgenomen wordt. Het is juist belangrijk voor zulke jonge kinderen omdat het kraakbeen omgezet wordt in volwassen botweefsel en daar is veel kalk voor nodig. Een tekort aan vitamine D zorgt er bij jonge kinderen voor dat de botten vergroeien (rachitis), ze zakken als het ware door hun benen en ruggengraat die daardoor krom groeien. Als je over je hele jeugd te weinig vitamine D binnengekregen hebt, maar genoeg om rachitis te voorkomen, heb je als oudere een grotere kans op botontkalking waardoor je je botten snel breekt.
Het is dus niet zo dat je door vitamine D gebrek meer ziek bent als in vaker verkouden ofzo.
Je maakt vitamine D zelf aan wanneer je voldoende zonlicht krijgt, maar we zitten met z'n allen teveel binnen, we hebben kleding aan en het is winter. Ik neem dus wel het zekere voor het onzekere en neem zelf een vitaminepreparaat met vitamine D en Niels krijgt druppeltjes. Het zit ook in vette vis (en levertraan :P) en is toegevoegd aan margarine/halvarine.
[..]

psies!

Ik ben ook moe, zie borstvoedingstopic :'(
Hierbij aansluit...
:* voor de beroerde nacht
pi_87599217
Ik wil nuanaceren dat ik nooit heb getwijfeld Mette niet te laten inenten. Ik heb vooral gekeken en gelezen over de effecten van inenten op zo'n jonge leeftijd en vooral over babies met lager geboorteggewicht. En inderdaad over allergische reacties. Maar zoals eerder gezegd was ik niet overtuigd over de bezwaren en draait ze gewoon mee het programma.

Ik vind inenten belangrijk, het zijn nare ziektes, met nare gevolgen. Maar ik vind het ook belangrijk om kritisch naar dingen te kijken. En naar individuele gevallen te kijken ( zoals freecell verteld over het allergisch reageren). De tante van Remco heeft vanwege het allergisch reageren op de prikken van het eerste kind, het vaccinatie programma uitgesteld(dus niet afgesteld!). Ik heb daar met haar toen over gepraat en dat is de 1 van de redens waarom ik me erin ben gaan verdiepen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87599803
Even een :* voor alle slechte nachten. IK had verwacht dat Daan ook wel weer wat lastiger zou slapen kna een week in een ander bed, maar gelukkig herkent hij zijn eigen bedje nu wel meteen (was na de vakantie 2 maanden terug wel anders, toen moest hij echt weer even wennen).

Hier overigens ook niet getwijfeld over vaccinatie programma, maar ik heb destijds wel erg getwijfeld over de mexicaanse griepprik. Het 'reguliere' vaccinatieprogramma is bewezen veilig maar met die griepprik was er zoveel discussie en tegenstellingen dat ik het op het laatst echt niet meer wist. Uiteindelijk toch gedaan omdat ik precies in de kritieke fase zat.

Daan heeft overigens de hele week ongeveer tot een uur of 8 uitgeslapen. Zal wel tegenvallen voor 'm als hij maandag weer om kwart voor 7 zijn bed uit moet (en voor ons ook :{ ) :'(
pi_87602934
Even een egopost. Maar oh wat een verschikkelijk nieuws.
Een neefje van Antoine, 17 jaar. Hersenbloeding en overleden. Wel hebben zijn ouders alle organen beschikbaar gesteld voor donatie. Dit is dus ook eerst gebeurd en daarna is hij overleden.

Je moet er toch niet aan denken, je kind te overleven.

En verder weet ik even niets ontopics te melden. Moest het even kwijt. :(
pi_87603075
Och Ymme, wat verschrikkelijk!! :'( :'( Gecondoleerd en sterkte :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87603254
Gecondoleerd, dat zijn echt van die schrikbeeld momenten. Veel sterkte Ymme en ook voor Antoine.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:33:13 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87603470
ymme, met recht verschrikkelijk! Veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
pi_87603799
Jeetje Ymme, 17 jaar pas...wat verschrikkelijk.
Gecondoleerd en heel veel sterkte...
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:44:28 #76
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87603809
He jakkes Ymme! Gecondoleerd en veel sterkte voor jullie! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_87605090
Gecondoleerd Ymme, wat verschrikkelijk!
Dat lijkt me inderdaad het allerergste wat er is, je kind te overleven
pi_87605120
yemme en fam gecondoleerd :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:31:38 #79
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87605218
Oh jezus wat naar en verdrietig Ymme. Daar draait mijn maag zich van om. Gecondoleerd :* .
pi_87615482
Ontzettend verdrietig nieuws, ymme. :*

Ik ben de laatste dagen zo mogelijk nog verrukter met Ivan dan ik al was. Hij wijst de hele dag door telkens naar een object en ik moet dan zeggen wat het is. Meestal gaat het om een lamp of schilderij. Ivan zegt "die!", ik zeg "Andy Mouse!" en dan zegt hij met een heel lief stemmetje "aaaah". Dat doet hij alleen bij Andy Mouse en het is zó schattig! O+

Het spelen wordt ook steeds leuker. Vandaag was hij 2 uur lang - ik overdrijf niet - zoet met blokjes uit zijn loopwagen halen, erin stoppen, er weer uit halen, in de boekenkast leggen, weer in de loopwagen leggen, op de grond sorteren, enzovoort. Ik heb er 2 uur lang - ik overdrijf niet - ademloos naar zitten kijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87615747
Heerlijk hè Claudia. Daan kan ook zo heerlijk zelf spelen. Ik kan daar ook naar blijven kijken. Wat knap van Ivan dat hij al zo bezig is met aanwijzen en communiceren op die manier. Klinkt ook echt aandoenlijk 'aaaahh'
pi_87616111
Ik vind het vooral heel wonderlijk dat hij zo zoet is. Waarom schrijven ze in boekjes nooit dat kinderen zó lief kunnen zijn? :Y)

Ik zag leuke foto's van Daan in het fototopic. Wat ziet hij er groot uit! En bevalt het hem in de nieuwe autostoel? Ivan kijkt zijn ogen uit. Ik vind het een heel groot verschil met de eerste MaxiCosi.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87616203
Ivan wat klink je al wijs O+

Hier wordt ook steeds langer alleen gespeeld. Sinds hij kan gaan staan eigenlijk. Hij is echt in een paar weken tijd zo verandert. Van een rustige baby naar een zeer ondernemende baby. Afgelopen week ook 10 min gesprekje op kdv gehad en ook zei stonden er versteld van wat hij ineens allemaal kan. Ze zei dat hij het liefst naar de peuters buiten zat te kijken (en zn broer natuurlijk) en als er een baby op de groep begint te huilen kijkt hij met een blik van 'wat is er nou weer?'. En als de deur open staat is hij zo buiten om met zn broer te kunnen knuffelen ;) Het viel ze ook erg op dat hij veel contact met anderen probeert te maken.

Helaas horen bij het ondernemende ook de blauwe plekken.... Hij valt zeer regelmatig omdat hij denkt wel los te kunnen gaan staan. Vandaag met het keukentje en al achterover gevallen. Gelukkig probeert hij zich nu wel zelf op te vangen door op zn billen neer te komen, maar dat lukt dus niet altijd.
pi_87616549
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral heel wonderlijk dat hij zo zoet is. Waarom schrijven ze in boekjes nooit dat kinderen zó lief kunnen zijn? :Y)

Ik zag leuke foto's van Daan in het fototopic. Wat ziet hij er groot uit! En bevalt het hem in de nieuwe autostoel? Ivan kijkt zijn ogen uit. Ik vind het een heel groot verschil met de eerste MaxiCosi.
Daan vindt 't prachtig in zijn autostoel. Het is wel wat vroeg, maar hij zat echt helemaal opgepropt in de maxi cosi. Hij zit hier veel beter in en hij kijkt zijn ogen uit.

Hij is de laatste tijd inderdaad flink gegroeid, maar hij is nog steeds aan de kleine kant voor zijn leeftijd.

Meimeltje, dat vallen is herkenbaar. Daan heeft het staan prima onder de knie, schuivelt lekker door de box, langs de bank en salontafel, maar het weer gaan zitten wil nog niet erg, ergo: hij laat zich steeds vallen als hij moe is :{ Vaak zijn we in de buurt om 'm op te vangen, maar soms ook niet en dan is het boem en auw! Zo sneu, maar helaas niet altijd te voorkomen.

Hij heeft nu trouwens erg veel last van zijn boventandjes die doorkomen. Er zitten echt 4 grote bulten bovenin en ik lijk er al 1 te voelen maar die is nog niet helemaal door. Hij is vanavond al 2 keer huilend wakker geworden dus ik hoop dat hij toch zijn slaap weet te pakken nu en er doorheen slaapt. Zo sneu :'(
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:06:32 #85
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87621039
Haaihaai!

