quote:ik weet ook niet waar ze dat van heeft hoor. mijn motoriek is dusdanig beroerd dat dat in mijn jeugd echt een extra zorg was bij het CB en sangdrax is een echte originele nerdOp donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Keshet het volgende:
Lekker Freecell!Geniet ervan!
Knap van Seleentje zeg! Ik heb de motoriek van een aardbei. dat soort dingen zijn aan mij niet besteed, laat mij maar sporten op 2 benen.
quote:free, plaats anders een oproepje in het sauna topic! ik heb zelf dit jaar niet gespaard want we hebben nog steeds een bon liggen (de pluim!) en dusdanig weinig mogelijkheden tot oppas dat het hem toch niet wordOp donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Wat een goed nieuws hier allemaal met lopende en rollende kinders![]()
Vlindur, wat mega-stressen zeg...
wij hebben trouwens daad bij woord gevoegd en oppas geregeld voor zaterdagheerlijk!
Als er iemand nog optimel-codes overheeft?
quote:Tof filmpje! Zo gaat Emma tegenwoordig ook de kamer door, met dezelfde loopautoOp donderdag 21 oktober 2010 11:53 schreef Vlindur het volgende:
Kijk eens wat Rienk net deed!
Dit maakt mijn dag weer goed
quote:Ik heb er al over na lopen denken en ik heb gepmt! Hopelijk is de kar dus voor ons en kan Wolf ermee spelen op de Utrecht meetOp donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Keshet het volgende:
Oh, Poppejans, Ssserpente heeft precies dezelfde loopkar te koop in het V&A topic, voor wenag!
quote:Ow! Had dat eerder gezegd! Ik drink wel een paar pakken per week leeg!Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
wij hebben trouwens daad bij woord gevoegd en oppas geregeld voor zaterdagheerlijk!
Als er iemand nog optimel-codes overheeft?
quote:Dat kan iedereen wel zeggenOp donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef WupWup het volgende:
[..]
Tof filmpje! Zo gaat Emma tegenwoordig ook de kamer door, met dezelfde loopauto
quote:HeerlijkOp donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, we hebben helemaal geen plannen! Ik vind het altijd zo leuk om hier te lezen dat er allerlei leu activiteiten worden ondernomen, maar ik sluit niet uit dat wij gewoon een pyajamdag ervan maken en eten laten bezorgen.
quote:Wij gaan 1x per jaar sowieso naar Texel, echt zo heerlijk en mooi strand. Op Texel zijn wij wel verliefd en zouden er zo willen wonen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dat lijkt me zo fijn, naar een Waddeneiland gaan en met z'n drietjes uitwaaien! Misschien ga ik voorstellen om dat voor de bevalling nog een keer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |