abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87789159
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Keshet het volgende:
Lekker Freecell! *O* Geniet ervan!

Knap van Seleentje zeg! Ik heb de motoriek van een aardbei. dat soort dingen zijn aan mij niet besteed, laat mij maar sporten op 2 benen. :D
ik weet ook niet waar ze dat van heeft hoor. mijn motoriek is dusdanig beroerd dat dat in mijn jeugd echt een extra zorg was bij het CB en sangdrax is een echte originele nerd :) ben benieuwd wat ravi op dat gebeid gaat doen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87789196
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Wat een goed nieuws hier allemaal met lopende en rollende kinders :o *O*

Vlindur, wat mega-stressen zeg... :*

wij hebben trouwens daad bij woord gevoegd en oppas geregeld voor zaterdag *O* heerlijk!
Als er iemand nog optimel-codes overheeft? :P
free, plaats anders een oproepje in het sauna topic! ik heb zelf dit jaar niet gespaard want we hebben nog steeds een bon liggen (de pluim!) en dusdanig weinig mogelijkheden tot oppas dat het hem toch niet word ;(

edit: de optimelbonnen! de pluim doen we zekers wel! al moet ik jut & jul een dagje naar het kdv brengen!

[ Bericht 4% gewijzigd door simmu op 21-10-2010 12:57:30 ]
pi_87789358
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:53 schreef Vlindur het volgende:
Kijk eens wat Rienk net deed!

Dit maakt mijn dag weer goed O+
Tof filmpje! Zo gaat Emma tegenwoordig ook de kamer door, met dezelfde loopauto :D
pi_87790690
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Keshet het volgende:
Oh, Poppejans, Ssserpente heeft precies dezelfde loopkar te koop in het V&A topic, voor wenag!
Ik heb er al over na lopen denken en ik heb gepmt! Hopelijk is de kar dus voor ons en kan Wolf ermee spelen op de Utrecht meet *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87801758
jeetje ik kan het echt niet meer volgen; maar kom wel ff jompelen;

Rienk!!! wat ga je hard met je loopkar!! *O*

Stef loopt!!! wat goehoed!!! *O*

ik heb 3 late diensten achter de rug die enorm druk waren en ben helemaal geradbraakt; heb wel vandaag de woonkamer eens flink opgeruimd en heringedeeld... was echt even nodig.... :{
En nu doet Evie een dutje en zit ik te knikkebollen haha....
nou dan slaap ik van8 in elk geval goed, vriendlief is in het ziekenhuis, die heeft een snurkregistratieonderzoek...
:@

en opa is inmiddels opgemomen in een verpleeghuis, het ging thuis niet meer voor oma, en het gaat toch minder snel; hij blijft blijkbaar hard vechten...
hoop zo voor hem dat langer lijden hem bespaard mag blijven.... ;(

ik zit er dus ff een beetje doorheen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87804325
zware dagen beessie-jen :*
hopelijk wordt het snel wat beter
pi_87804339
snurkregistratie :D Nuja, dan slaap jij straks in ieder geval goed! :D is het erg dramatisch met hem?

Balen van je opa wel... zo sneu als mensen op die leeftijd elkaar nog zo moeten missen hè?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:03:31 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87806421
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
wij hebben trouwens daad bij woord gevoegd en oppas geregeld voor zaterdag *O* heerlijk!
Als er iemand nog optimel-codes overheeft? :P
Ow! Had dat eerder gezegd! Ik drink wel een paar pakken per week leeg!
Vanmiddag weer eentje in de vuilnisbak gegooid!

simmu, hij drinkt wel uit een beker. Gaat vandaag in elk geval al een stuk beter dan van de week. Ik ga nu met hem in bed liggen om te voeden. Dan drinkt hij wel fatsoenlijk door omdat hij niet afgeleid wordt.
Voor de dagen dat ik werk moeten we maar even kijken hoe we dat oplossen. Maar bedankt voor het meedenken! :*

Rienk, wat goed joh!
En Stef ook al! Gaaf hoor!
En Ravi ook goed bezig! En kijk die Thomas eens staan! :o

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Tof filmpje! Zo gaat Emma tegenwoordig ook de kamer door, met dezelfde loopauto :D
Dat kan iedereen wel zeggen :{w
Bewijs willen we zien! ;)

BJ :* Ouwe mensen zijn soms taaier dan je denkt...