Poging 2 alhier, vanmiddag had ik een enorme post gemaakt, en toen deed Stef *trek* en toen was de stekker van de laptop eruit, en tja, de accu is rag dus toen was het allemaal weg :')

Ik moet even heel hard nadenken hoor, het is laat en ik ben moe..

Maar in elk geval een dikke :* voor Ymme, wat een enorme schok, wat ontzettend naar en verdrietig :'( Heel erg veel sterkte voor jullie en jullie familie, je moet er inderdaad niet aan denken zeg!

BJ, ook voor jou een dikke :* , wat enorm dubbel is het om afscheid te gaan nemen.. Weten wat er komen gaat is aan de ene kant geruststellend, je hebt echt een afscheid, kunt elkaar nog zeggen wat je wil zeggen.. Maar hemel, wat zijn zulke momenten toch loeizwaar. Het moment dat je omschrijft dat Evie je opa's hand pakte is echt een tearjerker, maar ben vooral blij voor jullie dat hij ook echt bij was. Sterkte met wat komen gaat meis..

Twinkly, dikke dikke :* voor jou ook, ik hoop dat het vanavond beter gaat. Je weet me te vinden als ik iets kan doen he? Klinkt een beetje loos ofzo, maar echt, laat het me weten lieverd!

Octo, wat fijn dat het beter gaat met Hannah's uitslag! Hiero ongeveer hetzelfde verhaal, het vuur is eruit en de huid is eigenlijk bijna helemaal tot rust gekomen, alleen die wonden zitten er nog. Maar ook die gaan beter en zijn niet meer constant vochtig. Superfijn!

*denkdenk*

Claudia, wat geweldig van Ivan <3 Ik vind de momenten dat je denkt 'oh wat SCHATTIG!!' echt bizar eigenlijk, ik had me nooit, maar dan ook nóóit in kunnen denken wat voor gevoel dat geeft :) Groot gelijk ook dat je zo naar hem hebt zitten kijken terwijl hij speelde :) Ik las overigens dat je niet meer werkt? Sorry, heb ik even gemist, wazzup? Alles ok? :* !

Daan, arme kerel, dikke :* ook.. Wat vervelend om dat zo mee te maken he Happy? Ik vind het echt lastig hoor, je wil zo graag meer doen voor je kleintje.. Het hoort erbij, maar écht, ik vind dat kinders maar gewoon met kant-en-klare gebitjes danwel voorgeponste gaten uit d'n mams moeten komen hoor :P

En ik vergeet mensen, ik weet het heel zeker.. Sorry, maar ik ga zo mijn bedje in. Wilde alleen nog even vertellen dat ik ondertussen wel even heb gesproken met een leidster die die dag dat het verhaal van de wasbare luiertjes speelde niet aanwezig was, maar heb het niet meer ter sprake gebracht. Ik begreep van mijn lief dat ze die dag een invalster hadden en die was er gisteren dus ook en eh, hoe zal ik het zeggen?Ze treffen het niet qua invalster, laat ik het daar maar op houden. Daarnaast begreep ik dus van deze leidster dat de juf die er dinsdag was ook nog eens zwanger is en veel last van buikpijn heeft, dus ik begrijp nu een stuk beter waarom ze het niet op heeft kunnen brengen. Ik ben weer gerustgesteld.

Ik haalde Stef gisteren overigens op met een dik, rood wangetje en een beetje lodder-oogjes, hij had namelijk nauwelijks geslapen. On a hunch heb ik in zijn mondje gevoeld en ja hoor :o Een enórme bobbel op de plek waar ik dénk dat er een kies zou moeten gaan komen. In één keer door van tandjesleed naar kiezenleed, hoezee! Alhoewel het een stuk hanteerbaarder is met onze homeopatische pijnstiller! _O_

Dan ga ik nu écht tukken, morgen hebben we het verjaardagsfeestje van Stef's vriendje! *O*

:* mensen, sweet dreams..
3!
pi_87624708
Hey, een kies al :o Dat gaat echt hard! Arm ventje!