Ik was toch vanmorgen op het CB, waar niemand was behalve ik :')
De verpleegkundige verbaasde zich erover hoe goed hij stond. Ik met stalen gezicht: uhm, mag ik wat vragen? Hij kan nog niet zwaaien en niet praten. Loopt ie nu achter? :D
Zwaaien hoeven ze pas te kunnen met 11 maanden ;)
pi_87806688
Thomas is een valsspeler hoor ;) Hij kan het alleen maar als we zijn voeten goed zetten. Maar hij is wel überschattig natuurlijk ;) Mijn god, ik blijf me erover verbazen dat ik elke dag meer en meer van hem hou. Ik dacht echt dat ik al de top had bereikt.
pi_87808047
OMG, Stef loopt! Wat knap!

En wat is Rienk toch een schatje zo achter de loopwagen! Hij komt er ook echt een heel eind mee!

Knap dat Ravi rolt! Heb je geen leuk filmpje ervan, simmu? Of een geinige foto? We zien zo weinig van Ravi!

Ik ben gewoon plaatsvervangend een beetje zenuwachtig omdat Niels morgen jarig is. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87808183
BJ, wat een drukte. Ik hoop voor je dat het snel wat rustiger mag worden. En ook al klinkt het misschien hard, dat je opa inderdaad veel langer lijden bespaard mag blijven. :*

En Rienk en Stef en Thomas.. knapperds! *O*

Ravi die rolt! *O*

Asy, fijn dat het iets beter gaat met Harry! Hopelijk drinkt hij snel weer gewoon goed!

Hier al sinds maandag een half ziek/helemaal niet ziek, mama er is niets met me aan de hand, meisje gehad. 's Morgens niets aan de hand, eind van de middag koorts tussen 37.9 en 38.7. Ik me maar afvragen wat er was. Zelfs naar de dokter geweest om haar oortjes en keeltje te laten checken, mede door die vreemde koorts. Niets aan de hand natuurlijk. :X
En net de reden ontdekt... ze heeft een tand! :'( O+ *O* Mijn meisje heeft gewoon een tand!
pi_87808619
ik heb de klacht mbt de lage hoeveelheid ravifoto's doorgegeven ;) sangdrax gaat zich er voor inzetten! ik heb doordeweeks heel veel uberschattige momenten maar helaas geen fotograaf in de buurt dan. selene mag er graag bijzitten als ik met ravi bezig ben en ze is zo lief voor hem en ravi vindt het zo gaaf! sinds gisteren is de volle omhelzing hier *de bom*. probleem is ook dat ze allebei instant op de camera gefocust zijn zodra ze die zien!
pi_87808755
:* Voor jou Vlindur. Hopelijk valt het mee. Ik ga duimen voor jullie maandag.

Ok nu ga ik een jompelen:

*O* voor Stef die loopt
*O* Voor rollende Ravi
*O* voor rondsjeesende Rienk, Mette heeft hetzelfde karretje en sjeest ook zo het huis rond, vind dat zooo gezellig
Oja ook een *O* voor Free die zaterdag een oppas heeft (ik heb morgen een dagje helemaal alleen, Mette gaat spelen bij haar tante)

En...
*O* Niels *O* is *O* morgen *O* jarig!!!!!!!! *O*

Voor iedereen die ik ben vergeten ook een jompel. Ik ben in een erg vrolijke bui :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87809005
Wat gaan jullie eigenlijk op de verjaardag van Mette doen, wickie?
pi_87809454
We gaan 's ochtends waarschijnlijk eerst naar de makelaar bij m'n ouders (we hebben geen vrije dagen meer dus kan niet anders...) en dan weer naar Rotterdam. Beetje thuis zijn en Remco's ouders komen ook langs.
Als we niet naar de makelaar gaan, dan wilde ik naar Blijdorp gaan.

En die zaterdag komt iedereen langs, we proberen het wel gewoon een beetje klein te houden.

Ivan is over 3 weekjes jarig, hebben jullie nog plannen voor zijn verjaardag?
pi_87810153
Nee, we hebben helemaal geen plannen! Ik vind het altijd zo leuk om hier te lezen dat er allerlei activiteiten worden ondernomen, maar ik sluit niet uit dat wij gewoon een pyjamadag ervan maken en eten laten bezorgen. :o