En dan is het wel te begrijpen van het kdv inderdaad... Wel balen dat ze zo met de bezetting zitten...
  zondag 17 oktober 2010 @ 08:18:39 #87
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87624727
Jah, het was echt sneu ook, de vaste leidster met wie ik sprak zat dus met twee krijsende kinderen op schoot terwijl de invalster een soort van bezemwagentje-achtige bewegingen om haar heen aan het maken was, de andere kindjes als een stel dolle mina's door de gang aan het schuimen waren en ze structureel de verzoeken van de vaste leidster niet verstond/begreep. De vaste leidster was helemaal rood aangelopen en ze stuiterde helemaal van de stress, want zo ging het de hele dag al.. :')

Hey, en hoe is het met Florian's oogje? :*
3!
pi_87625451
Hey, ik heb jullie teruggevonden :W :)

Ik ben alweer een heel deel vergeten, maar ymme, wat een naar bericht. Mijn maag keerde even om toen ik het las.

Hier wachten we nog eventjes met het geven van een (half) ei aan Thomas. Hij zal het waarschijnlijk wel lekker vinden, maar om de één of andere reden ben ik nog niet overtuigd om het al te geven. Maar het scheelt ook wel dat wij per week maar voor 3 dagen eten moeten bedenken voor onze kleine vriend :) (en ik nog massa's potjes in de diepvries heb zitten aangezien ik altijd voor meer dan één keer maak O-) )

freecell: het lijkt me toch moeilijk om altijd de reflex te hebben "mag hij dat wel eten?" Er zit in zoveel producten melk en ei. Maar wel handig om hem geen dingen te laten eten waar jullie niet achter staan ;)
Hoe gaat het met zijn oogje? Al beterschap?

Happy: wat leuk dat de vakantie zo goed is meegevallen. En dat hij zijn bedje direct herkende :Y

Wat gaan Rienk en Harry zo vlug :o Ik blijf me er steeds om verbazen.

En Ivan zo flink aan het spelen O+

Hier heeft Thomas weer 3 flessen goed uitgedronken *O* (verspreid over anderhalve dag, hé, hij drinkt er maar twee meer op een dag) En hij is daarmee begonnen net nadat zijn 4e tand is doorgebroken. Het zal dus waarschijnlijk daaraan gelegen hebben. Maar ik ben zo blij dat hij zijn flessen weer drinkt. Komt hij toch bijna weer aan de 500cc die hij nodig heeft.
En voor de rest: heel veel frustraties hier bij Thomas. Hij wil zich recht trekken in zijn park, maar hij kan zijn voetjes nog niet goed zetten waardoor hij niet kan recht staan. Drama's dus. Maar als we zijn voeten goed zetten, krijgen we dit te zien:
pi_87625803
Thomas wat ben je een scheetje O+ Wat sta je daar parmantig in de box!

Daan al in de grote autostoel, wow wat ga je hard! :D

Ivan wat ben je heerlijk aan het spelen, heel herkenbaar O+ Dat vraagt om een filmpje Claudia!

Icantrix :* Alles komt achter elkaar he, ik kan me voorstellen dat jullie nu wel eens toe zijn aan rust.
Arme Stef nu al een kies, ik vind die krengen maar gemeen hoor.

Florian hoe is het nu met je oogje? En is je oortje nu echt over? :*

Ik heb vannacht gedroomd dat Niels kon lopen en overal alles aftrok en instopte, handdoeken in de vaatwasser enzo _O- Het is vast een voorspellende droom :P
Oh, en ik heb jullie tactiek overgenomen Icantrix. Niels mag van mij alleen zitten op het aankleedkussen als ik dat aangeef en hij mag absoluut niet meer gaan staan. Ook heb ik alle speeltjes van de commode weggehaald, die gebruikte ik om hem af te leiden maar dat werkte dus averechts.
Omdat Niels niet wilde rollen van rug naar buik, maar het sinds twee weken wel doet op de commode, liet ik het steeds toe. Ik vond het zo knap.
En hij blijft nu veel beter liggen. Duidelijkheid was dus de manier 8)7 Dankjewel voor de tip!
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:26:39 #90
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87625811
Hé Leo, long time no see! Maar wat stoer van Thomas dat het hem af en toe lukt om te gaan staan in z'n park. Nog even en hij gaat overal staan waar hij maar kan.... (sprak zij uit ervaring...)

Inca, een kies lijkt me helemaal drama. Inderdaad, zo sneu voor die kleintjes. Wat is dat middeltje wat bij jullie zo goed helpt? Dentinox is bij ons nog niet heel erg succesvol zo lijkt het.

Daan is gelukkig maar 1 keer wakker geworden om 2 uur vannacht. Gelukkig ging hij toen ook weer redelijke snel slapen en toen kwam hij pas weer om 8 uur vanmorgen dus ben trots op mijn kleine man.