Ivan is op zaterdag jarig en op zondag komt er wat visite. Ik heb niet zoveel mensen uitgenodigd (opa's, oma's, ooms, tantes) want we hebben niet zoveel ruimte. Het lijkt me voor zijn 2e verjaardag leuk om ook wat leeftijdsgenootjes uit te nodigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 21-10-2010 21:49:40 ]
pi_87810998
claudia, we hadden dit jaar gewoon een algemeen verjaardagsfeestje met lekker veel kinders in zowat elke leeftijdscategorie (baby, dreumesje, selene zelf als peutertje, kleuter, basisschoolleeftijd en een startende puber!)en dat was heerlijk! we hebben allemaal genoten :) zeker die kleintjes zijn niet zo leeftijdsgebonden hoor. die vinden andere kindjes leuk, maakt niet uit hoe oud ze zijn :)
pi_87811312
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, we hebben helemaal geen plannen! Ik vind het altijd zo leuk om hier te lezen dat er allerlei leu activiteiten worden ondernomen, maar ik sluit niet uit dat wij gewoon een pyajamdag ervan maken en eten laten bezorgen. :o

Heerlijk O+ daar hou ik dus het meeste van he, gewoon alleen samen zijn met je gezinnetje.Dan hoef je niet eens echt wat te gaan doen.

Wolf is op Texel jarig O+ op een vrijdag, de laatste dag van een midweekje weg dus wij zijn ook lekker alleen met zn drietjes+hondje op de dag zelf.Die zondag vieren we het met familie en vrienden een paar uurtjes.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87811509
Dat lijkt me zo fijn, naar een Waddeneiland gaan en met z'n drietjes uitwaaien! Misschien ga ik voorstellen om dat voor de bevalling nog een keer te doen.
pi_87811601
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dat lijkt me zo fijn, naar een Waddeneiland gaan en met z'n drietjes uitwaaien! Misschien ga ik voorstellen om dat voor de bevalling nog een keer te doen.
Wij gaan 1x per jaar sowieso naar Texel, echt zo heerlijk en mooi strand. Op Texel zijn wij wel verliefd en zouden er zo willen wonen.
Eenmaal op de boot begint mijn eilandgevoel al O+
Terschelling is ook heel leuk, alleen wat minder te doen.
pi_87811725
verjaardagen; moet ik eerlijk zijn; ik HAAT het altijd om mijn eigen verjaardag te vieren, vind het altijd zo'n gedoe, vind het heel lief dat mensen de tijd en de moeite nemen om speciaal voor mij te komen, maar als het aan mij lag, vierde ik mijn verjaardag helemaal niet en deden we op die dag ook een pyamadagje... heerlijk!!!

Evie haar verjaardag is op zondag; en wij nodigen alleen opa en oma, pake en beppe en ooms en tante's uit ;) (inclusief 2 nichtjes en 1 neefje). vind ik al druk genoeg; en de dag ervoor vieren we ook al sinterklaas... dus druk druk druk....
misschien volgend jaar wat meer vriendjes en vriendinnetjes... O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87811752
Het probleem hier is dat mijn vriend de Waddeneilanden geen reet aan vindt. Hij wil alleen naar warme landen en hij 'begrijpt' het strand niet. :D Ik heb precies wat jij hebt, dat het eilandgevoel al op de boot begint.
pi_87812689
Voor iedereen die het nodig heeft even een :*

En voor anderen die een *O* hebben verdiend van mij ook nogmaals *O* *O*

Ik sluit me dus eigenlijk bij de post van Wickie aan, was een mooie samenvatting ;)

Wolf die zn verjaardag op Texel viert, wat leuk!
pi_87814585
Ik vier mijn eigen verjaardag eigenlijk nooit. Op mette's verjaardag komen alleen de naaste familie en een paar vrienden die zelf perse wilde komen. Gewoon lekker kleinschalig :)
Ben wel blij dat Remco toch vrij heeft op haar echte verjaardag. Wil wel graag met z'n drietjes zijn die dag.

Wat leuk om Wolf zijn verjaardag lekker op de waddeneilanden te vieren. Ik ben verzot op de wadden en ook vooral op eilanden. Wij zijn ook beiden dol op de kust. De mmoiste kust die ik ooit heb gezien was de Westkust in Amerika, en dan vooral het Oregan / bovenkant california gedeelte. Meest geweldige, helemaal verlaten stranden. Uren gewoon wandelen en genieten van de wind en de zeelucht en geluiden <3

Ok ik dwaal echt heel erg af, dit is meer iets voor in Travel...

Maar Claudia, stom hoor die vriend van jou! De wadden zijn zo geweldig.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 06:12:52 #300
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87819883
Twinkly!! Het is zo ver! Superdupermegagefeliciteerd!! *O* *O* Fijne dag vandaag, julliedrie O+

Ik ga jou en Niels missen :*
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')