HIer een en al frustratie omdat Daan de hele tijd gaat staan maar geen idee heeft hoe dan verder. Zitter komt niet bij 'm op of durft hij niet. Hij is natuurlijk niet zo groot en gaat aan best hoge dingen staan, dus dan is de afstand naar de grond best lang voor zijn korte armpjes.
pi_87626167
Hebben jullie vooral gelet op de klerencombinatie? :') Pyjamavest en broek van twee verschillende pyjama's _O- Ah, het is weekend hé ;)
Maar voor alle duidelijkheid: hij kan nog niet zelf staan, hoor :) Hij trekt zichzelf wel recht, maar aangezien hij de truc nog niet doorheeft over hoe hij zijn voeten moet plaatsen, is hij er nog lang niet. Dus we zijn hier nog lekker gerust :Y
pi_87626328
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:49 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie vooral gelet op de klerencombinatie? :') Pyjamavest en broek van twee verschillende pyjama's _O- Ah, het is weekend hé ;)
ik vind het wel leuk staan hoor :D
pi_87626743
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:59 schreef Twinkly het volgende:

[..]

ik vind het wel leuk staan hoor :D
Ik ook, maar niet leuk genoeg om hem op facebook te gooien ;) En nu ligt hij natuurlijk te slapen en kan ik geen nieuwe foto nemen :D
Straks samen in bad met Thomas. Wat kan ik echt genieten van die momenten in het weekend O+ In de week hebben we er allemaal wat te weinig tijd voor en moet het allemaal snelsnel gaan waardoor ik altijd extra uitkijk naar het weekend: samen in bad, samen in de zetel, samen spelen, samen op stap :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:53:40 #94
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87629154
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef leonieke het volgende:

Straks samen in bad met Thomas. Wat kan ik echt genieten van die momenten in het weekend O+ In de week hebben we er allemaal wat te weinig tijd voor en moet het allemaal snelsnel gaan waardoor ik altijd extra uitkijk naar het weekend: samen in bad, samen in de zetel, samen spelen, samen op stap :)
Ja leuk is dat he, als je daar dan echt de tijd voor kan nemen! Wij doen dat in het weekend ook. Dan spelen we vaak ook nog ff op ons bed met Tirza of we geven haar in ons bed de fles. En lekker samen er op uit, gezellig! :)
Zometeen gaan we naar de kermis hier in de stad! Ben benieuwd wat Tirza ervan vindt, al die geluiden en lampjes en heel veel mensen! Ook maar eens checken hoe ze de draaimolen vindt!!

Verder niet echt bijgelezen,sorry, zal ik straks eens doen! Tot laters!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:13:51 #95
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87629793
Veel plezier op de kermis Elmo en Tirza O+ gezellig!!!

Ymme een dikke :* , wat een enorme nare situatie... en bah, ik dacht dat de storm bij jullie nu wel eens zou gaan liggen..... *het lijkit niet op te houden he??*

Marlinde; hoe gaat het met jullie???

ik ben een beetje bleeeegghhh de laatste dagen; mede door de nachtdiensten die ik heb gehad en natuurlijk het afscheid van opa, en ik ben voor het allereerst weer heftig ongesteld... voel me niet echt happy dus... ben moe, brak en het liefst bleef ik een paar dagen in bed... :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87634325
Stoer Thomas!

Uhm.. hier oortjes bijna over en oog 2 ook ontstoken :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:46:47 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87634913
Gecondoleerd Ymme. Je hoort inderdaad niet je kinderen te overleven.
17, in de bloei van zijn leven .

Ik had nog nooit gehoord dat iemand zijn organen nog in leven doneert, vind ik een beetje engig. Ik dacht dat altijd direct na overlijden gebeurde.

Edit:
Ik heb even gewikid, en het zal wel iets zijn met hersendoodprotocol
pi_87635553
Weet je wat er trouwens überschattig is?

Mamamam! Mama...mam :)

O+
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:19:42 #99
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87636051
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:04 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat er trouwens überschattig is?

Mamamam! Mama...mam :)

O+
Ahhh zeker! Hier is het alleen Papapapapa... papa... pap :( ;)

En natuurlijk... babababa, tatatatata, titititititi, pprrrrrr, bebebebe, ieeeeieieieeeee etc O+
pi_87636223
hier dadadadèdèdè.... helpt ook niet mee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')